[P] Fotomeeting - Meijendel/Waalsdorpervlakte - 26 augustus

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [P] Fotomeeting - Meijendel/Waalsdorpervlakte - 26 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-17 07:53

Dus wat jij zegt Marjolein is een ochtend groep van 3 paarden, middaggroep van 3 paarden en een eind van de middag groep van 4 paarden (of andersom, waar de voorkeuren liggen).

En hoe zie je dat voor je kwa fotografen? :)

Dat zie ik namelijk even niet zo voor me :D

Sanne_com

Berichten: 2486
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: Den Haag

Re: [P] Fotomeeting - Meijendel/Waalsdorpervlakte - 26 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 08:14

10 modellen is wel veel, zeker ondat we dan geen reserve lijst hebben.
Ik hoop dat dot de uitzondering is,maar over het algemeen melden er zeker een paar modellen (last minute) af

Marjo

Berichten: 37304
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 10:03

Ik vind 10 modellen juist wel fijn om zo ver voor te reizen alleen heb je wel wat veel fotografen dan om te verdelen. Je komt uit op 2x 3 fotografen en 1x 4. Dat is te veel.

Je kan evt kiezen voor 9 modellen, 3 groepen van 3 modellen en dan 6 fotografen. Zodat je gewoon in tweetallen kan.

Of 8 modellen, 2 groepen van 4 modellen en dan 8 fotografen.

xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [P] Fotomeeting - Meijendel/Waalsdorpervlakte - 26 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 11:14

ik vind 9 modellen ook echt heel veel... twijfel of ik fan nog kom. idd ook een risico met reserve ed

Marjo

Berichten: 37304
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [P] Fotomeeting - Meijendel/Waalsdorpervlakte - 26 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 11:15

Als er bij 9 iemand afvalt heb je je schema zo aangepast naar 8 :)

DShots

Berichten: 5206
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Maassluis ZH

Re: [P] Fotomeeting - Meijendel/Waalsdorpervlakte - 26 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 14:41

Ik ga niet voor 9/10 modellen komen, vind 6 of 8 wel max. Je hebt altijd afmelders, en je weet waar je voor aanmeld de locatie. Als dat te ver is, moet je niet aanmelden vind ik.

Marjo

Berichten: 37304
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 22:50

DShots schreef:
Ik ga niet voor 9/10 modellen komen, vind 6 of 8 wel max. Je hebt altijd afmelders, en je weet waar je voor aanmeld de locatie. Als dat te ver is, moet je niet aanmelden vind ik.


Nou voor 3/4 modellen vind ik het wel zonde om zo ver te reizen Ja, mag dat? Net zo goed als dat jij 6/8 de max vind, mag ik toch vinden dat 9/10 wel kan en juist aantrekkelijker is voor degene die van ver komen? :)

Caitlin_K
Berichten: 3769
Geregistreerd: 04-05-11

Re: [P] Fotomeeting - Meijendel/Waalsdorpervlakte - 26 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 22:54

Kan ik mij nog melden als beginnend fotograaf?

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:00

Ik wil mij graag aanmelden met mijn pony!

bokt/eigennaam - naam paard - discipline - ras - bijzonderheden (niet verplicht) - 2 foto's van jezelf met je paard

Michelleex, Michelle - Nomar - Dressuur Z1 (S&T is mogelijk) - NRPS (3kwart arabierxnew forest) - Jurkjes zijn mogelijk -
Afbeelding

Afbeelding



Hij kan eventueel ook samen met mijn hond (australian sheperd)

Afbeelding

Leo

Berichten: 50200
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [P] Fotomeeting - Meijendel/Waalsdorpervlakte - 26 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 09:27

Ik denk dat het goed is om een knoop door te hakken of bij het originele idee van de TS te blijven :j het lijkt mij nog steeds een onwijs toffe meet dus ik hoop dat het door gaat in de vorm die voor de meeste mensen wenselijk is!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 15:57

Wat leuk michelle! Kom ik je nog een keertje tegen na al die tijd *\o/*

Citaat:
Plan de campagne blijft zoals in de startpost!:

Er worden 9 fotografen uitgekozen.
Deze worden verdeeld in drie groepen (beginnend, ervaren, gevorderd).
Hieruit worden uit iedere groep 3 fotografen uitgezocht door de alle aangemelde modellen om iedereen een gelijke kans te geven!

