Hoi hoi, ik zat eerst op de reservelijst met mijn Hafje maar omdat ik een eigen meeting door slecht weer heb moeten verplaatsen naar morgen, kon ik ook niet als model mee toen jullie nog zochten. Maar jullie hebben een prachtige lijst aan modellen zeg! Zodeju! Had nog een stipje hier dus heb soms meegekeken; wil nog even complimenten geven aan de organisatie hier. Zag er top uit wat ik voorbij heb zien komen! Dat wilde ik als 'buitenstaander' nog even zeggen, haha.
Veel plezier iedereen morgen! Hoop dat het een beetje is uit te houden voor jullie op die grote vlakte daar..
Thanks Robijntjah!! Ah en wat een leuke reactie cyn! Echt thanks. Bedenk maar dat de organisatie indirect aan jou te danken is. Mijn basis van fotomeetings ligt bij jou. En ik denk die van minh grotendeels ook. Dus thanks! En veel plezier met de Leersum meeting morgen!
xMiinh
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-13 01:44
Echt suuuper, 5 modellen van de originele lijst staan nog op de lijst! Mijn complimenten!
Morgeee! Ik zit nu in de auto. We halen zo eerst minh op en rijden daarna naar marcella. Ik hoop dat we dr op tijd zijn, want mezelf kennende ben ik altijd te laat xd
Ik ben ook weer thuis! ik ga zo alvast beginnen met nabewerken
apollootje
Geplaatst: 21-07-13 16:50
Ik ben ook alweer een tijdje thuis. Inmiddels lig ik lekker schoon en fris in de tuin onder de bomen, samen met hondje en puppies te genieten van deze wel erg mooie zomerdag!
Uiteraard ben ik ook heel benieuwd naar de foto's!
Ik zit nu nog met minh in de auto. Zonder airco.. neuuuh het is hier geen sauna hoor! Maar we vonden t allebei erg gezellig, zeker voor herhaling vatbaar! Maar dan wel wat minder warm xd
Jongens ik ben blij dat het zo gelopen is. Ik heb een geweldig leuke meeting gehad. Ik moet zeggen de leukste Niet alleen omdat het goed liep, maar ook zeker om de modellen.
De hitte was wat minder
De foto's zijn nu van kaart naar harde schrijf aan het verplaatsen. Ik denk dat ik ondertussen even een koude douche neem
xMiinh
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-13 18:16
Ik heb een géwéldige dag gehad! Echt de beste meeting tot nu toe!