Ik heb wel iets met kleintjes en zeker als ze flink wat pit en humor hebben. Ja dat is wel het jammere, kleine meiden worden groot en dan passen ze ineens niet meer. Wel gaaf dan heeft ze nu gave foto's voor een fotobehang
Ik heb als het goed is alle foto's in de mapjes geparkeerd, hier en daar kan er nog wat bij komen (als ik weer tijd en zin heb om die draden en paaltjes weg te werken) maar grotendeels is klaar! Nu af en toe het topic checken voor foto's van de collega's
Sharani
Geplaatst: 25-11-12 16:15
DonCamillo schreef:
Marit, gefeliciteerd! En inderdaad, het is bijna Sinterklaas en wij krijgen nu al elke dag kadootjes in de vorm van mooie foto's.
Zo voelt het inderdaad. Zo leuk als er weer nieuwe foto's zijn.
Ik ben nog druk bezig met een nabestelling en nog 3 andere shoots waarvan ik fotos moet bewerken. Daarnaast ook nog werken wn mijn eigen paardje Ben ondertussen al wel bezig met bewerken maat zet liever per paard alles tegelijkertijd er op. Maar vanwege het weer plus mijn lens hoef je niet heel veel te verwachten helaas. Probeer zo snel mogelijk wat fotos te laten zien
Ik ben begonnen met josti, hoop de portret foto's van josti deze week sowieso online te hebben (tussendoor ook al van andere 1/2 bewerkt)
xvivianlover
Geplaatst: 28-11-12 22:45
Vraagje vraagje Vraagje.
ik ben dus nu steeds meer bezig met fotograferen. nu wil ik me graag wat meer op paarden fotografie gaan richten en merk ik dat mijn standaard lens echt tekort schiet. welke lens gebruiken jullie meestal om paarden te fotograferen. het gaat mij zowel om rij foto's als portret en het gaat om buiten foto's.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen maar het lijkt me dat ik wel bij de goeie personen zit haha.
ow ja, het gaat om een nikon D60 na wat leeswerk kom ik tot nu toe op een 70-200 mm uit.
Ja ik gebruik eigenlijks voor alles de 70-200 zeg maar (al heb ik Canon)
xliisaa
Geplaatst: 28-11-12 22:58
Ik heb nu nog de 55-250 f4/5,6 ofzo Maar had precies hetzelfde probleem dus heb nu een sigma 70-200 f2,8 gekocht Ik heb trouwens een canon dis kan je niet echt verder helpen
nog een vraagje, wat betalen jullie gemiddeld nou voor zo'n canon lens en hebben jullie 2e hands gekocht of nieuw. mij vallen de prijzen nieuw nogal tegen,
Als ok straks genoeg heb gespaard ga ik mijn sigma ook verkopen! En dan een canon halen dus dat snap ik dan nog wel En je moer gewoon in de buurt zoeken kan je hem iig uitproberen
Ik heb hiervoor op de Canon ook een Tamron objectief gehad maar toen ik overstapte op Canon objectieven zag ik wel beter kwaliteit. Dus toen ik dit jaar me nieuwe objectief ging kopen wist ik dat het gewoon een Canon moest worden. Zoals Tamron is leuk en handig en is heus niet bar slecht maar ik zweer wel bij Canon op Canon