Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
steefvicky schreef:Fotografen
- Stephanie/steefvicky - Website
- monnikenburg - Website
- Ellis / EllisL - Website
- Romy/romyyx - Website
- Natalia/xxxNaatjuhxx - Website
- Femke/ Fading - Website
- Joy/ IloveAnoukje Website
- Alisha / _Summerly_ Website
- Denise/_Denise Website
- Nadine / xNavatu Website
- Ilse / First_Unique Website
Reserve
- NatassJa
- _SamanthaV
zhippo schreef:dan meld ik me bij deze af! ik ben dan op vakantie
Skessa_ schreef:Ik heb prikpaaltjes en draad idd
Ik wil ook liever rijfotos. Prikwei springt ze uit en longeer durf ik niet zo goed. Of nou ja... er zijn 2 opties.
Of ze verandert in 1 of andere idioot met longeren en ik word t hele strand over getrokken, of ze vind er geen hol aan en ze is niet voor uit te branden
En ipv van galop fotos zou ik graag mooie tolt fotos willen.
Oh en als ik het goed begrijp komen er dus geen zons ondergang portret fotos?
Kan dat als je wil niet omgeruild worden? Dus dat ik dan eerst rij fotos zou doen en met zonsondergang portret fotos?
_Denise schreef:Je bent goed bezig steef!!
Citaat:Eerst rijfoto's is niet echt een optie, omdat de paarden dan toch gaan zweten en misschien door het water willen galopperen (of tolten:P) dan zijn de paarden al nat en vies voordat er nog mooie portretfoto's gemaakt moeten worden.
steefvicky schreef:Skessa,
Hahaha ja de zee is heeeel gevaarlijk. DE GOLVEN KOMEN OP JE AF!!
Dat is makkelijk, maar sommige paarden kunnen zich nogal druk maken op een ander terrein of met andere paarden en daar moeten we ook rekening mee houden, want de fotografen vinden denk ik dit leuker dan een zweterige portretfoto.
First_Unique schreef:Ik moet helaas mezelf afmelden. Kreeg gisteren de opdracht om uitnodigingen voor mijn stiefmoeder haar 50ste verjaardag te maken en jawel, je raad het al... feest is precies op deze dag.. Dus sorry, ik moet echt naar deze sarah toe anders heb ik ruzie thuis
veel plezier nog!