[P] Wekeromse Zand 18 mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 11:07

Hierbij weer een update voor 19 mei! Ik heb een eerste opzet gemaakt voor de planning. *\o/*

Afbeelding

SannaFotos

Re: [P] Wekeromse Zand 18 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 11:12

goed bezig *\o/* maar welke parkeerplaats? misschien slim op op google maps een screenshot te maken

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 11:37

SannaFotos schreef:
goed bezig *\o/* maar welke parkeerplaats? misschien slim op op google maps een screenshot te maken

Zal het bij de volgende update toevoegen! Iemand hier suggesties voor? ik ben zelf niet bekend daar :+. Blijkt daar ook ergens ook een plas water te zijn waar je doorheen kan rijden.

SannaFotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 11:38

ja ik ben er bekend

er is een parkeerplaats maar die is ver van de plas met water ik weet wel een andere ingang die zit naast de 5 sprong

SannaFotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 11:42

kijk maar dit pad wat er loopt en als je helemaal links kijkt zie je de water plas bij de blauwe pijl net buiten beeld en bij de rode pijl is de ingang voor de 5 sprong en de groene streep is het pad wat er naar toe looptAfbeelding

ps het watertje wat er boven in beeld ligt is op prive terrein

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 11:54

SannaFotos schreef:
kijk maar dit pad wat er loopt en als je helemaal links kijkt zie je de water plas bij de blauwe pijl net buiten beeld en bij de rode pijl is de ingang voor de 5 sprong en de groene streep is het pad wat er naar toe loopt[ [url=m/FMmoB5.png]Afbeelding[/url] ]

ps het watertje wat er boven in beeld ligt is op prive terrein

bedankt voor de goede weergave! Is het water de moeite waard? Wel tof denk ik! Evt om erna voor de liefhebbers om erheen te gaan.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:13

Je kan ook via de gewone parkeerplaats bij het water komen, er zijn 3 vennentjes..2 kleine en 1 grote. En die grote kun je makkelijk in met paard.

Ik ben er goed bekend.

Op de Hoeverweg is de gewone parkeerplaats, en bij het crossterrein de andere ingang. Maar het is een beetje een kwestie van parkeren. Bij het crossterrein kan er geparkeerd worden met de trailer aan de rechterzijde van het pad. Maar is eigenlijk bedoeld voor mensen die gaan crossen..
Het is wel de kortste route inderdaad naar het grote vennetje, maar vanaf de andere kant is hij ook prima te bereiken.

Verder een prima planning!

SannaFotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:13

Ja dat klopt wel maar als het erg druk is op de parkeerplaats is er weinig plek voor trailers. Je moet dan ook wel even een stuk lopen voordat je er bent. En aan de kant van de parkeerplaats gaan mensen heel snel al zitten met kleine kinderen als het druk is

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:17

Leuk leuk!

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 13:19

Elisa2 schreef:
Je kan ook via de gewone parkeerplaats bij het water komen, er zijn 3 vennentjes..2 kleine en 1 grote. En die grote kun je makkelijk in met paard.

Ik ben er goed bekend.

Op de Hoeverweg is de gewone parkeerplaats, en bij het crossterrein de andere ingang. Maar het is een beetje een kwestie van parkeren. Bij het crossterrein kan er geparkeerd worden met de trailer aan de rechterzijde van het pad. Maar is eigenlijk bedoeld voor mensen die gaan crossen..
Het is wel de kortste route inderdaad naar het grote vennetje, maar vanaf de andere kant is hij ook prima te bereiken.

Verder een prima planning!

Ik kan ook wel crossen, haha! :+

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:20

Ik heb eventueel een legergroene lange jurk die ik mee kan nemen en 2 foto halsters.

SannaFotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:22

Voor het crossen moet je wel een bijdragen bij iemand afleveren het is dus niet gratis om daar te kunnen crossen

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 14:08

SannaFotos schreef:
Voor het crossen moet je wel een bijdragen bij iemand afleveren het is dus niet gratis om daar te kunnen crossen

mooi voor een andere keer dus, hihi!
wat voor een maat is die jurk? :)

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 16:31

Dat je op t terrein bent komen ze toch niet achter. Heb ik wel eens gedaan oeeeepsie.

Mocht Belle niet mee kunnen. Zouden jullie het dan leuk vinden als ik met mijn andere merrie kom? Of hebben jullie dan liever een ander model? Eerlijk zeggen hoor!

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 16:32

De jurk is one size :)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 18:15

Niet zo netjes, de eigenaar van het crossterrein is een bekende van mij en ze doen heel hard hun best om de boel goed te onderhouden dus betalen is wel zo netjes. Zoveel kost het niet..

Enfin back on topic, is er een dresscode?

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:17

:) Ziet er uit als mooi terrein. Heb nog 'hoop' dat er iemand uitvalt (niet dat uitvalt om een nare reden e.d. of voor die gene maar je snapt wat ik bedoel) heb nieuwe lens 70-200mm gekocht :)

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:33

Oh kak! _O-
Ik zie nu pas dat het definitief de 19e is geworden. Ik had al aangegeven dat ik dan niet kon, maar zag m'n naam toch op de planning staan alleen helemaal niet naar gekeken dat het naar 19 mei is verzet. :')

Ik kan dan dus helaas niet mee..

SannaFotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:29

xsensibel schreef:
Dat je op t terrein bent komen ze toch niet achter. Heb ik wel eens gedaan oeeeepsie.

Mocht Belle niet mee kunnen. Zouden jullie het dan leuk vinden als ik met mijn andere merrie kom? Of hebben jullie dan liever een ander model? Eerlijk zeggen hoor!

Prima je andere merrie is ook leuk! De gezondheid van een paard gaat voor

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:21

Elisa2 schreef:
Niet zo netjes, de eigenaar van het crossterrein is een bekende van mij en ze doen heel hard hun best om de boel goed te onderhouden dus betalen is wel zo netjes. Zoveel kost het niet..

Enfin back on topic, is er een dresscode?

Wist dat toen overigens niet hoor!! Is zeker al een jaar of 6 geleden. Was daar nog nooit geweest en ik dacht hé wat leuk :o

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 08:31

Dat kan ik me wel voorstellen, wellicht zou het handig zijn als een bordje met duidelijke info bij de ingang zou hangen.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-19 09:08

xMayo schreef:
Oh kak! _O-
Ik zie nu pas dat het definitief de 19e is geworden. Ik had al aangegeven dat ik dan niet kon, maar zag m'n naam toch op de planning staan alleen helemaal niet naar gekeken dat het naar 19 mei is verzet. :')

Ik kan dan dus helaas niet mee..

Sorry, over het hoofd gezien! Super jammer dat je niet mee kan!

Sanniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 07:10

Ik zei al eerder maar adisa reageert zelf niet. Op zondag kunnen wij niet op stal dus ook zij met finn niet. Daarnaast is finn verkocht dus ook niet meer aanwezig :(:)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 14:37

Maakt het nog uit in wat voor een jurk we de foto's gaan maken wbt sfeer? Ik moet even wat zoeken/ uitvogelen wat niet vloekt bij goud haha.

Bo_San

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 14:45

Elisa2 schreef:
Maakt het nog uit in wat voor een jurk we de foto's gaan maken wbt sfeer? Ik moet even wat zoeken/ uitvogelen wat niet vloekt bij goud haha.

Een mooie zachte pasteltint?