Zonsondergang meeting Hargen aan Zee, 24 September

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 17:29

Roze jurk is er voor de portret fotos
Rode set bandages en dekje is klaar
Voor rijden Nu alleen nog even denken wat voor broek en truitje ik aan doen

Zin in :D

Keell94

Re: Zonsondergang meeting Hargen aan Zee, 24 September

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-16 17:32

Haha voor portrait moet ik nog even bedenken wat ik aandoe :P

Voor rijden heb ik ook een rode set, bandages en dekje, ik kan een witte of bruine rijbroek aandoen (zadel en hoofdstel zijn ook bruin) fotografen voorkeur? :)

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 17:46

Witte rijbroek denk keeley! Anders heb je zoveel bruin hahah! Wit staat wel netjes

Heb als iemand wil nog een leuk jurkje die iemand mag lenen.
Heeft een witte bovenkant en een zwarte onderkant met een soort sluiertje weet niet echt hoe ik het moet uitleggen.
Zal wel even een foto zoeken

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-16 18:38

sunnybellami schreef:
Witte rijbroek denk keeley! Anders heb je zoveel bruin hahah! Wit staat wel netjes

Heb als iemand wil nog een leuk jurkje die iemand mag lenen.
Heeft een witte bovenkant en een zwarte onderkant met een soort sluiertje weet niet echt hoe ik het moet uitleggen.
Zal wel even een foto zoeken

welke maat is dat sun? :)

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 18:42

Zal een s zijn. Ik denk dat je hem wel past.
Ik heb er zo snel even geen foto van :p

Steph_Lana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 21:21

celinetsjil schreef:

ik heb ook nog een roze jurk... 2 blauwe en 2 witte haha...lastig kiezen!

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 22:07

Caithlynn schreef:
celinetsjil schreef:

ik heb ook nog een roze jurk... 2 blauwe en 2 witte haha...lastig kiezen!

Die roze van jou vind ik gaaf !
Ik kan helaas niet rijden met mijn jurk die is niet lang genoeg dacht er wel aan om een laken er onder te doen over zn kont wn dan mijn jurk erover heen laten vallen dan valt hij mooi helemaal over zn billen en grond wat denken jullie ?
Heb een roze jurk en dan evt wit of zwart of roze , roze is niet 100% zelfde kleur
Maar ik vind die jurken die helemaal zowat tot de grond komen zo gaaf zeker met de zonsondergang

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-16 22:33

Ik houd het met rijden gewoon simpel door gewone rijkleding aan te doen :P
maar voor ernaast is een jurkje wel leuk

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 02:11

Kell persoonlijk geen wit. Zeker met rood en bruin. Past een bruine broek beter! :)

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 09:36

DShots schreef:
Kell persoonlijk geen wit. Zeker met rood en bruin. Past een bruine broek beter! :)

Dit inderdaad, dan witte rijbroek en wit dekje, maar met rood denk ik dat bruin beter is

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-16 12:27

Mijn voorkeur ging ook naar bruin maar dacht vraag even jullie mening

FelinevdBerg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 23:27

Jammer dat ik niet ben gekozen. Valt me wel op dat er vaak dezelfde modellen worden gekozen dat vond ik wel een beetje jammer maar veel plezier met de meeting

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 06:38

Dat is idd met kiezen zo, dan zou het naar volgorde van opgav moeten gaan bijvoorbeeld, maar goed de fotografen moeten ook hun portfolio ermee uit willen breiden.

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 12:22

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 12:35

FelinevdBerg schreef:
Jammer dat ik niet ben gekozen. Valt me wel op dat er vaak dezelfde modellen worden gekozen dat vond ik wel een beetje jammer maar veel plezier met de meeting

Het gaat inderdaad op stemmen vd fotografen daar heb ik verder geen invloed op. Snap ook wel dat fotografen iets willen voor hun portfolio, ik fotografeer ook en ik heb ook liever een PRE voor mijn lens ipv een Shetlander bijvoorbeeld :p

Maar is niks ten nadelen can lot hoor feline want is ook een leuke pony om te zien :)

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 12:49

De oplossing is zelf iets organiseren denk ik.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-16 14:37

Hebben we er allemaal nog zin in? :) en kan ook iedereen nog tot nu toe?

