[P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sicayes

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:33

Leuk! Ik heb er zin in!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:35

Yes!! Ik ook!

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:39

Ah, cool! Top geregeld! De tijd is prima wat mij betreft.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:45

Leuk!

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:07

Leuke groep modellen voor beide dagen! Hopelijk kan ik uiteindelijk mee bij één van de twee meetings!

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:08

+:)+ Heel leuk en de tijd is voor mij prima

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:20

Leuk! :D

jildou1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:38

Wat gaaf dat Jillz uitgekozen is! Kijk er naar uit.

Sanniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 18:19

Super leuk dat we zijn uitgekozen!! *\o/*

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-21 11:24

Ladies, ik zit enorm in twijfel over de meeting vanwege de coronamaatregelen maar ook vanwege rhino. Dit is al wel in Ede op een stal vastgesteld namelijk.

Ik ga sowieso vandaag de knoop doorhakken maar ik hoop dat jullie ook je mening even willen geven zodat ik dat mee kan nemen.

Als we voor verzetten gaan dan zal dit naar april of mei gaan.

[Edit] gezien de huidige coronamaatregelen ga ik proberen via de gemeente toestemming te vragen. Momenteel mag je niet met meer dan 2 personen buiten zijn namelijk. Er bestaat een uitzondering voor sporten onder de 26, maar al zouden de modellen jong genoeg zijn, geldt dat natuurlijk niet voor de fotografen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-21 11:43

Volgend probleem: 27 maart ben ik ingepland op het werk om een vroege dienst te draaien dus die meeting moeten we sowieso verplaatsen.

Ik kruip zo even achter de pc om iedereen te pb'en voor een datumprikker. -O-

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 11:55

Ik ben sowieso geen 27 meer, dus ik had dan toch af moeten haken. Ik wacht de nieuwe data even af!
Wie weet is de situatie met Rhino dan onder controle en de regels m.b.t. Corona wat versoepeld.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:16

Ik ben bijna twee x 27 haha
Ik ga mee met wat de meerderheid wil

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:18

we moeten niet onnodig onze paarden in gevaar brengen vindt ik.
ook al ben ik onder de 27, het is fijn als iedereen met de meeting mee kan doen.

voor mij maakt het niet uit maar als er rhino blijft in zo'n heftige vorm en het is in de buurt van een stal wat besmet is dan zou ik toch niet zo'n fijn gevoel hebben om met mijn paard daar naar toe te gaan

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:28

Ik heb mij zojuist ook al afgemeld voor oefencross wat ik aankomend weekend zou hebben ivm de ontwikkelingen van Rhino.

Het voelt voor mij ook niet goed om dan wel hiervoor op pad te gaan, dus ik snap je dilemma heel goed Marjo -O-

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:31

Op zich maak ik me niet zo druk om de rhino, aangezien dit niet door de lucht overdraagbaar is (wel als besmette paarden/mensen met elkaar in contact komen). Een jaar of 10 geleden was het bij een stal in de buurt van waar mijn pony gestald stond ook vastgesteld (de neurologische variant) en daar heb ik toen verder niet veel van meegekregen. En die stal zat ongeveer 5km van die van mij vandaan.

Maar als anderen het wel een eng idee vinden is het misschien ook mogelijk om de locatie te verplaatsen. Op zich, als je buiten bent en goed afstand van elkaar houdt moet het wel binnen de coronaregels kunnen vallen. In de supermarkt kom ik meer mensen tegen zeg maar :+ Waar mogelijk zoveel mogelijk een mondkapje op desnoods.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:38

Ik maak me ook niet al te druk erom maar ik begrijp het dilemma heel goed.
Ik vind ook dat als mensen zich er niet goed bij voelen verzetten een goede optie is zodat iedereen er op een nieuwe datum bij kan zijn met een geruster gevoel.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:40

Ik ga met de meerderheid mee...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-21 12:42

Locatie wijzigen is eventueel ook een optie, dan moet ik even zien wat er haalbaar is voor iedereen.

Fijn dat jullie meedenken iig!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:05

Kijk, aan de ene kant snap ik dat er gezegd wordt "locatie wijzigen" maar aan de andere kant ben je dan dus ook paarden aan het verplaatsen die uit diezelfde omgeving komen. Niet dat ik die van mij op de trailer krijg, maar stel dat dat wel een optie zou zijn dan heb je dus nog steeds paarden uit die omgeving op de meeting.

Overigens kan ik me om de Rhino ook niet heel druk maken. Ik wist een dag of 3-4 voordat het wereldkundig werd gemaakt al dat dat dier overleden was aan Rhino en voor zover ik weet is er sindsdien geen ander geval meer vastgesteld. Er zijn voorzorgsmaatregelen getroffen dus zolang iedereen (de betreffende stal en omliggende stallen) zich daar aan houdt, lijkt het risico mij persoonlijk niet heel groot. En paarden op de meeting laten neuzen lijkt mij persoonlijk ook niet zo'n goed idee, maar die van mij heeft soms nogal eens losse achterbenen dus ik hou sowieso al graag wat meer afstand tot anderen.

Overigens snap ik de voorzichtigheid wel hoor en dat is ook ieders goed recht. Ik vind het prima om het door te laten gaan, ik vind het prima om de datum te verplaatsen en ik vind het prima om de locatie te verplaatsen. In dat laatste geval gaat het dan alleen voor mij wel over :)

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:11

Ik zie dat de aanmeldingen gesloten zijn maar ik heb een mooie barokke andalusier nog in de aanbieding, we staan 5 minuten van het wekeromse zand :D Mocht er iemand afzeggen dan zou ik het heel leuk vinden om met hem naar de meeting te komen :)

Afbeelding

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:13

Blacky94 schreef:
Kijk, aan de ene kant snap ik dat er gezegd wordt "locatie wijzigen" maar aan de andere kant ben je dan dus ook paarden aan het verplaatsen die uit diezelfde omgeving komen. Niet dat ik die van mij op de trailer krijg, maar stel dat dat wel een optie zou zijn dan heb je dus nog steeds paarden uit die omgeving op de meeting.

Niet per se hoor, die van mij staan in Brabant en ik kom dus naar Ede gereden :P

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:27

goldenarrow schreef:
Blacky94 schreef:

Niet per se hoor, die van mij staan in Brabant en ik kom dus naar Ede gereden :P

Nee maar er zijn volgens mij ook best een paar mensen die zich opgegeven hebben die wel uit de directe omgeving komen van Ede/die stal. Mijzelf dus inclusief, alhoewel je mij dan dus wrs wel "kwijt" bent aangezien ik niet denk dat ik vervoer kan regelen/haar niet op de trailer krijg.

Best stukkie rijden wel trouwens, voor een fotomeeting haha :P

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:30

Ik begrijp de discussie en leg me dan ook overal bij neer.
Hier is geen contact tussen mens en dieren dus ik zie het probleem niet heel erg.

Mocht het niet doorgaan en er zijn fotografen enthousiast, wij zitten rechtstreeks aan de Hilversumse hei. Dus geen verplaatsingen en wel een mooie omgeving.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:36

Ik maak me ook om rhino niet zo’n zorgen. Sowieso lijkt het me onverstandig om allemaal dicht op elkaar te komen. Paarden én mensen. Maar daarom fotograferen we natuurlijk ook 1 op 1. We gaan waarschijnlijk allemaal een stuk uit elkaar staan sowieso. Misschien dan de gezamenlijke actie laten vervallen dan zijn we niet als clubje bij elkaar.

Maar verder ga ik mee met de meerderheid, als iedereen zich prettiger voelt op een andere datum is mij dat prima natuurlijk.