[H] Foto moeilijke honden, Utrecht: fotografen gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkermuts

Re: [H] Fotomeeting honden met gebruiksaanwijzing, omg. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:19

Ik weet wel een aantal plekjes in Nieuwegein waar het niet druk is. Ik zou dan juist niet voor bos kiezen omdat je daar geen overzicht hebt. En wij weten zelf wel wat we in handen hebben en weten ook dat we ze uit elkaar moeten houden. Zal even wat foto's opsnuffelen

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:23

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:25

Dit is 1 vd plekjes. Hondjes zijn eigen en vd uitlaatservice. Ik heb ook een eigen terrein met bos en gras voor m'n uitlaatservice maar dat zou alleen een optie zijn met 1 groep honden omdat ik niet de hele dag erbij kan zijn. Maar in de omgeving zijn ook wel andere gebiedjes waar weinig mensen komen

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:42

In het panbos in Zeist heb je bos en zandvlaktes.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 17:14

Maar daar is het echt verschrikkelijk druk , helemaal in de weekenden. Iedereen heeft z'n hond daar ook los. Ik ga daar niet heen met mijn hond. Is vragen om problemen

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-17 10:22

Nog niet iedereen heeft hem geloof ik ingevuld. Maar tot nu toe ziet het eruit dat het 30 september word

Ik vind dat Romy wel een goed punt heeft. Bij zandvlakte als bv op de foto hierboven, kan mijn hond absoluut niet los. Als hij andere honden nog kan zien. Althans dat risico neem ik niet met bv 10 meter ertussen.

Iets bos achtige lijkt me ook weer mooier voor foto's. Wellicht weet jij een gulle middenweg tinkermuts ?

Is dat terrein net bos van jou, geen idee en de omgeving daar buiten ? Is dat een mooie omgeving?

Hayase

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:15

Je zou er ook voor kunnen kiezen om een hele dunne halsband te nemen (die makkelijk is weg te werken) met een (dunne) lange lijn, zodat de honden niet los hoeven....

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:23

Een heel druk losloopgebied is sowieso een slecht idee, want dan krijgen we gegarandeerd wel te maken met ongeleide projectielen van anderen. Dat wordt knokken, althans met mijn reu..

Ik laat mijn honden dan sowieso al niet los. Daar hebben we sliplijntjes/jachtlijntjes voor, die zijn heel makkelijk weg te shoppen en zie je vaak niet eens door de vacht heen. :)

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:48

Maar ik denk dat het misschien sws geen goed idee is om een hond die agressie heeft naar andere honden los te laten als hij niet bij je blijft als je dat wil/onder appél staat. Iemand hoeft maar in het gezichtsveld komen en dan zijn natuurlijk de rapen gaar, zijn allemaal honden die iets ander gedrag vertonen, agressie angst of wat dan ook. Dat wil je niet aan het knokken hebben. Als je zo'n groep honden bij elkaar brengt is het wel belangrijk dat veiligheid voorop staat. Mijn hond is ook pittig met andere vreemde reuen maar als hij onder appél is wijkt hij niet van mijn zijde dus los is geen enkel probleem. Maar als er een andere reu bovenop hem duikt gaat hij het gevecht niet uit de weg. En je kunt nog steeds mooie foto's maken met een lijn eraan en of baasje erbij. Of we moeten een afgezet terrein hebben waar ze niet bij elkaar kunnen komen.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:53

Maar aan de andere kant van dit strand zit ook een gras stuk met bomen en struiken. Wel langs de snelweg maar daar heb je weinig last van. In de omgeving van mijn uitlaatterrein zijn ook mooie plekjes. Met en zonder begroeing. Paar pics van mijn uitlaat veld. Misschien eind sept niet meer zo groen. Herfst valt dan al in. Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:57

Ik vind het dat iedereen toch x die datum prikker in mag vullen....

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 15:17

Helaas zie ik dat ik op de 4 datums in de datumplanner helaas niet kan.

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 20:44

Ik meld me helaas af als fotograaf -O- (had de datumplanner nog niet ingevuld). Ik heb het namelijk best druk in september, en denk dat ik ook geen vervoer ga kunnen regelen. Ik wens jullie alvast een fijne dag en hoop dat jullie leuke resultaten krijgen!

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 23:01

Tinkermuts schreef:
Ik vind het dat iedereen toch x die datum prikker in mag vullen....