Fotograaf Britt (zonder bokt) is er misschien niet bij, zij wordt geopereerd een deze dagen dus het hangt er een beetje vanaf wanneer de operatie plaats vind en hoe ze zich daaronder voelt

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 14:57

@keel94, heb je net pb gestuurd, maar plaats 'm ook nog even hier, is wel iets wat jullie gezamenlijk moeten besluiten denk ik:

Ik breek even halverwege in, ik zie dat alle modellen al wel gekozen zijn, maar ik wil toch een klein verzoekje doen, MZorro heeft zich als fotograaf opgegeven, maar ik denk dat ze het veel leuker zou vinden om met paard op de foto te gaan. Haar verzorgpaard staat namelijk in schoorl, dus die kan makkelijk rijdend die kant op. Ze is net terug uit zweden voor stage (ze is 9! weken weggeweest!) en ik gun haar eigenlijk wel een keer een plekje aan de andere kant van de lens. Zou je een misschien een uitzondering kunnen maken? O:)

Groetjes! Mandy (eigenaresse van Fenna, marieke's verzorgpaard)

Hier nog even een foto van het stel
Afbeelding

Mocht er trouwens nog een slaapplek nodig zijn, ik heb ook nog wel een bed vrij in schoorl ;)

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 17:57

Afbeelding
Jaja we hebben er super veel zin in !

Nog even lekker knuffelen

Eerst zondag heerlijk naar spanje en dan als we terug komen alles klaar zetten en naar de meeting :D

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 18:04

Ik heb er ook heeel veel zin in! Heb helaas nog geen foto van de jurk want heb nog geen foto van de fotoshoot binnen die ik laatst had..

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 23:06

Aaahhh Mandy! Wat lief! Ik dacht er ook aan haha, maar zonsondergang betekent dus in het donker terug. Maar zou wel tof zijn haha!

Ik twijfel wel of ik ook als fotograaf het de moeite waard vindt. Veel dezelfde modellen voor mij ook en dat zoek ik niet helemaal. Ik merk ook dat er vaak dezelfde mee gaan. Leuk voor de eigenaren natuurlijk, maar jammer voor een afwisselend portfolio.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-16 23:14

MZorro schreef:
Aaahhh Mandy! Wat lief! Ik dacht er ook aan haha, maar zonsondergang betekent dus in het donker terug. Maar zou wel tof zijn haha!

Ik twijfel wel of ik ook als fotograaf het de moeite waard vindt. Veel dezelfde modellen voor mij ook en dat zoek ik niet helemaal. Ik merk ook dat er vaak dezelfde mee gaan. Leuk voor de eigenaren natuurlijk, maar jammer voor een afwisselend portfolio.

Daarom laat ik de fotografen ook stemmen zodat zij kunnen kiezen wat ze belangrijk vinden voor hun portfolio, meeste stemmen gelden en in dit geval lagen alle stemmen dicht bij elkaar.

Ik organiseer de meeting en drm ook 2 vaste modellen omdat die met mij mee komen, de andere 3 zijn echt op stemmen gegaan

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 07:09

Het probleem van dezelfde modellen is, denk ik, overal bekend. Daarom voor mij nu ook anderhalf uur rijden. Wie er ook gekozen was, voor mij was het altijd nieuw geweest.

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 07:28

Jaa, TequilaRos, dat is idd een dingetje. Nu ga ik ook wel voor de zonsondergang silhouet foto's, dus aan de andere kant maakt het dan niet heel veel uit welke kleur of aftekening je paard heeft.

Ik vind vijf modellen voor zonsondergang trouwens wel veel. Denk je niet? Hoelaat wilde je startte, 7 uur?

Om half 9 is het namelijk al heel erg schemerig, bijna donker. En dan zeker over een paar weekjes.

Edit:

Zie dat je vanaf 7 uur het strand op wil, dan pas rijfoto's. Dat betekent dus geen portret op het strand?

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 08:20

MZorro schreef:
Jaa, TequilaRos, dat is idd een dingetje. Nu ga ik ook wel voor de zonsondergang silhouet foto's, dus aan de andere kant maakt het dan niet heel veel uit welke kleur of aftekening je paard heeft.

Ik vind vijf modellen voor zonsondergang trouwens wel veel. Denk je niet? Hoelaat wilde je startte, 7 uur?

Om half 9 is het namelijk al heel erg schemerig, bijna donker. En dan zeker over een paar weekjes.

Edit:

Zie dat je vanaf 7 uur het strand op wil, dan pas rijfoto's. Dat betekent dus geen portret op het strand?

als fotografen portrait willen op het strand kan daar wel even tijd voor vrij gemaakt worden, om 7 uur mogen we pas op het strand dus dan wil ik ook op het strand zijn, ik maak het schema zo dat we een kwartier de tijd hebben om op te zadelen, bandageren, om te kleden etc zodat we er echt om 7 uur zijn,
zon gaat idd om half 9 onder / 9 uur zo goed als donker, lijkt me handig te beginnen met rij foto's en dan het laatste half uur / 3 kwartier als de zon echt onder begint te gaan dat we dan allemaal even afstappen voor nog silhouet (daar heb je wel echt een laaghangend zonnetje voor nodig
Laatst bijgewerkt door Keell94 op 09-09-16 08:46, in het totaal 1 keer bewerkt