Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magda_90 schreef:Rugamputatie.Balen Maysoon, beterschap!
Heel veel plezier vandaag!
. Ik ben toen ik nog als groom werkte een keer zo hard door mijn rug gegaan en sindsdien is dat een zwakke plek.
) is het een rib(ben) die kantelen en dan niet terug kantelen. Dus zodra ik dan omhoog probeer te komen dan krijg ik op 1 plek heel specifiek scherpe druk
. Soms schieten ze terug als ik een paar keer heen en weer rol over de grond
. Maargoed nu eerst op mijn warmte dekentje verblijven.
!
Hopelijk werkt het warme kussentje lekker!
magda_90 schreef:Ai, ai.Hopelijk werkt het warme kussentje lekker!
Ik baal ook zo enorm, mooie modellenlijst. Maar ben enerzijds wel blij dat ik vandaag gewoon eens rustig aan kan doen. Ondanks paar dagen lang vroeg naar bed, ben ik nog steeds moe.
ikke knuffel* als ik iets voor je kan doen dan weet je het he!

magda_90 schreef:Sterkte seven.
Bedankt Maysoon, ik weet dat ik de tijd moet nemen maar ik ga mij dan zo schuldig voelen als ik daardoor afspraken moet afzeggen. Ondanks dat iedereen er begrip voor heeft.![]()
! Ik heb dat zelf ook, ik ga altijd door pijn of geen pijn maar nu kon ik echt niet rechtop staan dus dan wordt fotograferen wel heel moeilijk
. Maar het blijft poedersuiker als je zulke dingen op het laatst af moet zeggen.

finnens schreef:Was een leuke dag, bedankt iedereen!
Ik ben erg benieuwd naar de foto's, ik denk alleen dat de rij foto's prut zijn aangezien ik niet kon blijven zitten en Finn er vandoor wou
Ik heb wel koppijn van mijn val acties, maar je moet een keer vallen toch.
Maysie schreef:finnens schreef:Was een leuke dag, bedankt iedereen!
Ik ben erg benieuwd naar de foto's, ik denk alleen dat de rij foto's prut zijn aangezien ik niet kon blijven zitten en Finn er vandoor wou
Ik heb wel koppijn van mijn val acties, maar je moet een keer vallen toch.
Och jee niet ernstig pijn gedaan?

:$