Speciale paarden Fotomeeting - Lommelse Sahara

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lieke123

Re: Speciale paarden Fotomeeting - Lommelse Sahara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 16:57

Ik heb iedereen nu gehad :D

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 18:04

Goed bezig lieke :) mooie fotos ook :)

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:32

Speciaal voor fabiënne naar aanleiding van een blokker telefoontje over een Blender haha!

Afbeelding

Ik krijg komende week wat meer tijd en probeer volgende week zoveel mogelijk foto`s te doen :D

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:51

Lieke: erg goed bezig geweest *\%/*

Fosco: leuk die zwemfoto :j

Mot wel bekennen dat ik erg nieuwsgierig ben naar de rest v jullie zwemfoto's :j
Want er hangt me bij, dat toen ik een keer omkeek, Bandit bijna aan het snorkelen was _O-
Of heb ik dat gedroomd O:) ??

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:53

Haha dat klopt inderdaad

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:55

Ook Guillermo is af :D

Dit vind ik persoonlijk een knap staaltje werk Joan!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:56

Gaaaaaaf thnx lot <3

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 22:07

Ik heb inderdaad fotos van bandit en present dir bijna kopje onder gingen ja :P

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 22:08

Lieke: nogmaal thanks :D
Ben er erg blij mee :j
(want weet dondersgoed dat Gui qua stilstaan een voorbeeldig model is O:) maar ondertussen stront vervelend niet mee werkend met zoiets is }> )

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 22:09

SSDesign schreef:
Ik heb inderdaad fotos van bandit en present dir bijna kopje onder gingen ja :P

Zienzienzien
(ookal zijn het geen van 2en de mijne ;) )

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 22:09

ow snorkelen doet ie graag ja

Afbeelding

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 22:11

:wow: := _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 22:13

Volgende keer doe ik niet mijn net nieuwe laarzen aan en ga ik ook gewoon nog dieper :P

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 22:16

:+

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 07:15

Evelienepien schreef:
Lieke: nogmaal thanks :D
Ben er erg blij mee :j
(want weet dondersgoed dat Gui qua stilstaan een voorbeeldig model is O:) maar ondertussen stront vervelend niet mee werkend met zoiets is }> )

hahaha toch wel blij met de fotos? Tegen Lieke en mij zei je zo mooi dat je fotos gemaakt tijdens een schriktraining het allermooiste vond en dat je die miste in onze portfolios... :P beetje tegenstrijdig als het aan mij ligt :)

En zoals ik hierboven al zei, ben ik nog niet in de gelegenheid geweest om foto's te bewerken. Een keer extra vragen heeft dan echt geen zin :) :P

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 07:42

Mooie fotos susan ik wacht rustig af hoor :)
Of althans dat probeer ik haha..

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 17:58

SSDesign schreef:
hahaha toch wel blij met de fotos? Tegen Lieke en mij zei je zo mooi dat je fotos gemaakt tijdens een schriktraining het allermooiste vond en dat je die miste in onze portfolios... :P beetje tegenstrijdig als het aan mij ligt :)

Tuurlijk ben ik blij met de foto's :oo
En klopt wat ik tegen Lieke en jou hebt gezegd alleen de tegenstrijdigheid ontgaat me :o
Ik krijg de indruk dat je het niet helemaal begrepen hebt wat ik bedoelde dus ik probeer het hier nog een keer uit te leggen en dan zul je zien dat het verschillende dingen zijn :j

Waarom vind ik foto's ve schriktraining zelf mooi :)*
- zodat het laat zien wat voor vertrouwensband je met je paard hebt opgebouwd; waar je hard voor hebt getraind :o
Dat zo'n bomproof paard een crime is voor fotograven, weet ik :j Maar voor mezelf ben ik trots dat meneer zo braaf is, dat als ik hem stilzet met lang touw, hij ook blijft staan 8-) Ookal wappert iets bijna boven hem oid :+ Fotograven dienen dus erg creatief te zijn bij hem ;)

Lieke heeft me begrepen want bij haar foto's zat ook deze, die ik heb gekozen als 1 vd 10:
Afbeelding
Voor jullie totaal oninteressant :r , voor mij een mooie foto met verhaal waar ik erg om mot lachen en dus bijzonder :=

Evenals deze, die op de terugweg is gemaakt :j
Wat was ik trots op mn menneke 8-)
Afbeelding

Waarom zouden foto's van schriktrainingen mooi staan op jullie portfolio's?
Ik heb zelf een grafische/reclame achtergrond, weet niets fotograveren maar wel van creatief kijken ed. Stel dat je een combi hebt, die met een gekleurd zeil, vlaggen, paraplu's of weet ik het wat rijdt, is dat niet alleen leuk voor het model MAAR voor de creatieve fotograaf is er heel veel aparts / bijzonders en moois mogelijk gezien vlakverdelingen en kleur :)*
Dat wilde ik zeggen maar kreeg de kans niet :o

