Is ook goed hoor maar vind echt niet overzichtelijk als we hier in het topic allemaal linkjes plaatsen. Als de modellen mijn een pb sturen voor de mail adressen dan pb ik alle fotografen wel met daar in de adressen.
Want sommige hebben geen bokt
Yvettee
Geplaatst: 03-06-13 17:25
hahahaha Rianne
Hoe moet het paard staan?
Ooooowww zoo!
Kasmir
Geplaatst: 03-06-13 17:27
Hahahaha geniaal xD 'Let op ik ben een paard xD'. Wat ben ik die dag trouwens fotogeniek bezig, normaal sta ik echt als een halve mongool op de foto maar zowel bij deze als bij die van Karen valt 't behalve een beetje verwaaid best mee xD
Modellen mogen mij ook een pb sturen met naam, naam paard, en mailadres, dan mail ik de foto's toe.
Kasmir
Geplaatst: 03-06-13 17:41
Kkkaren schreef:
Ik vind Rianne altijd het mooiste model
Modellen mogen mij ook een pb sturen met naam, naam paard, en mailadres, dan mail ik de foto's toe.
Ik heb ook nog wel een charmante foto van jouw
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 03-06-13 17:42
Aaah, nu is het mij ook helemaal duidelijk hoe ze moesten staan. Op de 2 voorbenen dus.
Mooie foto's Yvettee! Die gekke merrie van me kan wel bewegen. Overigens is ze vandaag al weer omgetoverd. Als ze nu op de foto zou gaan zou ze niet meer te zien zijn op de foto, opgaan in het zand met haar huidige kleurtje.
Heeft neon een rode deken op? Probeerde haar vanmiddag te spotten
pinkie87
Geplaatst: 03-06-13 18:09
Kkkaren schreef:
Ik vind Rianne altijd het mooiste model
Als we dat nu even niet doen eve alles eerst naar mijn en dan stuur ik alles in 1x dan is het nog even overzichtelijk voor demodellen en zo
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 03-06-13 18:24
_Sanne schreef:
Heeft neon een rode deken op? Probeerde haar vanmiddag te spotten
Goed gespot! Nu alleen niet meer een rode deken proberen te spotten, heb hem vanmiddag omgeruild voor een groen-gele die bijna licht geeft in het donker. Maar ze staat aardig verstopt toch? Als ze in de wei staat is ze helemaal niet te zien, die is achter de stal en omrand met hoge coniferen.