Speciale meeting in de Loonse en Drunense Duinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvettee

Re: Speciale meeting in de Loonse en Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:14

Ja maar ik heb laatst ook nog eens gevraagd of ze nu wel of niet op de zaterdag konden komen en ik dacht dat je toen ja zei
Maargoed ben benieuwd wie je dan nu kan regelen en ik hoop dat je het dan niet nog eens gaat omgooien ;)

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 18:17

Omgooien? Is niet dat ik het voor mijn plezier doe! :)
Nee jij had gezegd dat ze wel een voor of na middag zouden moeten kunnen regelen. En ik had gereageerd dat ik die mensen niet de les ga spellen! :D maar goed!

Ik doe mijn best voor jullie! :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:27

Michelle heb je nog wat aan mijn tip gehad aan model voor zaterdag? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:29

Ik hoop dat het weer van vandaag blijft voor van t weekend. Fris bewolkt en af en toe zon hier (:

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:34

Ik vind overigens wel dat mensen een beetje positiever mogen zijn hoor. Michelle doet dit op vrijwillige basis, ze vind/vond het superleuk om te doen en omdat een model (wat extreem logisch is, gecondoleerd shayla!) zich heeft afgemeld moet zij naar een oplossing zoeken en ze doet gewoon knoeperhard haar best... beetje begrip mag ook... Ze zal echt niet met een lelijk paard aan komen zetten ofzo hoor :P ik zoek ook naar potentiële modellen en wie weet dat die wel wat zijn voor de zaterdag :) alle beetjes helpen. Dus ipv te gaan miesmuizen (excuses maar weet even iet een beter woord) kun je bijvoorbeeld ook even rondkijken op bokt of je eventueel een leuk model voor de zaterdag weet :) Is alleen maar leuk toch om te kijken of je iets kan vinden? :P Hoop niet dat ik nu bot overkom ofzo hoor, maar het is de bedoeling dat het vooral een gezellig weekend word met leuke modellen :P niet alleen leuke modellen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:36

Renee dat heb je goed gezegd (: en minder knappe modellen kan een fotograaf toch ook gewoon knap op de foto zetten (:

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:37

Fading schreef:
Renee dat heb je goed gezegd (: en minder knappe modellen kan een fotograaf toch ook gewoon knap op de foto zetten (:

Absoluut! Al zijn leuke modellen natuurlijk wel een leuk extraatje :Y) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:38

lifaya schreef:
Fading schreef:

Absoluut! Al zijn leuke modellen natuurlijk wel een leuk extraatje :Y) :D

Uiteraard, ik vind t juist een uitdaging om wat mindere modellen zo mooi mogelijk op de foto te krijgen :j

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 18:40

Ha ja tuurlijk Renée.. Had die direct gemaild. :) maar zij zelf kon niet. Maar ze heeft mijn bericht direct doorverwezen naar iemand die 2 hengsten van haar heeft. :D dus daar wacht ik ook nog op!

En dank je voor je sympathieke reactie! :D

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:50

lifaya schreef:
Ik vind overigens wel dat mensen een beetje positiever mogen zijn hoor. Michelle doet dit op vrijwillige basis, ze vind/vond het superleuk om te doen en omdat een model (wat extreem logisch is, gecondoleerd shayla!) zich heeft afgemeld moet zij naar een oplossing zoeken en ze doet gewoon knoeperhard haar best... beetje begrip mag ook... Ze zal echt niet met een lelijk paard aan komen zetten ofzo hoor :P ik zoek ook naar potentiële modellen en wie weet dat die wel wat zijn voor de zaterdag :) alle beetjes helpen. Dus ipv te gaan miesmuizen (excuses maar weet even iet een beter woord) kun je bijvoorbeeld ook even rondkijken op bokt of je eventueel een leuk model voor de zaterdag weet :) Is alleen maar leuk toch om te kijken of je iets kan vinden? :P Hoop niet dat ik nu bot overkom ofzo hoor, maar het is de bedoeling dat het vooral een gezellig weekend word met leuke modellen :P niet alleen leuke modellen :')

Nou ik neem aan dat dit op mij slaat
Dus:

Ik hoop ook dat je (en Michelle) dit van mijn kant begrijpen.

