[P] Fotomeeting, Wassenaar de Kuil, 19 april

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 10:52

Bedankt voor de gene die mij begrijpen.
Nikki je doet me echt ontzettend veel pijn met alles wat je zegt, echt bedankt!

ik heb marijse nog een pb gestuurd de straks en wij komen hier later samen nog op terug via pb met elkaar. Ik was dit al met haar via pb aan het bespreken en heb haar ook duidelijk verteld dat het echt niet mijn bedoeling was haar af te vallen of in een negatief daglicht te zetten, het tegen overgestelde juist want de meeting was ontzettend gezellig.

Oliebollie

Re: [P] Fotomeeting, Wassenaar de Kuil, 19 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 11:13

Wauw, ik dacht allemaal leuke foto's te treffen, vind ik 2 pagina's ellende.
Jammer dat mensen tegenwoordig geen commentaar meer normaal op kunnen vatten.
Lisa, ik vond het goed georganiseerd en volledig terrecht om Marijse hier even op te wijzen. Het hoort eigenlijk niet, klaar! Maar het is gebeurt en daar doen we niks aan.
Dat je dit ( in mijn ogen, op een nette manier ) aankaart na wat 'klachten' van andere fotografen vind ik niet meer dan normaal.
Dat er zo op gereageerd word gaat nergens over.
Jammer want de ondertoon van de meeting is nu wel anders.

Overigens, ik heb nu wat foto's van Ollie voorbij zien komen en ze zijn mega gaaf!!
Bedankt alvast!!

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 11:14

Ik ga mijn foto's nu uploaden!

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 11:15

Ik ga vanmiddag na stal verder met oliebol en daarna met nomar :D

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 11:44

Ik vind dat Lisa netjes heeft verwoord wat kennelijk de boodschap was van meerdere fotografen en dat het daarom ook openbaar in het topic gezet kon worden. Daarnaast mis je bij het geschreven woord een heel stuk communicatie en worden dingen vaak anders geïnterpreteerd dan ze misschien bedoeld zijn. Het is goed om dat in gedachten te houden en een beetje coulant te zijn in het interpreteren van wat er geschreven wordt.

Het was wat mij betreft een heel gezellige meeting en prima georganiseerd.

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 11:55

Leuke foto's Wendy, ondanks dat we in de ochtend samen hebben gefotografeerd, hebben we toch wel redelijk wat verschillende foto's uitgekozen :D

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 11:56

Ja, grappig is dat altijd he.. Dat ieder dan toch zijn eigen draai eraan geeft. Dat vind ik ook altijd het leuke :))
Ik heb nog wel meer foto's.. Maar dit is het grootste gedeelte. De rest komt nog. Nu vierkante ogen en nog even de paarden doen :))

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 11:59

Mooie foto's Wendy, had even naar Tinka gekeken op je website. :)

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 12:08

aangezien niet zon wandelweer s ga k ook zo lkkr knutselen met fotos. eens zien of k wat anders kan proberen dan een standaard bewerking.
heeft iemand een leuk idee wat je graag zou willen zien? k ben overal voor in :)

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 12:26

hele mooie foto's wendy!
Die van Charlie is echt leuk haha!

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 12:39

Wat een gedoe.. Ik vind dat Lisa Marijse gewoon netjes heeft aangesproken & vind de reactie van Nikki echt nergens op slaan...

Hele gave foto's allemaal!
Ik zal proberen dit weekend alle foto's af te hebben, dan stuur ik de link van het album in flickr nog wel een keer hierin :)

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 12:59

Beetje jammer van het gezeur na een gezellige meeting. En beetje kinderachtig om lisa Zo de grond in te trappen terwijl je haar nooit gezien heb oid.

Erg leuke foto's Wendy.. Charlie met zijn charmante hoofd :+

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 13:57

Ik bn erg benieuwd naar de rest van jullie foto's! :D
ik vond het ook een gezellige meeting en dit was zeker niet de bedoeling maar goed dit vergeten we snel weer. Op naar leuke nieuwe foto's!

Loadihra, sta jij toevallig bij pijnacker? Eigenaar van me bijrijdpaard die liet foto's zien van mij aan een vriendin van der en die dacht Charlie te herkennen haha!

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 14:00

Azia
Afbeelding

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 14:55

Nee ik sta in ter aar :j en ik heb Charlie van een fokker 2 uur rijden verder op ik weet de plaats naam even niet meer xD

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 15:16

Ooh dan was het toch een ander dan zij dacht haha!