Sorry snap je even niet ? :+

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 23:01

Ok jammer horserider22 en sanne.com. de datums die je wel aangaf, gaan dus niet door :( ?
Laatst bijgewerkt door briitje op 07-08-17 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 23:03

Citaat:
Fotografen, graag of je al ervaring heb met eventueel linkje of voorbeeld:
1. Jespri - Ervaring - http://www.stuivenbergfotografie.nl 30 septembr
2. Hayase - https://www.facebook.com/Demmo-fotograf ... 2/?fref=ts
3. Plp- gemiddelde ervaring http://www.facebook.com/pamlovesphotography alle dagen
4. Amanda - ervaren - geen site - Foto's: klik, klik, klik, klik.
5. geerte - enige ervaring - https://geerte.jimdo.com

Modellen:
Wat voor ras en waarmee dient er rekening gehouden te worden, graag erbij vermelden
1. briitje - Sparky - Mix Amerikaanse Bulldog - Kan niet met andere honden [ Afbeelding ]
2. Fiandor - Noortje - herder x labrador - Kan niet met andere loslopende honden in een klein gebied zijn en niet aaien door vreemdn [ Afbeelding ]
4. Stonedromy - Jasper - Griekse straathond - Bang voor mensen [ Afbeelding ]
5. Stonedromy - Olivia - Akita - Kan niet met andere honden -
[ [url=m/SkgGH5.jpg]Afbeelding[/url] ]
6. Arianne_94 - Iejoor - Chinese naakthond - Kan niet met andere honden [ Afbeelding ] 9/10, 30 sep
7. Arianne_94 - Flut - Bordeauxdog - Sociaal - [ Afbeelding ]
8. Tinkermuts, Saskia, hond DK rottweiler van vier, pittig naar vreemde honden maar zeer goed onder appèl 17 en 24 september Afbeelding
9. Ushanka - naam honden? - Poolhond - Angstig, onzeker andere kan niet met vreemde honden. Afbeelding

Hebben 9 mensen de datumprikker ingevuld, 2 nog niet. Kan helaas moeilijk achterhalen wie, aangezien niet alle namen overeen komen met de boktnamen :+.

zover word het zaterdag 24 of 30 september. Kunnen dan even veel mensen.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 05:15

Ik bedoel daarmee dat het beetje vreemd is dat er nu nog mensen zijn die dat ding nog steeds niet ingevuld hebben

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 08:38

Ik zou er misschien een eind datum aan gaan hangen. Wie hem dan nog niet heeft ingevuld valt gewoon af.

Misschien kan je de bokt profielen even bekijken? Vaak staat daar wel de echte naam in en dan weet je misschien wie hem wel heeft ingevuld? :)

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:40

Beetje raar dat degene die hem niet invult afvalt. Ik kan vrijwel altijd of nooit hoe je het maar bekijkt. Zolang ik het op tijd weet kan ik dingen eromheen plannen. Dus ik vul ook niet de planner in omdat ik dan nooit kan.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:56

Maar dan meld dat toch even en probleem opgelost. Maar nu zit iedereen te wachten op een datum

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:38

Dit had ik al aangegeven, en meestal wordt er al een datum gekozen ook al heeft niet iedereen gereageerd.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:41

Gewoon een eind datum aangeven voor het invullen van de planner en aan de hand van de planner de datum kiezen. Daarna kan je nog fotografen/modellen zoeken. Veel mensen geven zich ook pas op als er een datum vast staat.

AlineC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:07

hallo,

ik ben amateur fotograaf en op zoek naar oefen materiaal, zou het heel erg leuk vinden om mee te gaan als fotograaf maar kan niet garanderen dat er kwaliteitfoto's uitkomen...

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 19:47

briitje schreef:
Ok jammer horserider22 en sanne.com. de datums die je wel aangaf, gaan dus niet door :( ?

Helaas niet :(
Ondertussen weet ik wat meer over mijn rooster en betaalde shoots en lukt het helaas niet meer.

plp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 21:21

Ik heb de datumprikker ook ingevuld. Ik zou graag een datum willen weten. Anders krijg je zo dat je toch iets moet of gaat plannen. Staat een datum vast dan kan het meteen mijn agenda in. En anders wordt het straks oktober. Tijd vliegt voorbij.