Ik heb bij de modellen steeds alles via on gedaan. Zal ik achter zo'n lijstje aangaan, of stuur je zelf pb-tjes? Fijn dat je ook nog via we-transfer stuurt!
De modellen die dit lezen kunnen natuurlijk zelf ook alvast een emailadres naar mij en/of Suus sturen.
Lotje heeft gister een goede dag gehad en ook afgelopen nacht is goed gegaan. Ze gaan nu langzaam de infusen afbouwen. Vind het wel erg spannend want ze kan een terugval krijgen.
Anoniem
Geplaatst: 10-10-14 12:07
Zeker spannend, is ze verder alweer een beetje zichzelf? Voor zover dat al kan dan
Ik ben heel erg benieuwd, wie was de fotograaf die vooraan de brug stond?
jenne
Geplaatst: 10-10-14 12:21
Aan haar gedrag van vanmorgen zou je zeggen dat er niks aan de hand is. Ze heeft een kapje aan haar halster zodat ze niet kan eten en die moet en zal af!
Ze staat idd een beetje als een hackney, helaas hingen op de andere foto's een tak voor je gezicht.
begrijpelijk dat het spannend is! al helemaal nadat het de vorige keer nit goed ging toen de infuus eraf ging hopelijk deze keer beter!! nogmaals sterkte
Maar wow, er komen echt wel hele mooie foto's voorbij!
Ik zal proberen om een volledig lijstje e-mailadressen te verzamelen. Modellen die dit lezen: stuur je email -als je wilt- per pb.
Rechtstreeks naar Suus kan ook. Maar het is mss wel handig als ik ook een volledig lijstje heb, mochten er meer fotografen een lijstje willen, dan kan ik die pb-en.
Van alle fotografen staan facebookoaginas en of websites op de homepage van de Weebly. Als je -bijvoorbeeld voor nabestellen- contact op wilt nemen, dan kun je daar de gegevens vinden!