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:35

Jullie gaan lekker door met de foto's :)

Manifesto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:40

Ik vindt niet dat ik het verdiend heb om openbaar op bokt op mijn plek gezet te worden maar dat heb ik Lisa al in PB aangegeven. Dat kan op de dag zelf recht in mijn gezicht, of per PB. En alle fotografen die nu heel hard meeroepen dat dit terecht was vindt ik ook wat hypocriet, want NIEMAND heeft mij aangesproken op de dag zelf, en netjes de handen van Chantal geschud. Er zijn mega weinig paarden en modellen, ze gaat dan extra met mij mee op dat hele grote strand en het is ineens een ramp. Ik was jarig dat weekend en moest een vrachtwagen regelen en had weinig op bokt gezeten. Ik dacht zelfs dat ik het al gemeld had! Ze heeft ook foto's gemaakt VOOR en NA de shoot van mijn eerste keer weg met blue. Ik had gehoopt dat paardenliefhebbers daar wel begrip voor zouden hebben hoe leuk dat is. Had ik haar naast de tassen moeten laten wachten? Want er waren blijkbaar mensen die het heel handig vonden mijn verzorgster naast de spullen te planten als oppas. Die heeft daar wortel staan schieten omdat ze er niks van durfde te zeggen. Is dat netjes? Is dat besproken? Nee. Dus ik ben er nu klaar mee. Ik kom hier om van foto's te genieten, en thats it. En een ieder die er nu nog over door wil gaan, doe het lekker per PB met elkaar.

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 18:13

We houden er nu over op :) het is klaar en verleden tijd!

Vanavond of vrijdag komen mijn laatste foto's van olli, wat rij foto's van Azia en de foto's van Michelle! :d

By_Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:36

Hi dames,

Jammer te lezen dat er zoveel commentaar gegegeven word op het feit dat ik met Marijse mee was.
( vrij land, vrij strand en Marijs, mijn vriendin, haar paard... /3 :D )

Buiten het feit dat ik vooropgesteld mee ben gegaan om Blue op de foto zetten ( voor, tijdens én na de shoot ) was ik er ook bij om Marijse te helpen! Blue is lastig te laden en we hebben het maar wel gedaan met z'n drietjes en veel geduld :o Anders hadden jullie Blue helemaal niet op de foto kunnen zetten want dan had hij nu nog in zijn box gestaan :D

Ik heb mij keurig voorgesteld, niemand die mij vroeg wat ik kwam doen. Ik heb de 'fotografen' niet in de weg gelopen. Ik lees dat ik bepaald zou hebben wat en hoe er gefotografeerd moest worden, ik heb enkel ideén opgegedragen welke door de 'fotografen' op dat moment goed op werden gepikt want het enige wat ik hoorde was "ja dit is mooi zo" .... Ook hebben geen van de dames mij gezegd dat ze liever niet hadden dat ik er bij stond. Jammer dat er dan achteraf zo geklaagd word.

Er heeft al die tijd, zonder dat dit bij de 'planning' hoort of overlegd is, een meisje op JULLIE spullen staan letten.
Een jong meisje die voor het eerst met haar verzorgpony op het strand was, ik vermoed dat die er wel een andere voorstelling van gehad zou hebben!
Ga dan alsjeblieft niet moeilijk doen dat er iemand bij loopt die ook wat plaatjes schiet.

Enfin, ik hoop dat als er nog commentaar is, dat naar mij persoonlijk gericht word en niet naar Marijse. :D

Tjuus! :wave:

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 19:06

Zullen we er gewoon over ophouden nu? Het is wel genoeg geweest zo oke?

By_Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 19:07

_Lisaa_ schreef:
Zullen we er gewoon over ophouden nu? Het is wel genoeg geweest zo oke?

Mee eens, maar jullie je zegje, ik mijn zegje :D

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 20:17

De foto's van Nomar zijn klaar :D
Staan op mijn website achteraan bij de rest van de meeting :)

Vrijdag of Zondag ( ligt eraan wanneer ik me laptop terug heb van me broer ) doe ik de laatste van olli en de laatste van Azia en dan ben ik klaar :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 20:17

mmm toch geen tijd gehad vndaag. ik moest nog naar de stad voor sportschoenen haha duurde iets langer dan k had gepland. ;)
maar niemand crea bea uitspattingen die ik kan (k bedoel waar k me kan verdiepen :) ) gebruiken :p...

excuses dat t lang duurt :p