Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jildou1979 schreef:Wat vinden jullie van deze jurk voor mij in combinatie met mijn haflinger?
[ [url=m/6Uaclt.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tmtF0J.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/E39xOV.png]Afbeelding[/url] ]
S_imonee schreef:Ik ben al even aan het speuren geweest, op marktplaats kwam ik deze jurk tegen:
[ [url=m/YHnY4h.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VGGtiy.png]Afbeelding[/url] ]
En op Ali deze:
[ [url=m/kggMoH.png]Afbeelding[/url] ]
En iemand op marktplaats heeft dezelfde te koop in het blauw:
[ [url=m/0V1hch.png]Afbeelding[/url] ]
Wat denk jullie wat leuker is bij een bruin paard?
Ik denk zelf dat de blauwe al weer iets te donker wordt naast een donker paard.
Ik vind die witte wel heel erg leuk!
jildou1979 schreef:Ik sluit me bij de 2 bovenstaande reacties aan. Wel opletten met hoe je bij bruint, anders krijg je misschien heel storende verkleuring van BH-/bikinibandjes.
Ik heb deze jurk via wish besteld.
[ [url=m/O4tIzs.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fc5AWY.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KJ29GY.png]Afbeelding[/url] ]
Nu maar afwachten of het past en een beetje is wat ik hoop.
jildou1979 schreef:Demi, als je de haarknipjes met rozen mee wilt nemen heel graag. Ben bang dat ze bij de blonde manen van Senna misschien niet tot hun recht komen, Maar dan kunnen ze misschien wel in mijn donkere lokken .
Jetta, ik heb idd even goed gekeken in de maattabel en toen voor de zekerheid nog een maatje groter genomen.
S_imone, ik vind het model van de bovenste jurk op de foto ook wel mooi maar vraag me af of die voor de fotografen qua print mooi is. De andere jurken ogen wat rustiger.
Jetta_2015 schreef:vandaag een beetje aan het experimenteren geweest met make-up. Heb beetje goud met zwart gecombineerd....
Vind het altijd een beetje lastig... gebruik eigenlijk nooit make-up... haha
dus graag jullie mening erover...![]()
Heb de foto een beetje van onder genomen omdat je anders de make-up niet goed ziet, mijn rechter wenkbrauw zit wat lager dan de rechter ivm een ongeluk wat ik ooit heb gehad....
[ [url=m/VB0lno.jpg]Afbeelding[/url] ]