Ik denk dat ik volgende week pas tijd heb voor de foto's. Heb het nu erg druk met mijn practicum, mijn verzorgpaardje die te koop staat en nog wat betaalde dingetjes
Sorry ik heb nog een betaalde shoot die eerst af moet en ik moet veeel meer werken dan ik verwacht had.. Dus ik zit op het moment even met heel veel tijd tekort. Maar ik ga mijn best doen om alles zo snel mogelijk af te hebben. Ik weet alleen niet wanneer.
MadelonSunny
Geplaatst: 29-06-13 11:08
Ik heb vakantie Op 1 heel moeilijk tentamen na dan Maar ik heb dus weer wat meer tijd. Foto's zijn sowieso binnen 3 weken af want dan ben ik weg.
Het is hier inderdaad erg rustig. Ook van mijn kant. Het is hier wat drukker dan gedacht door mijn practicum. Valt toch wel zwaar zo fulltime bezig zijn met practicum. Zoals ik al zei, staat mijn verzorgpaard ook te koop en maandag komen er kijkers. Echt heel jammer en voor mij gaat het allemaal erg snel, want ik weet pas 1.5 week dat ze te koop staat en nu is ze dus al bijna weg...
Verder ben ik nog even ziek geweest. Nu bijna alle betaalde opdrachten af die nog gedaan moesten worden, dan begin ik aan de meeting. Het spijt me heel erg dat het even duurt, maar het loopt hier dus allemaal even wat anders dan gepland