Lastiglastiglastig... Als we nou een facebookpagina doen, en iedereen de foto's los naar de modellen mailt? Dan hebben ze de foto's gemakkelijk opgeslagen zonder kwaliteitsverlies maar kan wel iedereen makkelijk elkaars foto's bekijken (met een klein beetje kwaliteitsverlies dan)
Astor super bedankt voor je foto,s. Lara ik kan je op de een of anderen manier niet mailen maar voor iedereen die de foto,s van GE Shah Quille wil mailen ons adres is eboendermaker@quicknet.nl super bedankt alvast!
Wauw Melissa, top foto's lekker scherp en gaaf! Jouwes zijn ook erg mooi Lara! En Lara maakt fb-linkje en dan verder wisselen we daar ook gewoon mail uit enzo? Lijkt me wel het 'veiligst' en handigst
Ja zal dan van elk model een album maken waabij het emailadres vermeld zal zijn. Het zal een geheel geheime pagina worden dus no worries dat het allemaal bekend word
Groep is aangemaakt, zo snel uit mn hoofd degene die ik heb toegevoegd. De rest heb ik niet of ben ik vergeten.. Stuur dan een berichtje of vriendschapsverzoek naar: https://www.facebook.com/lara.kramer.716
Emailadressen mogen via pb, mail, of facebook worden doorgegeven
Wauw wat een leuke fotos hebben jullie allemaal gemaakt zeg! Toch wel beetje balen dat ik er niet bij kon zijn! Ik volg nog even om van jullie fotos te kunnen genieten!
Lara
Geplaatst: 22-04-13 17:25
Azhar
Aziza
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 22-04-13 17:30
Ik zal mijn foto's wel naar de modellen doormailen. Op Facebook gaat de kwaliteit achteruit.
Er komen weer prachtige foto's voorbij en wat zijn jullie snel.
Zo Jill, jij was laat thuis vannacht. Wel balen dat de zon zo snel onder was
Klopt, ik mail ze ook gewoon door, zoals gezegd werd; de facebook is om te showen, bij elk album komt een emailadres te staan waar ze naartoe gemaild kunnen worden Sommige staat al een mailadres bij maar heb nog niet alles binnen
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 22-04-13 17:41
Okay top, dan heb ik niks gezegd Lees nu het stukje uitleg ook op Facebook
Wauw jullie gaan al snel! Haha, gave foto's komen al voorbij! Ik moet nog wat foto's afmaken van de minimeeting vorige week zondag.. Dus kan heel even duren, zit ook met examentrainingen deze week dus moet ook wel flink leren want wil toch wel weten hoe ik het nu al doe (ondanks dat het niet meetelt, altijd fijn om te weten). Morgen Wiskunde en Nederlands Dus ik ga nu van de computer af, ga zo nog 2 kaartjes importeren (heb de foto's verspreid geschoten over 3 kaartjes) want was gister echt zo gaar, ook mijn gezicht verbrand . Vond het wel echt superleuk!