Laatst bijgewerkt door bliksempie op 15-11-16 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt
lovelyfiefy
Geplaatst: 15-11-16 22:51
En wie zijn de reserve fotografen/modellen? Want ik zie mezelf nu nergens staan
Duality
Geplaatst: 15-11-16 22:53
Ik wil evt. wel helpen met organiseren? Heb veel meer meetings georganiseerd. Schema enzo maken is wel handig namelijk. Ook lijkt het me handig een ochtend en middag groep te nemen!
Ik kan sowieso! Ik heb een grote paddock, moet ik hem meenemen of zijn er anderen die ook meenemen?
Nummers uitwisselen voor een groepsapp ben ik persoonlijk niet zo'n fan van (vaak genoeg gehad dat de gesprekken nergens over gingen) maar als mensen dat prettig vinden kan dat altijd. Er kan ook gekozen worden voor 1 contact persoon waar op de dag zelf contact mee opgenomen kan worden voor problemen etc? Neem aan dat iedereen gewoon netjes in het topic volgt of het door gaat of niet
Mocht je het handig vinden help ik graag!
bliksempie
Geplaatst: 15-11-16 22:56
Duality: Ochtend en middag groep heb ik bewust niet gedaan omdat het vroeg donker wordt en ik denk vanuit mijn inzicht dat het fijn is als de paarden allemaal voor het donker veilig op stal staan (gezien mijn paard sowieso) Mocht je het willen overnemen verwijder ik mijn post en wacht ik het af
Duality
Geplaatst: 15-11-16 23:00
Ik wil het best overnemen hoor!
Ik heb vaker rond deze tijd meetings georganiseerd en dat gaat prima met ochtend en middag groep. Het is namelijk enorm chaotisch om alles tegelijk te laten komen. + dat het met het losgooien erg lang wachten is voor de paarden dan en je vaak erg ongeduldige paarden krijgt. Maar dat is mijn ervaring. En dan kan je ook rekening houden met mensen die graag in de ochten willen en mensen die graag in de middag willen
Volgens mij was de intentie van keeley ook dat de fotografen de modellen gingen kiezen toch? En 8 om 8? 10 modellen zijn nogal veel zo ook uit mijn ervaring als fotograaf op meetings haha!
Wil het best even oppakken en de laatste lijsten neerzetten + het stemmen etc regelen.
Laatst bijgewerkt door Duality op 15-11-16 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt
En dat is nog altijd de keuze van de eigenaar zelf! Niemand is verplicht of wordt gedwongen zijn paard los te gooien in de paddock laat dat duidelijk zijn!
Het is alleen wel een actie meeting dus is het wel handig om even te kijken of je je paard wel los wil gooien of niet. De insteek van de meeting is juist los in vrijheid.. dus voor iedereen eventjes een goede om over na te denken
Even uit de OP
Ik wil een actie fotomeeting houden, paarden zonder tuig in vrijheid in een paddock (heb helaas zelf geen paaltjes/draad, mocht een model/fotograaf deze hebben graag) De paarden modellen dienen dus respect te hebben voor het draad en los te kunnen in de paddock.
Afijn! Ik ga me zo eens buigen over een overzichtje dan!
Is niet verkeerd bedoelt. Ik zie nu inderdaad dat actie wordt verstaan onder vrij losgooien. Dan meldt ik me bij deze af Ik heb Osprey nog geen maand in mijn bezit en gezien zijn verleden heb ik geen idee hoe hij hier op reageert..
Iedereen veel succes en vooral plezier 10 December!
Okay ik ben het hele topic door gegaan en ik hoop dat ik de lijsten zo goed heb! Mocht ik een fout gemaakt hebben, mocht ik iemand erin hebben gezet die niet kan geef even een gil dan haal ik je weer van de lijst af.
Ik stel voor om het aanmelden tot donderdag 18 november open te laten zodat er daarna gestemd kan worden. De fotografen schrijf ik dan vrijdag op een papiertje en gooi ik in een bak en daar zal ik 10 namen uit trekken! Dat lijkt mij het eerlijkst!
