Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mooie fotos ook

Evelienepien schreef:Lieke: nogmaal thanks![]()
Ben er erg blij mee![]()
(want weet dondersgoed dat Gui qua stilstaan een voorbeeldig model ismaar ondertussen stront vervelend niet mee werkend met zoiets is
)
beetje tegenstrijdig als het aan mij ligt 

SSDesign schreef:hahaha toch wel blij met de fotos? Tegen Lieke en mij zei je zo mooi dat je fotos gemaakt tijdens een schriktraining het allermooiste vond en dat je die miste in onze portfolios...beetje tegenstrijdig als het aan mij ligt
Maar voor mezelf ben ik trots dat meneer zo braaf is, dat als ik hem stilzet met lang touw, hij ook blijft staan
Ookal wappert iets bijna boven hem oid
Fotograven dienen dus erg creatief te zijn bij hem
, voor mij een mooie foto met verhaal waar ik erg om mot lachen en dus bijzonder
SSDesign schreef:En zoals ik hierboven al zei, ben ik nog niet in de gelegenheid geweest om foto's te bewerken. Een keer extra vragen heeft dan echt geen zin![]()
?

en ik zou zeggen organiseer een schrik obstacel training met fotografen ik doe wel mee met pres hoor haha 

Zoals je me op de meeting vertelde wat je bedoelde, kwam dat op mij heel anders over. Wat jij bedoelt vind ik meer band tussen mens en paard, dat heb ik totaal niet begrepen uit je uitleg op de meeting eigenlijk... Kun je verbinden met schriktraining, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik vind dit net zo goed mooie voorbeelden van het vertrouwen en de band tussen mens en paard, maar dat zijn geen schriktraining gerelateerde foto's...
Dus vandaar dat ik wel een beetje tegenstrijd zag/zie.
)!
) knuffelfoto's . Maar het zijn dus ook 2 heel verschilldende "produkten"
maar voor de niet paarden gerelateerde kijkers / toekomstige klanten voor jullie, kunnen het dus wel mooie foto's worden gezien kleur, vlakverdeling, kracht oid.
; voor mij is het typerend relatie tussen mij en Gui
) !