Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suus___ schreef:Kun je meerdere plekken creeren in de ruimte? Tijdens de opleiding hebben we 5 min voor t goede plaatjes dus dan kan je aardig wat modellen doen in 4 uur.. maar dat zijn wel meiden die weten wat ze doen voor n camera
Lipydo schreef:Opzich kan je met 4 uur wel uit de voeten. Modellen ervoor in de visagie (of in elk geval 1 klaar) en voor de fotografen wat tijd voor tips en tricks wat betreft fotograferen in de studio. Zal vast iemand kunnen vertellen (mocht ik erbij zijn, heb ervaring met studioverlichting).
De 4 uur goed verdelen onder de fotografen. Als je 4 modellen hebt en 4 fotografen, is er in 1 opstelling een uur de tijd per model en een kwartier per fotograaf. Nadeel hiervan is, dat er lang gewacht moet worden tot je weer aan de beurt bent.
Daarom is inderdaad een tweede opstelling heel handig als dit te realiseren is. Heb je gelijk twee keer zoveel tijd!
Seni schreef:Pooeh uur poseren is wel heftig denk ik? Voor het model zelf?
Ik heb ook ervaring met studio fotografie en opzich is het zo moeilijk nog niet. Dus even kleine basis uitleggen en dan loopt het wel!