Ik moet vrijdag mn laatste vak inleveren (oke en dan probably nog een wat herkansingen die week erna en daarna xD) maar na vrijdag heb ik dus wel tijd om verder te gaan
O die zwarte witte van Daylight is gaaf zeg!Die wil ik! Ga er snel nog meer uitzoeken om te bestellen. Hoe werkt dat?Krijg ik die dan gewoon via de mail?
Bij mij (Rozemarijn) kun je via de mail aangeven welke foto('s) je graag wilt hebben. Deze stuur ik dan voor 5 euro via WeTransfer naar je mail. Je krijgt dat het originele bestand zonder watermerk. Deze kun je dan dus zo vaak en zo groot laten afdrukken als je wil!
Als het goed is hebben nu alle modellen een mail gehad me daarin een link met de foto's van de fotomeeting. http://paardensport.samanthafotografie.nl/#!home Via deze link kunnen ook alle foto's worden bekeken.
Leuk om te horen dat je ze goed gelukt vind Janneke
Lucy_1
Geplaatst: 11-07-13 20:00
Echt meiden! Mijn complimenten! Zitten super gave foto's tussen! Samantha, denk dat jij wel 1 van de meeste foto's hebt geplaatst hahahaha.... Maar prachtig zijn ze ook! Geweldig om te zien en ik vond het een super leuke ervaring...
Hier staan mijn foto's. Heb ze op paard gesorteerd. Moet enkel nog wat rijfoto's nakijken vanavond en wat VD-foto's van Spons. Heb alleen van Original geen portretfoto's, want die heb ik niet voor de lens gehad
Is toch nog wat tegen gevallen moet ik zeggen. Maar voor de 1e keer ben ik aardig tevreden. Op naar de volgende
Er zitten mooie foto's tussen hoor Natasja Ik was ook niet helemaal tevreden maar voor mij was het ook de eerste keer en het weer was jammer genoeg ook niet heel goed voor de foto's vond ik.
Bedankt Liesbeth, ja ik wist niet zo goed hoeveel foto's andere fotografen normaal gesproken plaatsen per paard. Hihi dus ik dacht ik plaats er maar gewoon een aantal per paard
Het was in ieder geval een leuke en leerzame avond en ik heb al leuke reacties gekregen op de foto's
Dankjulliewel voor de links. Voor zover ik het kan zien op mijn mobiel staan er hele gave foto's tussen! ik ben nu op vakantie maar zodra we weer thuis zijn zal ik eens kijken wat we gaan bestellen.
Ik heb even alles wat ik tot nu toe heb hierop gezet; http://navatushots-meetings.weebly.com Heb ze nog niet allemaal af hoor, degene waar ik nog naar moet kijken zijn; Jildou, Spons, Olijf, Daylight, Original en Bright.
Vrijdag eeeeindelijk laatste deadline van school dus dan kan ik het eindelijk af gaan ronden Sorry voor de sloomheid hoor allemaal! Maar school gaat op dit moment nog heel even voor