Channiiiej schreef:Killyenn schreef:Creme staat eigenlijk ook in het lijstje van wit, het is iets makkelijker te fotograferen maar staat de zon er op dan is het zo een witte vlekTenzij je een zeer licht paard hebt, maar dan heb je weer kans dat het zich te weinig onderscheidt op de foto.
Edit: dat gaat dan nit om kleine beetjes uiteraard, maar om crème rijbroeken/sjabrakjes enzo. Zelfde geldt overigens voor zwart en donkerblauw/paars oid
Het hangt een beetje van de kleur crème af.. Je hebt echt van dat wit-crème wat idd snel overbelicht raakt.. Maar je hebt ook crème dat meer richting beige gaat, dat is volgens mij wel weer goed te doen!
Het komt nu echt dichtbij.. Hoop dat het weer mee zit, want de voorspellingen worden steeds iets minder..
@Killyenn; is je vlucht goed gegaan? Heb je inmiddels al een telnummer, zo ja, wil je die dan sturen
Dat is waar, hoe donkerder hoe beter natuurlijk

Ik zal het doorgeven zodra ik het heb, ga het zsm regelen maar ben nu nog even bij familie! Stuur anders de lijst gewoon maar door, ik rij toch met jou mee dus is het vooral belangrijk dat jij mijn nummer hebt