Aerdenhout is een paard ingeslapen na Rhino Inderdaad even in de gaten houden Heemstede is hier heel ver weg hoor, Hoofddorp is hier ook niet echt dichtbij Maar je moet even zien uit welke regio de paarden komen. Fotografen kunnen er rekening mee houden door geen paardenkleding aan te doen
Ik heb geen idee hoe het nu verder loopt, maar ik meld me in ieder geval af voor de vervangende meeting... Ik heb erg weinig tijd. Heel veel plezier!
Loeky01
Geplaatst: 23-03-13 16:37
MichieldeM schreef:
Je kan met mij meerijden vanaf utrecht overvecht als je wilt
Zou super zijn!
xJikke
Geplaatst: 23-03-13 16:45
Irene96 schreef:
Ik heb geen idee hoe het nu verder loopt, maar ik meld me in ieder geval af voor de vervangende meeting... Ik heb erg weinig tijd. Heel veel plezier!
Jammer Irene. Succes verder!
_Anneke_
Geplaatst: 23-03-13 18:53
Jeetje nu hoop ik toch stiekem dat er nog mensen af moeten zeggen, 14 april was voor mij de enige datum dat ik kan en het lijkt me zooo leuk om mee te doen! *Wacht rustig af*
Aahw thanks Jikke! Je hebt zelf ook een leukertje trouwens!! Z'n bles is echt super cute
Helaas niet officieel van mij . Maar als ik de centjes heb weet ik het wel . Haha moet je voorstellen dat iedereen zijn bles foeilelijk vind bij ons op stal
@Kasmir Ik heb inderdaad heel lang les gehad van alice! Heb haar nu helaas al een tijdje niet meer gesproken, maar ze is echt een topper! Ze heeft me destijds wel eens over je verteld
@Jikkeee Ik houd daar juist wel van, dat onregelmatige! Maar niks van aantrekken hoor, vast allemaal jaloers
Fijn dat er een vervangende fotograaf is gevonden Welkom JNSW!
_Anneke_
Geplaatst: 24-03-13 13:24
Kasmir schreef:
Kan niet veel goeds zijn geweest Wat ze heeft verteld dan x). Je hebt een erg gaaf paard
Welnee joh! Ze was juist super positief! Dat jullie zo goed vooruit gingen na een lastige periode De foto's die ik nu op bokt heb staan zijn wel alweer een jaar oud hoor, ze wordt helaas steeds witter en minder puppy, maar ze blijft leuk
Ik zie nieuwe datum 14 april, mijn voorkeur was eigenlijk in juni geweest. April nog een beetje druk en al wat dingen staan en wil niet alleen maar van hot naar her slepen met mijn paard.
Bij deze meld ik me af met Athleet, volgens mij kan ik ook prima iemand anders gelukkig maken met een plekje als ik goed begrijp toch?
Jammer Jakobien, maar begrijpelijk, succes verder en wie weet tot een andere keer! ): Er is inderdaad veel keus qwa modellen.
Hierbij dus aan de fotografen: GRAAG VOOR A.S. WOENSDAG 18.00 JE STEM PBEN NAAR MIJ WIE JIJ GRAAG ZIET IN PLAATS VAN ATHLEET! KIEZEN UIT DE RESERVEMODELLEN DIE OP DE SITE/PAGINA 40 STAAN!
Ik zag dat ik een wedstrijd gepland had voor 14 april heb gauw gevraagd of ik dat kan verplaatsen naar de zaterdag. Kan geloof ik wel, anders zeg ik de wedstrijd af, vind ik ook geen probleem. Heb heel veel zin in de meeting
Misschien hebben we geluk, na het paasweekend gaat de kou afnemn en komt er een warmtegolf aan. Het gaat warmer worden dan een normaal laat voorjaar. Hopelijk is die er al op 14 april en klopt het. Ik ben benieuwd!