Ik ben nu hard aan het sparen voor een nieuwe!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kiki_ schreef:Ik heb een "Sigma AF 70-300mm f/4.0-5.6 DG OS" gekocht. Vanmiddag snel meegenomen naar de paarden, op de foto's zie je het verschil echt welMaar vond hem wat zwaar/haperig zoomen. Hebben meer mensen dit met een sigma lens, of klopt het niet?
vivan schreef:_Kiki_ schreef:Ik heb een "Sigma AF 70-300mm f/4.0-5.6 DG OS" gekocht. Vanmiddag snel meegenomen naar de paarden, op de foto's zie je het verschil echt welMaar vond hem wat zwaar/haperig zoomen. Hebben meer mensen dit met een sigma lens, of klopt het niet?
Ik heb een sigma 150-500mm, en die maakt veel geluid, maar zoomt niet perse haperig...
Hoe duur was deze aankoop? Want ik zit er ook aan te denken om een lens van deze lengte te kopen!
Bagheera_206 schreef:vivan schreef:Ik heb een sigma 150-500mm, en die maakt veel geluid, maar zoomt niet perse haperig...
Hoe duur was deze aankoop? Want ik zit er ook aan te denken om een lens van deze lengte te kopen!
Jij fotografeert toch ook met Canon? Dan zou je eens naar die 70-300mm kunnen kijken van Canon zelf of doorsparen voor een 70-200mm.
Libiris schreef:oei..... allemaal nieuwe lenzen??...pfff ik wil ook![]()
voorlopig ff sparen, maar ik zou graag een groothoek lens willen, heeft iemand daar ook ervaring mee? want zou niet weten waar je dan op moet letten...
ik heb zelf een sigma lens f2.8 voor nikon, maar geen moeie met haperingen ofzo...wel behoorlijk zwaar... deze heb ik 2e hands gekocht via marktplaats