En ik hou zoals in de OP 5 modellen aan. De bedoeling is dan ook dat de modellen voornamelijk in de paddock worden gefotografeerd (wat ik eruit op maak) en dan lijkt het mij misschien wel handig om een iets ander format te nemen hier ga ik nog eventjes over na zitten denken hoe ik dat het best kan aanpakken.
Modellen: - Theeglas / Alwin / Hannoveraan / rijd lichte-tour / Foto paard / Foto paard - Theeglas / Nigel / NRPS/ Z1 tussen de paarden / Foto paard / Foto paard - Ladyx5 / Lady X / Onbekend / Kan alleen meedoen met portrait / Foto paard / Foto paard - lab_iris / donna / appaloosa (knabstrupper x nrps) / Foto paard / Foto paard - kimDekker / Boomer (Boomboom Chex it Out) / Quarter horse / foto's komen - Jelleee / Susanne / Willem / Shetlander Foto paard / Foto paard - Kimmsel /Paard naam: Marano / Ras paard: Arabisch Volbloed / Foto paard: foto - heidiLOVER /Paard naam: Pamba / Ras paard: fjord / foto : foto - Duality/ Paard naam: Blacky /Ras paard: New forest Pony / vrijheidsdressuur oa steigeren en liggen / Foto paard: fotofoto - Nikysa90/ Paard naam: Touch of Heaven /Paard ras: KWPN / foto
heidiLOVER
Geplaatst: 15-11-16 23:36
Je mist 2 van mijn foto's
Overigens wilde TS een mix van fotografen, zou dus wel kijken of je ook daadwerkelijk ervaren en minder ervaren er tussen hebt zitten als je lootjes gaat trekken.
Duality
Geplaatst: 15-11-16 23:57
Dan ga ik die er nog even bijzetten haha! En ga ik doen! Denk dat ik dan even een potje ervaren en potje minder ervaren maak en dan 5 uit de ene en 5 uit de andere trek is dat een idee? Ik zie overigens al meer ervaren fotografen erbij zitten dan minder ervaren hmmm lastig dit haha! Ik kijk wel even hoe het uitkomt en ga zorgen dat het een beetje verdeeld is!
Thanks! Ja lastig haha. Ik zag ook dat het best wel verschillend is gedaan of er staat ervaren/onervaren of een aantal jaar, maar dat zegt natuurlijk niet altijd wat en bij Dshots staat niets, ook al weet ik dat zij sowieso wel ervaren is. Maar idd dan naar te kijken!
Ik denk dat ik mij afmeld.. Heb echt een bizar drukke tijd dan dus dan kan ik sowieso pas eind januari met de foto's beginnen en dat lijkt mij niet zo fijn.. Veel plezier allemaal
Het was inderdaad de bedoeling om gewoon 1 groep te doen van max 5 paarden en max 10 fotografen (groepjes van 2) Dit inderdaad vanwege dat het vroeg donker wordt.
Er staat nog 1 fotograaf niet op, zij had zich via Facebook bij me gemeld vanwege dat ze nog geen nuttige berichten hadden Monique / Canon / Ruime ervaring met honden, paarden sinds kort / www.jabafoto.nl
ik kan zowiezo op 10 december. Leuk dat Monique zich weer heeft aangemeld.
Lab_iris
Geplaatst: 22-11-16 15:03
Ik zie iets staan over andere tijden ? Ik moet dit wel optijd weten.. ik werk tot 11 uur. Mochten er wel 2 groepen zijn dan kan ik alleen in de middag komen na 1 ongeveer..
Sorry even een paar drukke dagen gehad. Vanavond ga ik even de lijst erop zetten. Doe ook mn best om t goed over te nemen maar was even onverwacht een paar drukke dagen. Excuus.
Duality
Geplaatst: 24-11-16 02:08
Hierbij de lijst! Onder de lijst staan ook de lijst van modellen + hoe er gestemd kan worden. Je kan tot zondag 18:00 uiterlijk stemmen en zondag maak ik dan bekend welke paarden de meeste stemmen hebben ontvangen. Ik tel gewoon de stemmen die ik ontvangen heb, ik ga niet achter iedereen aan of ze willen stemmen, dat is je eigen keuze namelijk of je wil stemmen of niet!