Er gaan in totaal 10 modellen mee (5 in de ochtend en 5 in de middag) waaronder mijn moeder en mijzelf (beiden op een eigen quarter horse).
Er worden dus nog 8 modellen geselecteerd!



Wil je nu als fotograaf of model niet mee? No hard feelings, maar laat het wel even weten :Y)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 15:58

xxwienekexx schreef:
Als het goed is weer up 2 date :D

Als iemand nog wat heeft doorgegeven of wil doorgeven wat ik nog niet heb gedaan, gil eventjes :Y)

Fotografen:

Beginnend
- Patrss_ (Patricia) - Equi Festa - Nikon D5500 - Beginnend/ervaren - https://www.instagram.com/equi_festa/

Ervaren
- Sanne_com (Sanne) - Sa-dyo Shots - Eos 70D + 70-200 2.8 lens - Ervaren/gevorderd - http://www.sa-dyoshots.com
- Bellatrix (Marlies) - Marlies Trap Fotografie - Canon 700D + 70-200 2.8 lens – Ervaren - http://marliestrapfotografie.weebly.com/
- XiiaaooNaa (XiaoNa) - XiNa Shots - Nikon D3100 + 70-300mm + 18-55mm - https://www.facebook.com/XiNaShots/
http://www.xina-shots.weebly.com
- DohoShots (Tara) - DohoShots - Sony a58 + 70-200 2.8 - Ervaren - http://www.doho-shots.nl - http://www.facebook.com/dohoshots
- _Elaine_ (Elaine) - Elaine Schoor Fotografie - Canon 1200D / 70-200 2.8 - ervaren - https://www.facebook.com/ElaineSchoorFotografie/
http://elaineschoorfotografie.weebly.com/
- Amanda - geen fotografienaam - Canon Eos 50D/70-200mm F 2.8 - Ervaren - Foto 1 Foto 2

Gevorderd
- Dshots (Demi) - Demi van Reeven fotografie - canon - gevorderd - http://www.demivanreevenfotografie.nl
- MandyR_ (Mandy) - Mandy Roeting Fotografie - Canon 70D + 70-200 f/2.8 - Gevorderd - http://www.mandyroeting.nl - http://www.facebook.com/mandyroetingfotografie
- Marjoow (Marjolein) - MBShots - Nikon D7100 + Nikkor 70-300 - Gevorderd - http://www.mbshots.nl - Kan alleen als Marlies (Bellatrix) ook mee gaat
- xpattystagor (Patty) - Patty de Groot Fotografie (PDG Fotografie) - canon 6D + 70-200 2.8 - ervaren/ gevorderd - http://www.pdg-fotografie.nl // http://www.facebook.com/pdgfotografie


Modellen
- Wieneke (xxwienekexx) – Footworkdunitgreat – Western (reining) – Quarter Horse – geen bijzonderheden - Foto 1 Foto 2
- Joke (geen bokt account, trouwe meelezer - dagelijks) – Zip me a note – Western (pleasure/trail/horsemanship) – Quarter Horse – Wordt bitloos gereden - Foto 1 Foto 2
- Marylon (Leo) - Rock-it - recreatief western(ish) - kruising Barock pinto - Foto 1 - Foto 2
- Moppie___ (Monique) - Travis - Western - Paint x Haflinger - Foto 1 - Foto 2
- annelot (Annelot) - Buck - n.v.t. (2 jaar) - Quarter Horse - Foto 1 - Foto 2
- Coriienrn (Corien) - Guus V Sport - Fries - hengst, zzl niveau - Foto 1
- Missmagnum (Dineke) - Simply Blue Winnetou - Paint horse - Pleasure, horsemanship, trail - Foto 1 Foto 2
- Snoekiej (?) - Denzel - KWPN - Foto 1 Foto 2
- ? (Lianne) - 2 paarden - Fries - M1 en L2 niveau, wil in trouwjurk - Foto 1 Foto 2
- indra2001 (Natalie) - Indra - Haflinger - vrijheidsdressuur - Foto 1 Foto 2
- Michelleex (Michelle) - Nomar - Dressuur Z1 (S&T is mogelijk) - NRPS (3kwart arabierxnew forest) - Jurkjes zijn mogelijk, eventueel kan hond mee zie foto 3! - Foto 1 - Foto 2 - Foto 3

En nog even extra, wat wordt er van je verwacht! (om duidelijkheid te hebben voor zowel modellen als fotografen) heb je een toevoeging? PB me gerust!