Ik vind dat het echt duidelijkheid mist, er staat nergens een echt duidelijk overzicht welke modellen nu wel of niet komen (website verschilt met topic)
+ er valt een model op de zondag af (waar ik echt de volledige 100% begrip voor heb)
En nu worden opeens de modellen van de zaterdag naar de zondag verplaatst. (terwijl eerder niks meer over die modellen is gezegd dus er vanuit gegaan werd dat die gewoon zouden komen)

Ik als fotograaf wil gewoon weten waar ik aan toe ben en wie er komen. Ik (en de rest van de fotografen) stoppen hier onwijs veel tijd in + in moet een behoorlijk stuk reizen (en ik denk nog wel meerdere mensen)

En buiten dat ik stelde alleen een vraag, omdat het me niet duidelijk is welke modellen komen

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:33

Tjah, ik mis de duidelijkheid dan weer niet. Het gebeurt regelmatig bij fotomeetings dat op het laatste moment dingen moeten worden "omgegooit" vanwege afmeldingen. Dat kan gewoon gebeuren :) dat de modellen van zaterdag naar zondag gaan betekent niet meteen dat die modellen van zaterdag die als vervanging komen meteen niets voorstellen :') Als je ook je steentje wilt bijdragen speur dan even op bokt rond naar leuke potentiële modellen :) zaterdag is niet eens mijn dag en ik denk al mee :') Ik moet overigens ook een behoorlijk stuk reizen hoor :)

Maar hey, laten we het leuk houden :D Het is immers al aankomend weekend *\o/*

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 20:48

Cathleen van Mees heeft ook zojuist afgemeld, dus hevig opzoek naar nieuwe modellen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 20:51

balen, vond mees zooo leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 20:51

Kun je hier in het topic ff updaten het lijstje met modellen nu !?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 20:52

Jeetje wat jammer zeg! Mees is leuk!
Ik ga nu weer eff spitten naar modellen

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 20:53

Fading schreef:
Kun je hier in het topic ff updaten het lijstje met modellen nu !?

Ga ik zo dadelijk doen! :D

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:01

lifaya schreef:
Tjah, ik mis de duidelijkheid dan weer niet. Het gebeurt regelmatig bij fotomeetings dat op het laatste moment dingen moeten worden "omgegooit" vanwege afmeldingen. Dat kan gewoon gebeuren :) dat de modellen van zaterdag naar zondag gaan betekent niet meteen dat die modellen van zaterdag die als vervanging komen meteen niets voorstellen :') Als je ook je steentje wilt bijdragen speur dan even op bokt rond naar leuke potentiële modellen :) zaterdag is niet eens mijn dag en ik denk al mee :') Ik moet overigens ook een behoorlijk stuk reizen hoor :)

Maar hey, laten we het leuk houden :D Het is immers al aankomend weekend *\o/*

Het is alweer opgelost tussen mij en Michelle haha :D
Maar de duidelijkheid zal dan wel aan mij liggen, ik moet echt duidelijkheid hebben, maar dat heb ik bij alles :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:05

Oh ik ben ook een beetje een autistje soms hoor :)) so no worries! :P begrijp je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:05

Jammer zeg! Op welke dag zaten Cathleen en Mees?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:06

zondag :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:22

Even voor de fotografen voor zaterdag!
Ik heb dit al met michelle in PB overlegd!

Omdat Jolijn (van Modesta) niet alleen naar de duinen wil rijden vanaf onze stal, wil ik met haar meerijden zodat ze toch kan gaan! Elina en Ferdo staan ook samen op een tijd ingepland, Vinden jullie het goed dat ik op eefje meega en die tijd voor Modesta en Eefje wordt ingepland?

Eefje is een haflinger merrie met een flinke bos manen! Hier Eefje:
Ze zit al minder dik in haar haren dan hier :)

Afbeelding

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 21:28

We hebben dit inderdaad besproken en ik wil hier mijn mening niet over uitspreken. :)
Ben volop leuke modellen aan het zoeken... Maar Modesta kan enkel mee als zij haar haflinger mee neemt heb ik vernomen van Fading. :D Daarom als de fotografen het toch de moeite vinden om beide samen in te plannen, doe ik dat. Anders opzoek naar andere modellen...

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 21:28

De eigenares van Monty (zaterdag) heeft ook afgezegd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:30

Michelle, als ik kijk naar de tijden 40min per paard is het goed te doen deze op te delen, daarbij heb je ook meer verschillendheid qua fotos :)

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:37

Ik wil eerst graag de andere modellen die Michelle aan het regelen is afwachten! (:
Of jullie zouden inderdaad samen moeten gaan en dat de fotografen zelf kunnen beslissen wie ze in die 40 min op de foto zetten van die twee ;)