Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SannaFotos schreef:kijk maar dit pad wat er loopt en als je helemaal links kijkt zie je de water plas bij de blauwe pijl net buiten beeld en bij de rode pijl is de ingang voor de 5 sprong en de groene streep is het pad wat er naar toe loopt[ [url=m/FMmoB5.png]Afbeelding[/url] ]
ps het watertje wat er boven in beeld ligt is op prive terrein
Elisa2 schreef:Je kan ook via de gewone parkeerplaats bij het water komen, er zijn 3 vennentjes..2 kleine en 1 grote. En die grote kun je makkelijk in met paard.
Ik ben er goed bekend.
Op de Hoeverweg is de gewone parkeerplaats, en bij het crossterrein de andere ingang. Maar het is een beetje een kwestie van parkeren. Bij het crossterrein kan er geparkeerd worden met de trailer aan de rechterzijde van het pad. Maar is eigenlijk bedoeld voor mensen die gaan crossen..
Het is wel de kortste route inderdaad naar het grote vennetje, maar vanaf de andere kant is hij ook prima te bereiken.
Verder een prima planning!
xsensibel schreef:Dat je op t terrein bent komen ze toch niet achter. Heb ik wel eens gedaan oeeeepsie.
Mocht Belle niet mee kunnen. Zouden jullie het dan leuk vinden als ik met mijn andere merrie kom? Of hebben jullie dan liever een ander model? Eerlijk zeggen hoor!
Elisa2 schreef:Niet zo netjes, de eigenaar van het crossterrein is een bekende van mij en ze doen heel hard hun best om de boel goed te onderhouden dus betalen is wel zo netjes. Zoveel kost het niet..
Enfin back on topic, is er een dresscode?
xMayo schreef:Oh kak!
Ik zie nu pas dat het definitief de 19e is geworden. Ik had al aangegeven dat ik dan niet kon, maar zag m'n naam toch op de planning staan alleen helemaal niet naar gekeken dat het naar 19 mei is verzet.
Ik kan dan dus helaas niet mee..