spatie werkt amper(sorry) anders moetik toetsenbord in elkaarslaan, vind mams niet fijn (a)
SimoneDV
Geplaatst: 29-04-12 12:33
Leey wat gaaf gedaan zeg die koffer Kun je je geld inderdaad véél beter aan andere dingen uitgeven.
Oh Rayoow niet zo handig, en idd hopen dat het elk geval droog is dan.
Jammer dat jullie een andere meeting al af moesten zeggen.
Oh en meiden, ik heb nog een reactie van een visagiste in opleiding , dat zou dan de 3de zijn toch? Die blog levert toch nog wat op Ga haar nu even terug mailen
Ik weet het nog niet of ik met trein of auto kom. Heb net m'n rijbewijs dus weet niet of moeder het zo chill vindt als ik heel dat lange stuk alleen al ga rijden. We'll see
Ben benieuwd waarom je de sportlaan hebt uitgekozen het is daar inderdaad wel mooi hoor daar niet van maar andere kant is qua parkeren makkelijker. Ben benieuwd naar je foto's!
Het was inderdaad super vandaag in Katwijk!!! En parkeren gaat daar prima hoor. En we hebben het droog gehouden!! Ik heb genoten hopelijk wordt het 28 mei net zo fijn als vandaag.
__PrinCes
Geplaatst: 29-04-12 19:42
Maar als het kei druk is kan je er dan ook nog parkeren?
wow, sowieso dat ik ga proberen met de auto te gaan. Scheelt me gewoon een uur reistijd
Sportlaan is tegenwoordig ook prima met parkeren Die is namelijk helemaal vernieuwd! En daar zit je wel ook gelijk mooi bij duin, dus mooiere achtergrond.
__PrinCes
Geplaatst: 29-04-12 22:36
rayoow schreef:
princess, waar moet je vandaan komen dan?
Vlak bij Dordrecht.
_Jessie
Geplaatst: 29-04-12 22:37
NiKip schreef:
Sportlaan is tegenwoordig ook prima met parkeren Die is namelijk helemaal vernieuwd! En daar zit je wel ook gelijk mooi bij duin, dus mooiere achtergrond.
ow oke nice, ben aan die kant echt al jaren niet geweest. Ik gooi altijd mn auto bij Jonker neer of midden in het centrum als ik daar moet zijn
Hoii hoii zoo ben druk met alle fotos beezig hahahah zijn er nog all watt
Maar er is idd een suuupper groote pakeer plaats ! je kan echt zo dicht bij pakeren dus dat zit wel goed alleen ik moet even weten hoe de mensen met de trein daar komen want het station zit er niet dicht bij zo als ik had gezien