Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noa_My schreef:Paard is zo goed als klaar. Manen zijn weer recht, staart mooi uitgeplozen en zoveel mogelijk stof eruit. eb er super zin in. Voor mij en mijn paard de 1e keer, paardje lief is nog weel eens een zenuwpeesje dus zeker een goede oefening voor hem en hopen dat jullie nog een paar mooie plaatsjes van hem kunnen schieten.
Fair schreef:Even goed zoeken (>>
Ik hoop wel dat je hem vind
Maar mijn vorige fotomeeting had ik het ook gered met een half volle accu
_Daniella schreef:Fair schreef:Even goed zoeken (>>
Ik hoop wel dat je hem vind
Maar mijn vorige fotomeeting had ik het ook gered met een half volle accu
Ben al 2 uren aan het zoeken, alles overhoop gehaald, zelfs gezocht onder boeken, hoe dom ook want daar kan ie niet onder liggen zo dun is ie natuurlijk niet.
GRR Baal zo van mezelf paar weken terug al duur sd kaartje kwijt geraakt incl fotos van betaalde shoot.
KirstenVosje schreef:_Daniella schreef:Ben al 2 uren aan het zoeken, alles overhoop gehaald, zelfs gezocht onder boeken, hoe dom ook want daar kan ie niet onder liggen zo dun is ie natuurlijk niet.
GRR Baal zo van mezelf paar weken terug al duur sd kaartje kwijt geraakt incl fotos van betaalde shoot.
Oooh dat zou ook echt een actie voor mij zijn! Heel vervelend!
Wat doen de fotografen trouwens voor kleding aan? Ik denk dat ik maar gewoon een dikke rijbroek aandoen met paardrijschoenen, want ik wordt altijd zo vies als ik ook maar bij een paard in de buurt kom..![]()
Hoop niet dat het al te koud wordt morgen!