Rode set bandages en dekje is klaar
Voor rijden Nu alleen nog even denken wat voor broek en truitje ik aan doen
Zin in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunnybellami schreef:Witte rijbroek denk keeley! Anders heb je zoveel bruin hahah! Wit staat wel netjes
Heb als iemand wil nog een leuk jurkje die iemand mag lenen.
Heeft een witte bovenkant en een zwarte onderkant met een soort sluiertje weet niet echt hoe ik het moet uitleggen.
Zal wel even een foto zoeken
Caithlynn schreef:celinetsjil schreef:Roze jurk is er voor de portret fotos
Rode set bandages en dekje is klaar
Voor rijden Nu alleen nog even denken wat voor broek en truitje ik aan doen
Zin in
ik heb ook nog een roze jurk... 2 blauwe en 2 witte haha...lastig kiezen!
FelinevdBerg schreef:Jammer dat ik niet ben gekozen. Valt me wel op dat er vaak dezelfde modellen worden gekozen dat vond ik wel een beetje jammer maar veel plezier met de meeting
MZorro schreef:Aaahhh Mandy! Wat lief! Ik dacht er ook aan haha, maar zonsondergang betekent dus in het donker terug. Maar zou wel tof zijn haha!
Ik twijfel wel of ik ook als fotograaf het de moeite waard vindt. Veel dezelfde modellen voor mij ook en dat zoek ik niet helemaal. Ik merk ook dat er vaak dezelfde mee gaan. Leuk voor de eigenaren natuurlijk, maar jammer voor een afwisselend portfolio.
MZorro schreef:Jaa, TequilaRos, dat is idd een dingetje. Nu ga ik ook wel voor de zonsondergang silhouet foto's, dus aan de andere kant maakt het dan niet heel veel uit welke kleur of aftekening je paard heeft.
Ik vind vijf modellen voor zonsondergang trouwens wel veel. Denk je niet? Hoelaat wilde je startte, 7 uur?
Om half 9 is het namelijk al heel erg schemerig, bijna donker. En dan zeker over een paar weekjes.
Edit:
Zie dat je vanaf 7 uur het strand op wil, dan pas rijfoto's. Dat betekent dus geen portret op het strand?