whahah zal milan zijn staart ook ff wassen na morge avond lessen whahaha dan doet ie altijd ff zijn stress schijt ritueel en zit ie helemaal onder whahaha
Voor de liefhebbers heb ik nog een prachtig BR kingston hoofdstel liggen die jullie mogen gebruiken. mocht er iemand belang bij hebben laat het dan vandaag nog ff weten dan kan ik hem morgen meenemen richting het zuiden!
wil je ook rij foto's? zo ja wat voor dekjes? wil je bv bepaald paard graag met knotjes bepaald paard graag losse manen? wil je ook foto's maken met persoon erbij zo jha graag bepaalde kleur kleding??? of het komt allemaal goed en we zien morgen wel
Qua knotten vlechten ed mogen jullie zelf weten gewoon mooi verzorgd. evt hengstevlecht is ook mooi.
Wil los foto's, portret van paard en ook gewoon samen. als kleding niet te druk is vind ik het prima dus geen groen met roze en blauw in 1 jas bijvoorbeeld liefst gewoon een effen kleur sjaal muts oid in andere kleur is prima als het gewoon mAr geen zooitje wordt
Zou het wel leuk vinden omdat we 2 hafjes hebben dat de een bijvoorbeeld losse manen heeft en andere hengstenvlecht. Als jullie zo kunnen vlechten natuurlijk.
Evt zelfde met friezen.
Fjord graag manen los
Rijfoto's zou wat krap worden in het halfuur ivm opzadelen etc als jullie wel rijfotos erbij willen zou dat wel kunnen achteraf als iedereen is geweest bijvoorbeeld.
Voor mijn portfolio heb ik het niet echt nodig. Maar ben niet beroerd om wat foto's te maken als iemand dat graag.zou willen
Ik zal als ik maandag thuis ben alles even uitzoeken en alvast van elk paard 2 fotos bewerken. dan ga ik de rest van de week paard voor paard alles bewerken
Willen jullie mijn facebook pagina nog liken? ook daar komen de foto's ook op.