Nouja er word hier toch gewoon gewerkt in het weekend waar toch ook gewoon vrij voor gevraagd moet worden. Dat wil ik best doen maar dan wil ik wel zekerheid hebben of dit wat gaat worden of niet. En dat kan nou eenmaal niet maar een maand van tevoren!
ze zijn besteld incl wat bloemen kransen, dus benieuwd of ze passen en op tijd binnen zijn en hopen dat het weer goed is aangezien poseren in een vrij blote jurk koud kan zijn
Aangezien ik geen model heb kunnen vinden, heb ik een berichtje op facebook gezet. Ik verwacht dat daar wel reacties op komen, dan kunnen we verder wat betreft stemmen en planning.
MukiwaCobs
Geplaatst: 06-03-17 17:09
Inschrijflijstje paard: Bokt naam: Oniekje Naam paard: Anoushka Kleur: bruin Ras: Shet X Welsh (1.23) Bijzonderheden: lange manen, kent VD en kan eventueel los staan Foto: https://www.mupload.nl/img/kypj6319j943f.jpg datum en tijd ligt voor mij iets gevoelig aangezien hier dan 2 dames op springen staan. dus ik moet kijken of ik dan kom.
Hoi Oniekje! Ontzettend leuk dat je deel wilt nemen aan de fotomeeting. Ik weet niet of het zo verstandig is om jou bij het lijstje te zetten, want stel, je zou je op het laatste moment af moeten melden, moeten we heel snel op zoek naar een ander model. Hoe sta jij daar in?
Ik heb het geprobeerd op een fb pagina te zetten wat betreft de meeting om een model te vinden, maar om de een of andere reden wordt dat niet geaccepteerd op de pagina?? Ik heb ook een aantal mensen aan geschreven maar ze konden mij niet verder helpen. Zo gauw we er een model bij hebben kunnen we gaan loten. Tips zijn dus zeker welkom! Maar ik ben er natuurlijk nog steeds achteraan aan het gaan.
Wat voor een facebook pagina? Over het algemeen wordt een duidelijke oproep wel goedgekeurd en er zijn ook genoeg pagina's waar openlijk gepost kan worden?
Voor paardenspullen. Ik heb hem zo duidelijk mogelijk geschreven, tot 4 keer toe. Toen ik een beheerder vroeg waarom ie niet geaccepteerd werd, kreeg ik geen antwoord. Ie staat nu op een pagina voor modellen visagisten en fotografen.
Heb je 'm ook gedeeld in de groep speciaal van Bokt? Ik ken nog niet zoveel paarden mensen hier in de omgeving helaas, ben bang dat ik niemand kan regelen Wellicht een ideetje om ook mensen uit te nodigen?