Wij zijn weer onderweg naar huis, en Rango ligt uitgeteld in de auto, en dat is wel uniek voor deze over actieve Australian working kelpie. Bedankt dames voor de leuke middag. Ik ben erg nieuwgierig naar de fotos.
Ik heb meteen maar gedoucht, mocht nergens meer zitten. Vond het een erg leuke dag! En mijn complimenten voor de eigenaars van de honden, die waren goed onder controle, super!
Thanks alle fotografen, ben echt heel erg benieuwd naar de foto's
Wij waren ook niet 100% blij met hoe Gizmo luisterde haha, vooral het wegrennen. Maar goed, uiteindelijk bleef ie best netjes op zijn plek over het algemeen en heeft ie niet al te veel anderen lastig gevallen geloof ik.
Zo, ik ben ook weer thuis! Leuke foto's al gezien, ben benieuwd naar de rest. Ik ga zo eerst even wat eten, en dan eens even kijken wat de resultaten van mij zijn!
Bijna thuis. Dan eten en douchen en dam ook de laptop aan!
Leffroi
Geplaatst: 17-02-13 18:38
Wij kunnen ook weer opwarmen! Brrr.. Ik denk niet dat we Iggy deze avond nog in beweging krijgen, die heeft zijn ogen uitgekeken en zijn poten uit z'n lijf gerend. Hoop dat ie niet al te lastig is geweest, hahaha.
Iedereen bedankt voor de foto's alvast, de leuke middag enz. En ik ben benieuwd naar het resultaat
En ik zit ook eindelijk weer op de bank haha! Britta is direct in haar mand geploft en komt er vanavond niet meer uit denk ik Fotografen en modellen bedankt voor deze super gezellige dag!
Britta heeft zich vandaag ook keurig gedragen
Sok
Geplaatst: 17-02-13 18:42
Ik ben ook weer thuis! Even lekker ontdooien in bad en dan een ander scherm zien te regelen, wil nabewerken..
Impressiefoto's zien er leuk uit! Vervolgmeeting ben ik erbij hoor!
Elvi_Elisa
Geplaatst: 17-02-13 18:50
Ja ik wil ook nog even iedereen bedanken,
De hondeneigenaren, voor de mooie en goedverzorgde modellen natuurlijk! Carmen voor het halen en brengen, Claudia voor de thee En iedereen voor de gezelligheid !