Ik heb de lusjes laten verkleinen Helemaal zwart vond ik beetje saai op wedstrijd, maar ik hou ook niet van overdreven bling bling
Of Hartje al gevraagd is weet ik niet, maar het kwam zomaar in me op
Leo
Geplaatst: 11-07-13 11:27
En weer een klaar
Milky Way:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
En als extra nog eentje met je buurmeisje, ik had er maar eentje waar zij ook op stond en helaas niet helemaal scherp en overbelicht, maar misschien toch leuk om te hebben:
gr_roos
Geplaatst: 11-07-13 11:31
Wat een mooie foto's Leo. Leuk hoor
Myca
Geplaatst: 11-07-13 11:33
Je bent lekker op dreef Leo! Milky Way ziet er goed uit. Foto 6 is wel heel mooi.
NathalietjeB
Geplaatst: 11-07-13 11:35
ow wauw leo wat een prachtige foto's ik zie er een die ik echt heeeeeeel graag wil bestellen bij je en ik denk ook zelfs dat ik die wel heel graag groot op canvas of grote foto in me huis wil hebben ze zijn gaaf!!!!! en nu twijfel ik tussen 8 en 9 welke wil ik eens aan me muur of misschien beide ik vind ze zo gaaf super bedankt
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 11-07-13 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Bedankt! Nu meteen maar verder met de volgende, eens zien wie dat gaat worden.
Chernique
Geplaatst: 11-07-13 11:47
Mooi gedaan Leo!
Alleen ik weet nu even niet wat ik moet doen Heb echt exact zo'n zelfde foto in het zwart wit. Wist niet dat jij 'm ook zo zou croppen/bewerken..
Is het 'tegen de regels' om die foto in mijn selectie te doen? Want dan lijkt het net alsof ik 'm gepikt heb van jou en dat wil ik absoluut niet Maar ik kan 'm nu terplekke laten zien (moet alleen nog mn logo erop zetten)
tuurlijk niet chernique dat lijkt mij toch niet zo een probleem toch??? of vinden andere fotografen dat wel erg?
Leo
Geplaatst: 11-07-13 11:51
Dat geeft toch niet Chernique? Dat is het risico als je naast elkaar zit en ik denk niet dat iemand zal vinden dat je het gestolen hebt ofzo, de foto's zijn immers zondag gemaakt en niet nadat een ander ze al geplaatst heeft. Wat mij betreft moet je 'm zeker in je selectie doen!
Chernique
Geplaatst: 11-07-13 11:53
Ik heb geen idee.
Maar ik probeer altijd bij elk model zo'n sfeerfoto te maken en bij jou was dat deze foto. Misschien kan ik nog wel een andere gebruiken maar deze vond ik erg mooi.
Zal ik anders nu mijn logo erop zetten en 'm laten zien? Of niet?
Ik weet het echt niet Wil niet het idee wekken dat ik het heb nagedaan. Maarja ik wist natuurlijk ook niet dat zij jullie zo zou fotograferen. Heb dit nog niet eerder meegemaakt omdat andere fotografen niet vaak van die sfeerfoto's maken.. Maarja je krijgt ook 10x een portretfoto en 10 een losgooifoto van je Milkyway
Ik ga op Leo haar reactie af, zij was eerst
Edit: Zie dat je gereageerd hebt.. Lief van je, maar toch twijfel ik
Chernique
Geplaatst: 11-07-13 12:10
Ik denk ik plaats 'm gelijk maar. Hoefde alleen nog mn logo erop te zetten dus dat heb ik gedaan. Haal eigenlijk altijd eerst alles door Lightroom en dan Photoshop, daarom nu maar 1 foto
Het is toch niet exact dezelfde foto. Andere fotograaf/bewerking/anders bijgesneden..
Dat hoeft toch helemaal niet? Het is net een andere hoek en het is een te mooi moment om niet allemaal op de foto te hebben. Echt voel je alsjeblieft niet banketstaaf want dat hoeft echt niet
_Lois_
Geplaatst: 11-07-13 12:19
Ik zie soms ook foto's voorbij komen dat ik denk "hé, zo een heb ik ook" Het schiet hier helaas niet echt op, schijf van m'n computer was vol dus moest andere foto's verwijderen zodat deze er allemaal op zouden passen Ik heb eindelijk alles in mapjes per paard staan nu, en van 2 paarden wel al selectie die alleen nog nabewerkt moet Ik hoop vanavond of morgen m'n eerste paard af te hebben
En nog even over de geplaatste; prachtig weer Al jouw foto's vind ik zo'n mooie warme sfeer hebben Leo, heel leuk om te zien
Chernique
Geplaatst: 11-07-13 12:23
Oke, dankje. Fijn dat je het nog even zegt
Ja klopt, dat heb je idd wel op meetings. Heb alleen nog nooit meegemaakt dat ik dezelfde sfeerfoto als iemand had Niet elke fotograaf (of nouja, bijna niemand) doet dat. Ik doe ze er alleen wel bij en besteed daar soms echt even een paar minuutjes aan tijdens de shoot
Ik vind dat soort sfeerfoto's ook altijd ontzettend leuk om er bij te doen en vind dat vaak nog de mooiste momenten Toeval, maar kan gebeuren en is ook helemaal niet erg.
Ik heb het even druk gehad, wel al van 2 paarden de selectie gemaakt maar verder nog niet echt de tijd gehad om iets te doen.. Dus ik ga nu lekker even aan de slag
Hartje
Geplaatst: 11-07-13 14:18
gr_roos schreef:
Iets voor een trouwkaart
Goede tip R
Nee helaas nog geen prins op het witte paard die op zijn knieën is gegaan.....
Maar wel weer prachtige foto's hoor !!!!!
Chernique
Geplaatst: 11-07-13 14:24
Jelle is af! De groepsfoto's komen later nog waar Jelle ook op staat! Moet nu echt even wat andere dingen gaan doen want zit al vanaf 9 uur aan die foto's te klooien
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
En deze in kleur én zwart/wit 13 en 14:
gr_roos
Geplaatst: 11-07-13 14:33
Je zet er vaart achter Chernique, mooie weer.
Hartje, op zich heeft S geen excuus, het witte paard heeft hij al en Co weet ook hoe hij zich in zulke situaties moet gedragen
@Leo: Dankjewel Ik wilde die foto ook echt gebruiken, maar als je eens wist wat ik daar moest wegwerken.... Het hele touw hing voor het hele lichaam van Jelle én er zat nog een hand op zijn kont