Aangezien er 4 mensen hebben gestemd, staat het nu gelijk. Ik neem aan dat de rest het niet uitmaakt wie het nieuwe model wordt. Ik heb dus echt nog 1 stem hebben om een model de meerderheid te hebben.
Over het algemeen ben ik erg geduldig, maar betrap mezelf erop dat ik toch wel vaak check of de uitslag er al is.. Is er al bekend wie nog meer mee mag doen met de meeting?
Er is ontzettend weinig gestemd, namelijk maar 5 stemmen van de 11(12e wordt geregeld). Nog geen een model heeft de meerderheid, ik wacht tot zondag 12.00. Als ik verder geen pb's krijg met een stem, trek ik gewoon random iemand uit, uit de stemmen van de fotografen die wel hebben gestemd.
Ik heb het van bijna iedereen binnen, alleen Kasmir/Rianne nog, daar hangt wel veel van af. (:
Ik hou het weer natuurlijk in de gaten. Morgen komt pas echt 14 april in beeld. 13 april ziet er als het volgt uit: 17 graden tot 3 graden en veel regen.. hoop dat 14 april zon heeft! Fingers crossed!
xJikke
Geplaatst: 02-04-13 14:27
Sorry voor de ontzettende late uitslag. Zondag zat ik de hele tijd te leren voor de toetsweek en moest ook nog naar het paard, dus was onztettend druk. Gister was het 1 april en werd ik elke keer uitgelogd als ik een reactie hier wou plaatsen, tevens was de site zooo sloom dat ik het maar opgegeven heb. Maar dan nu eindelijk de uitslag.
And the model is:
Pitts Rodoranglo (JLo)
Anneke heeft geluk de Amerikaanse Appaloosa's hadden eigenlijk gewonnen, maar helaas konden ze niet door een afspraak en vervoersprobleem. Dus gefeliciteerd Anneke!
Tevens hebben we een ander probleem. Ik heb een advertentie staan op de bokt markt en heb tientallen pb's gestuurd naar fotografen. Helaas konden ze niet en in veel gevallen kreeg ik niet eens antwoord. Dus kent iemand nog een fotograaf die die zou willen vragen om mee te gaan 14 april? Dat zou erg fijn zijn.
Nog minder dan 2 weken, dus het komt snel dichterbij! Het weer zoals het er nu uitziet voor zondag: max. 14 graden, warm(e wind), kans op neerslag 1% en last but not least ZON!