Wat wordt er verwacht van de modellen:
- Je paard ziet er op en top uit en is schoon;
- Je tuig is gepoetst en past bij elkaar;
- Je outfit is netjes en past in combinatie met je paard (eventueel in overleg met fotografen);
- Foto’s met logo mogen gepubliceerd worden op facebook, bokt, andere websites door de modellen, mits er naamvermelding van de fotograaf bij wordt geplaatst;
- Foto’s die door de fotografen gemaakt worden mogen gebruikt worden voor de website van de fotograaf/het portfolio en in overleg met de modellen voor andere doeleinden (publicaties, o.i.d.);
- Je zeurt bij géén fotograaf over de foto’s na de meeting, fotograferen en na bewerken is een tijd vretende hobby en daar heb je als model respect voor;
- Neem wat dingen mee om je paard af te leiden, fotografen nemen hiervoor natuurlijk ook dingen mee, maar weet je dat jouw paard reageert op plastic zakjes, muntgerammel of iets anders? Neem het mee;
- Neem een tas met borstels en baby doekjes mee. Zodat je op locatie nog even een borstel over je paard heen kan halen.

Wat wordt er verwacht van de fotografen:
- Je levert van ieder model minimaal 2 foto’s (als voorproef) binnen 7 dagen na de meeting met logo op lage resolutie;
- Nabestellen is voor alle modellen mogelijk, uiteraard behouden fotografen hun eigen prijzen;
- Foto’s met logo mogen gepubliceerd worden op facebook, bokt, andere websites door de modellen, mits er naamvermelding van de fotograaf bij wordt geplaatst;
- De modellen moeten niets nabestellen;
- Foto’s die door de fotografen gemaakt worden mogen gebruikt worden voor de website van de fotograaf/het portfolio en in overleg met de modellen voor andere doeleinden (publicaties, o.i.d.);
- Er worden geen originele/grotere bestanden gratis weggegeven. Voor bestellingen hanteer je als fotograaf uiteraard je eigen tarieven;
- Binnen 21 dagen na de fotoreportage zijn de gemaakte foto’s te zien voor het model zodat deze de nabestelling kan plaatsen.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [P] Fotomeeting - Meijendel/Waalsdorpervlakte - 26 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 16:01

Ik heb zelf afgelopen weekend een fotomeeting gehad, met het paard welke mijn moeder meeneemt naar deze meeting, maar wilde jullie wel even een van de foto's alvast showen :D

Afbeelding



Ik denk zelf dat ik deze blouse ook wel weer mooi vind om aan te doen bij mijn andere paard, maar dat zien we tegen die tijd wel! :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 16:02

Sanne_com schreef:
10 modellen is wel veel, zeker ondat we dan geen reserve lijst hebben.
Ik hoop dat dot de uitzondering is,maar over het algemeen melden er zeker een paar modellen (last minute) af



In dit geval heb ik nog zomaar 6/7 mensen op stal met hun paard die ik denk ik binnen no time mee heb :) Dus dat moet goed komen :D

Sanne_com

Berichten: 2486
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 16:43

xxwienekexx schreef:
Sanne_com schreef:
10 modellen is wel veel, zeker ondat we dan geen reserve lijst hebben.
Ik hoop dat dot de uitzondering is,maar over het algemeen melden er zeker een paar modellen (last minute) af



In dit geval heb ik nog zomaar 6/7 mensen op stal met hun paard die ik denk ik binnen no time mee heb :) Dus dat moet goed komen :D


Ideaal!
Dat is altijd het grootste probleem, mensen die afzeggen (vaak echt last minute, kan je vaak amper nog wat regelen.....)

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 16:50

inderdaad, heel flauw om te zeggen, maar ik ben altijd iemand die niet wordt uitgekozen, en last minute de plaatsen opvul van mensen die afzeggen. :o

En inderdaad Wieneke, long time no see!

