Aw Timmie ik ben nog wat foto's aan het bewerken dus het duurt even voordat ze op mijn fotografie pagina komen te staan
Wat een super foto's van Timmie!! En ik sta ook nog eens leuk op een foto! Wat knap zeg, allemaal prachtige foto's!
FD_horses schreef:Worden de foto's via bokt verstuurd of..? Ik heb geen idee, als ik alles geupload heb laat ik het weten en als mensen dan foto's van hun paard zien moeten ze me even een berichtje sturen:)
Bellatrix schreef:Ohhh!! Cyn die zijn echt leuk!!![ Afbeelding ]Ook lelijk geshopt. Het moment is wel echt heel leuk! Beter nashoppen doe je bij de nabestellingen maar haha.Chel_ schreef:@Christaerik, graag gedaan! Knap Haffie![ Afbeelding ]Wáuw!
Tikkeltje groter, kwaliteit beter!!ff 1 actieshot.. ga ik nu de 'behind the scenes' foto's overzetten.
Meiden, wij vonden het goed geslaagd vanmorgen! Gezellige dag van gemaakt en zie al mooie foto's voorbijkomen. Top! De schimmel heet inderdaad nourejev. : j
En de eindelijk de foto's van mijn kant! Alvast een portretfoto's! Ik zie wel dat de kwaliteit echt enorm achteruit is gegaan via tinypic TIMMMYYYYY
Die omkijk is gaaf Ik heb ook nog een fotograaf op de foto met timmie haha, ik zal hem zo even hier neer zetten