dus wordt steeds beter alleen warmer dan een graad of 7 zal het niet worden denk ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus wordt steeds beter alleen warmer dan een graad of 7 zal het niet worden denk ik
Lipydo schreef:Middagtemperatuur zelfs 8/9!Geen handschoenen aan sjalala.
Ik denk dat ik met de fiets naar Medemblik kom (12 km is wel te doen, mooie warming-up haha), is er iemand waar ik dan vanaf Medemblik kan meereizen? (REYNIR?)
top! Nu, dus alleen nog terug...
denk dat heen met Henni (reynir) mee handiger is gezien ik om 8.45 al richting bos ga
Ik moet trouwens wel gelijk om 16.30uur weg, dus gezellig nakletsen doe ik deze keer niet
heb nog een 25jarig huwelijksfeest na de meeting 
moet ik nog even veranderen in Dazzler
lailapri schreef:Zal ff kijken of ik goldy ook kan wassen. Hebben alleen koud water buiten brr.
En daarna was hij redelijk goed droog, dus kon hij zijn warme dekens weer op, arme pony staat nog steeds met 3 dekens. Waaaaaar blijft de zomer.
doe ik na het avond eten ff denk ik
bij mij opent ie gewoon... Bagheera_206 schreef:De kou vind ik niet zo heel erg. Als het maar droog is en de zon kan doorbreken.
@Nathalie: Gaat het zondag nu wel lukken met je geheugenkaartjes nu er een is overleden?
Ga straks wat foto's maken en kijken of ik ze kan openen en dan hoop ik dat het zondag goed gaat. Dan maar meteen de foto''s overzetten dan kan dat in ieder geval niet meer mis gaan 
Lipydo schreef:Middagtemperatuur zelfs 8/9!Geen handschoenen aan sjalala.
Ik denk dat ik met de fiets naar Medemblik kom (12 km is wel te doen, mooie warming-up haha), is er iemand waar ik dan vanaf Medemblik kan meereizen? (REYNIR?)
Ik zou het kaartje niet meer gebruiken.