lifaya schreef:Oh die is heeeeel gaaf Nadine! had ik hem toen nog vast of niet meer? kan me niet herinneren dat ik hem in heide verder heb gezien
Volgens mij had jij hem hier nog vast jah.. Was aan het begin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vroli1 schreef:vinden jullie het erg als ik mijn eigen site heb om de fotos op te zetten?
Herfstwind schreef:vroli1 schreef:nee heb plop niet
Hm vind ik toch best jammer... Kijk ik snap dat die mini's heeeel gaaf zijn en mijn shet is veel meer standaard, maar ik heb okk van alles moeten regelen om daar te komen...
En voor zover ik weet is het normaal gesproken de bedoeling dat een fotograaf alle modellen er wel een keertje op zet..
Maar goed gelukkig heb ik van andere fotografen al onwijs gave foto's voorbij zien komen en daar ben ik echt super blij mee!!
Idd een gave foto van Armani, hij is zo knap
Laraax schreef:Herfstwind schreef:
Hm vind ik toch best jammer... Kijk ik snap dat die mini's heeeel gaaf zijn en mijn shet is veel meer standaard, maar ik heb okk van alles moeten regelen om daar te komen...
En voor zover ik weet is het normaal gesproken de bedoeling dat een fotograaf alle modellen er wel een keertje op zet..
Maar goed gelukkig heb ik van andere fotografen al onwijs gave foto's voorbij zien komen en daar ben ik echt super blij mee!!
Idd een gave foto van Armani, hij is zo knap
Vind ik ook niet echt netjes, als mensen veel tijd besteden aan 2 gave hengsten opfokken en vervolgens en ander model die inderdaad ook moeite gedaan heeft, laten zitten..