Dus jij kan het afdoen als tegenstrijdig; dat is het niet :n

SSDesign schreef:
En zoals ik hierboven al zei, ben ik nog niet in de gelegenheid geweest om foto's te bewerken. Een keer extra vragen heeft dan echt geen zin :) :P

Dat wisten we toch al :D ?
Alleen waren er volgens mij ook nog meer fotograven dus wie weet waren die wel in de gelegenheid er 1tje van te laten zien, vandaar de vraag :o

Gaat nu weer in meelees en afwachtstand :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 18:01

Joan, ik snap je wel, ik was supertrots dat Mo zo braaf was, zeker na ons verleden! Op de terugweg heb ik zelfs met een tas op mijn rug gereden wat ik 2 maanden nog als onmogelijk bestempeld had.

Maarrrrr dat zijn voor mij fijne herinneringen en trotse momentjes. Die band zie ik ook terug op onze 'poseer' foto's! En ik kan me voorstellen dat niet iedereen die kleine dingetjes, die voor ons zoooo groot zijn leuk vind om te fotograferen. Neemt niet weg dat het voor ons een ontzettende mijlpaal is :)

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 18:17

sommige mensen bestempelen alles wat ik met pres doe als bijzonder omdat zij blind is en dit is het natuurlijk ook wel maar pres heeft nooit echt een trauma gehad of angsten zij was altijd al bomproof ik heb dat gewoon verder uitgewerkt al die jaren en haar beter getraind als welk politiepaard ook. ik zie dat zelf ook niet terug in foto's maar anderen wel.

Jolijn jij en mo groeien onwijs en dat zie je ook echt op de foto's
Joan jij en je paardje zijn ook een goed team dat zie je ook op de foto's.
Ik begrijp waarom je dat soort foto's leuk vind en wel leuk zou vinden om te hebben hoor :D
Maar ik begrijp ook dat voor een portfolio een meer standaard vorm voorrang heeft.
dus portret stand los en rijfoto's evt bij een goede combinatie op hoog niveau of gaaf western iets.

Maar je hebt hele gave foto's en dat vind jezelf ook :D en ik zou zeggen organiseer een schrik obstacel training met fotografen ik doe wel mee met pres hoor haha :D
Help je zelfs wel mee opzetten als je wilt ;)
maar dan ff verder via pb :P

Lotte heel erg bedankt voor de foto doet me op dit moment echt heel goed.
en ik zie de foto's van susan vanzelf komen als ze minder druk is. :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 18:45

Joan, dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen ;) Zoals je me op de meeting vertelde wat je bedoelde, kwam dat op mij heel anders over. Wat jij bedoelt vind ik meer band tussen mens en paard, dat heb ik totaal niet begrepen uit je uitleg op de meeting eigenlijk... Kun je verbinden met schriktraining, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik vind dit net zo goed mooie voorbeelden van het vertrouwen en de band tussen mens en paard, maar dat zijn geen schriktraining gerelateerde foto's...

http://img843.imageshack.us/img843/5211/nfnn.jpg
http://img843.imageshack.us/img843/5933/vhx3.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/4352/qkuj.jpg

Persoonlijk zou ik erg blij zijn met zoiets als ik in dit bericht laat zien. De foto die Lieke heeft gemaakt van jou doet mij dus echt niks... :P Dus vandaar dat ik wel een beetje tegenstrijd zag/zie.

Edit: oh en waarom ik dacht dat je het tegen mij had, was omdat je mij had gequote :')

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 19:04

Ff alvast snelle reactie (anders brand eten zo aan :wow: )!

Ik snap dat je als fotograaf niet direct de link legt met de "band" met schriktraining als met de (ik noem het even ;) ) knuffelfoto's . Maar het zijn dus ook 2 heel verschilldende "produkten" :j
Kijk, bij schriktraining kun je dus (als je veel hulp hebt) dus hele mooie foto's maken; de paardenliefhebbers zullen de "band" wel herkennen :j maar voor de niet paarden gerelateerde kijkers / toekomstige klanten voor jullie, kunnen het dus wel mooie foto's worden gezien kleur, vlakverdeling, kracht oid.
En snap dat foto Lieke je niets doet :j ; voor mij is het typerend relatie tussen mij en Gui :+:

Fab: :)*
maar dan zullen we idd via pb eerst eens motten brainstormen want zoals gezegd: veel hulp gewenst en ook veilige lokatie. Maar wel topidee dus ga je wel contacten :j

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 19:11

is goed hoor
susan gave foto's zeg :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:19

Ik ga vanmiddag beginnen aan de foto's. Kan ze alleen nog niet laten zien aan jullie, heb weer eens geen internet op mijn kamer... Maar goed, zodra ik internet heb kan ik hopelijk wat laten zien ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:37

Ik zit weer vol ongeduld te wachten ( kan ook weinig anders :') ) !

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:58

Internet doet het weer, dus gelijk de foto's van Present verzonden. Modesta is de volgende.