Maargoed ben benieuwd wie je dan nu kan regelen en ik hoop dat je het dan niet nog eens gaat omgooien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Fading schreef:Renee dat heb je goed gezegd (: en minder knappe modellen kan een fotograaf toch ook gewoon knap op de foto zetten (:
Absoluut! Al zijn leuke modellen natuurlijk wel een leuk extraatje![]()
lifaya schreef:Ik vind overigens wel dat mensen een beetje positiever mogen zijn hoor. Michelle doet dit op vrijwillige basis, ze vind/vond het superleuk om te doen en omdat een model (wat extreem logisch is, gecondoleerd shayla!) zich heeft afgemeld moet zij naar een oplossing zoeken en ze doet gewoon knoeperhard haar best... beetje begrip mag ook... Ze zal echt niet met een lelijk paard aan komen zetten ofzo hoorik zoek ook naar potentiële modellen en wie weet dat die wel wat zijn voor de zaterdag
alle beetjes helpen. Dus ipv te gaan miesmuizen (excuses maar weet even iet een beter woord) kun je bijvoorbeeld ook even rondkijken op bokt of je eventueel een leuk model voor de zaterdag weet
Is alleen maar leuk toch om te kijken of je iets kan vinden?
Hoop niet dat ik nu bot overkom ofzo hoor, maar het is de bedoeling dat het vooral een gezellig weekend word met leuke modellen
niet alleen leuke modellen
lifaya schreef:Tjah, ik mis de duidelijkheid dan weer niet. Het gebeurt regelmatig bij fotomeetings dat op het laatste moment dingen moeten worden "omgegooit" vanwege afmeldingen. Dat kan gewoon gebeurendat de modellen van zaterdag naar zondag gaan betekent niet meteen dat die modellen van zaterdag die als vervanging komen meteen niets voorstellen
Als je ook je steentje wilt bijdragen speur dan even op bokt rond naar leuke potentiële modellen
zaterdag is niet eens mijn dag en ik denk al mee
Ik moet overigens ook een behoorlijk stuk reizen hoor
Maar hey, laten we het leuk houdenHet is immers al aankomend weekend