Jongens, ik moet me helaas ook afmelden voor deze meeting. Ik wil zelf niet meer met de trailer rijden door omstandigheden. Kom de dag ervoor net terug van vakantie en heb vd week nogal heftig nieuws gehad waardoor ik in korte tijd veel moet gaan aanpassen in mn leven. Ik verwacht rond de tijd van de meeting misschien al geen rijbewijs meer te hebben.
Sorry.. maar op dit moment heb ik ff andere dingen aan mn hoofd dan deze meeting..
Jolijn heeft zich ook al afgemeld en voor Sterre is er geen vervoer (ik kan op enschede cs komen)
Hoe moeten we dit nou doen? We houden niks over zo
Irene2
Geplaatst: 23-05-16 15:44
Wat mij betreft blazen we het af. Ik had bepaalde modellen voor ogen en als deze afmeldingen zo doorgaan, vind ik het jammer van de tijd.
NienSCHaap
Geplaatst: 23-05-16 15:45
Of je moet gewoon even kijken hoeveel modellen en hoeveel fotografen je hebt en gewoon in 1 groep gaan? Komt wel vaker voor dat een meeting op het laatste moment zoveel afmeldingen krijgt, maar gewoon creatief zijn... wie weet kun je voor die tijd nog wat fotografen vinden of een extra model bij iemand op stal die niet op bokt zit bijvoorbeeld. zo hebben de mensen die wel beschikbaar zijn er toch ook nog wat aan en meestal is dat ook wel gewoon super gezellig
Ik krijg eerlijk gezegd het idee dat niemand er meer zin in heeft (correct me if im wrong).
ik doe enige moeite om het nog tot een succes te maken maar je krijgt bijna geen reacties en dergelijke. Zou het zelf wel enorm jammer vinden maar als we nog wat willen denk ik wel dat er iets meer actie ondernomen moet worden van iedereen. Even duidelijk maken wie nou wel wil en wie niet.
Oke! In dat geval wil ik dus wel wat mensen oppikken op het station, Sterre kon ook naar Enschede CS komen toch? Als ergens anders in Hengelo of Enschede handiger is kan dat ook.
Reken maar niet op mij. Ik verwacht de aankomende 5 weken gruwelijk druk te zijn en vertrek daarna voor 2 weken ijsland. Wellicht haak ik wel op een geplande datum aan.
Vraag me af of je daar reactie op krijgt haha. En diedelo heeft ook contact met een paar mensen buiten bokt om dus denk dat handiger is als zij even een update doet
Spianne
Geplaatst: 02-06-16 12:04
Is er al duidelijkheid over een nieuwe lijst en of er genoeg fotografen zijn?