Ik ga weer even een nieuw overzicht maken. Wij hebben nog 2 plekken over, voor een model en fotograaf! Dus mochten er nog mensen zich willen aanmelden, leuk!
Misschien even op de FB groep een oproepje plaatsen
OliLau
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-17 10:21
Dat is wel een goede, ik zal ook even in mijn omgeving rondvragen of er nog mensen zijn. Mochten er 2 afmeldingen blijven, dan korten we de meeting gewoon iets in. Uiteraard ben ik vergeten mijn schema op te slaan dus ik moet hem even overnieuw maken.
Dan laat ik nu de plek van Maartje_H in de ochtendgroep leeg, dus als iemand van de aanmeldingen die we nu hebben in de ochtendgroep wil ipv middag?
Ben heel benieuwd. Wordt voor mij de eerste meeting sinds ik serieus met fotografie bezig ben. Wel keer omdat er te weinig fotografen waren camera mee genomen maar oke.
Ik heb er ook enorm veel zin in!! Het weer ziet er tot nu toe goed uit. Parkeren kan op de Heidepolweg, daar is een parkeerplaats waar we terecht kunnen met trailers.
Bij de pijl, het is op deze foto een beetje dichtgegroeid maar daarachter kunnen auto's en trailers parkeren.
Als we de Heidepolweg aflopen dan zijn we op een zandpad, aan de linkerhand hebben ze een deel bos gekapt en daar is nu een beetje een open plek, wat een leuke foto locatie is. Op het zandpas kunnen we actiefotos maken, dat is mooi breed, en je zou dan te paard een stuk kunnen galopperen langs de fotograven. Ik heb niet veel verstand van foto's maken, maar ik denk dat dat makkelijk is om mooie plaatjes te schieten
Wat een knappe modellen! Ik wil me graag aanmelden als fotograaf als er nog een plek is. Zie mijn facebook Brenda Beumer Fotografie en mijn website www.bb-fotoos.nl voor een indruk van mijn werk.
OliLau
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-17 14:55
Leuk! Bedankt voor je aanmelding, ik heb je erbij gezet.
oh wat gaaf Brenda dat jij ook komt, de vorige keer heb je gigant tijdens een meeting op de foto gezet. In Vorden mag je mijn nieuwste aanwinst fotograferen
Ik moet mij helaas afmelden. Mijn paard is door onbekende reden heel erg terug gevallen waardoor ze momenteel niet foto waardig is. Ik heb helaas geen ander paard om mee te nemen.
Mocht er ooit een vervolg op deze meeting komen ben ik er graag bij