Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fantabulouss schreef:Bij de regels voor fotografen vind ik 20 fotos wel erg veel. Meestal is t minimaal 5 maximaal 10. Dan heb je toch al zon 80 fotos die een model krijgt
KirstenVosje schreef:Fantabulouss schreef:Bij de regels voor fotografen vind ik 20 fotos wel erg veel. Meestal is t minimaal 5 maximaal 10. Dan heb je toch al zon 80 fotos die een model krijgt
5 foto's?! Dat is echt verschrikkelijk weinig, dan ben ik in 3 minuten per paard al klaar en dan kun je amper laten zien wat je hebt.
Ik vind tussen de 10 en de 20 echt veel beter.
KirstenVosje schreef:5 foto's?! Dat is echt verschrikkelijk weinig, dan ben ik in 3 minuten per paard al klaar en dan kun je amper laten zien wat je hebt.
Maximepony schreef:mee eens ik heb van alle shoots die ik tot nu toe heb gedaan meestal 10 leuke foto's soms 15
cindy1000 schreef:Ik ben het met kirsten eens ja, ik vind 5 eigenlijk te weinig...
alicelover schreef:Meestal zit het aantal tussen de 5 en de 10. Fotografen schieten wel een paar honderd op zo'n dag, maar alleen de beste resultaten worden bewerkt en laat men zien. Een meeting is een oefenmoment voor de meeste fotografen en dan wil je uiteraard eens proberen wat je allemaal kan bereiken met je camera. Ik vind een verplichting van minimaal 10 afgewerkte foto's per model wel veel gevraagd, dat is 80 foto's uitzoeken en bewerken.
Tot nu toe heb ik van alle meetings waar ik model heb gestaan tussen de 5 en 10 foto's per fotograaf gekregen. En ik kan je vertellen dat je dan meer dan zat prachtige foto's hebt!
Fantabulouss schreef:KirstenVosje schreef:5 foto's?! Dat is echt verschrikkelijk weinig, dan ben ik in 3 minuten per paard al klaar en dan kun je amper laten zien wat je hebt.
Hoe kun jij 5 foto's in 3 minuten nabewerken...dat mag je me weleens uitleggen dan!
![]()