Wauw wauw dames, men nu baal ik nog meer dat ik niet kon. Madelon ik hou me zeker weten aanbevolen voor de volgende meeting. Hihi ben nog druk met art nog strakker in zijn vel te zetten. Hij is al 10cm buikomvang kwijt En mil zit al weer op gewicht.
al dat moois blijft maar komen! Haha geweldige foto's!
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-13 12:10
Ik denk dat ik het als volgt doe met de inschrijvingen van fotografen gezien de grote animo. Ik open een topic met daarin een tijd en datum waarop de inschrijving in gaat. Inschrijven gaat dan via een link die vanaf een bepaalde dag en tijd online is. Zo heeft iedereen een even grote kans. Tenzij je natuurlijk net op dat tijdstip geen pc of mobiel bij de hand hebt, dan is het wat lastiger. Maar het is altijd nog eerlijker dan gewoon een topic openen en de 1e 8 (wil het wat kleiner houden en meer tijd per model) fotografen die zich melden laten komen. Hoe ik het met modellen doe weet ik nog niet. Of ik pb van te voren modellen en zorg dus dat voor ik het topic open, ik al modellen heb geregeld of ik doe het gewoon weer zoals nu met stemmen enzo We kunnen het dit keer ook op zondag doen maar het duurt nog zo lang. Jullie weten nu iig van mijn idee en horen het vanzelf wel als ik een topic open
Okee dat is een idee. Hoe ga je de modellen dan kiezen? Kijk je dan bij topics ofzo? Of geintresseerden kunnen jouw een pb sturen en dat je daaruit kiest?
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-13 12:15
Manon_S schreef:
Okee dat is een idee. Hoe ga je de modellen dan kiezen? Kijk je dan bij topics ofzo? Of geintresseerden kunnen jouw een pb sturen en dat je daaruit kiest?
Dat weet ik nog niet Ik ken inmiddels een heleboel mini-eigenaren, daarmee kan ik wel 3 dagen vullen
Zullen we dan dit topic voor deze meeting houden anders wordt het zo rommelig ? Mooie fotos komen er voorbij, jullie hebben knap werk geleverd, de belichting zal niet makkelijk geweest zijn.
Manon_S
Geplaatst: 14-04-13 12:19
Okee okee .
testebeest
Geplaatst: 14-04-13 12:20
Als ik al deze modellen zie maken mijn heren nooit meer een kans.Als je een arty tegen een sueno afweegt. Is als water en vuur zo verschillend kwa type. Of je moet een meer hebben kan je een waterpaard zien
En ilona kom jewel eens in leusden
Super foto's hoor pfoei
Yvettee
Geplaatst: 14-04-13 12:30
Ilona
Geplaatst: 14-04-13 12:30
Als ik een opdracht krijg kom ik met alle liefde naar Leusden haha