Leo

Berichten: 50200
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [P] Fotomeeting - Meijendel/Waalsdorpervlakte - 26 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 16:52

Wat een mooie blouse Wieneke!

Goed idee om de knoop gewoon door te hakken :j

Marjo

Berichten: 37304
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [P] Fotomeeting - Meijendel/Waalsdorpervlakte - 26 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 18:51

Top!

DShots

Berichten: 5206
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Maassluis ZH

Re: [P] Fotomeeting - Meijendel/Waalsdorpervlakte - 26 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 21:26

Dus 9 fotografen op 10 modellen begrijp ik dan toch? Dus 1 fotografeer alleen?

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-17 11:22

DShots schreef:
Dus 9 fotografen op 10 modellen begrijp ik dan toch? Dus 1 fotografeer alleen?



Jep dat komt dan uit met 9 fotografen en 5 modellen op groepen: 2,2,2,2,1 :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-17 11:24

Sanne_com schreef:
Ideaal!
Dat is altijd het grootste probleem, mensen die afzeggen (vaak echt last minute, kan je vaak amper nog wat regelen.....)


Ja dat heb ik inderdaad afgelopen weekend gemerkt, of opeens weg gaan. Dus hier wil ik met de modellen nog goede afspraken over maken :)


Michelleex schreef:
inderdaad, heel flauw om te zeggen, maar ik ben altijd iemand die niet wordt uitgekozen, en last minute de plaatsen opvul van mensen die afzeggen. :o

En inderdaad Wieneke, long time no see!


Jaa leuk *\o/* Laatste keer reed ik volgens mij nog bij jou in de ring met mn dressuurknol :Y)


Leo schreef:
Wat een mooie blouse Wieneke!

Goed idee om de knoop gewoon door te hakken :j



Dankjewel *\o/*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-17 11:30

Citaat:
Er worden 9 fotografen uitgekozen.
Deze worden verdeeld in drie groepen (beginnend, ervaren, gevorderd).
Hieruit worden uit iedere groep 3 fotografen uitgezocht door de alle aangemelde modellen om iedereen een gelijke kans te geven!


Ik zat te denken om aankomend weekend de fotografen te selecteren! :D Ieder model zal van mij een bericht ontvangen hoe er gestemd kan worden!

Zodra alle 11 aangemelde modellen gestemd hebben zal de uitslag bekend gemaakt worden.



Fotografen die niet worden uitgekozen worden automatisch op de reservelijst geplaatst, wanneer je hier niet op wilt staan laat het even weten.




Omdat we maar 1 beginnende fotograaf hebben plaats ik deze bij de ervaren groep, aangezien we dan 2 groepen hebben.

De ervaren groep is een grotere groep (7) als de gevorderden groep (4).
Hierdoor zullen uit de ervaren groep 5 fotografen gekozen worden en uit de gevorderden groep 3.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-17 12:21

Citaat:
Omdat we maar 1 beginnende fotograaf hebben plaats ik deze bij de ervaren groep, aangezien we dan 2 groepen hebben.

De ervaren groep is een grotere groep (7) als de gevorderden groep (4).
Hierdoor zullen uit de ervaren groep 5 fotografen gekozen worden en uit de gevorderden groep 3.


Aangezien ik dus niet kan rekenen (5 + 3 = 8...)

Er worden 6 ervaren uitgekozen, 3 gevorderden. Valt er van beide groepen 1 iemand af, maakt totaal van 9 :)

DohoShots

Berichten: 4101
Geregistreerd: 03-06-11

Re: [P] Fotomeeting - Meijendel/Waalsdorpervlakte - 26 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 12:50

Lijkt me een prima plan! :Y)

DShots

Berichten: 5206
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Maassluis ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 13:40

xxwienekexx schreef:
DShots schreef:
Dus 9 fotografen op 10 modellen begrijp ik dan toch? Dus 1 fotografeer alleen?



Jep dat komt dan uit met 9 fotografen en 5 modellen op groepen: 2,2,2,2,1 :)


Kan je toch net zo goed 5 groepjes van 2 maken? Dan zit ene zo alleen straks?..