ik meld mij af als model.We zijn gisteren naar de kliniek geweest en mijn paard blijkt een tumor in zijn oog te hebben. Ik laat dit soort dingen eerst even links liggen voor hem.
We hebben een andere locatie. Hier kan gereden worden en gelongeerd. Het is bij een ponyclub (die er wel erg verlaten uit ziet ) tip! Kalkoenen onder!
Eerste foto is de parkeerplaats. Graag strak parkeren , naast elkaar Als jullie meer foto's willen zien hoor ik het wel
Portret foto's doen wij een uur. Kwartier per ronde. Anders worden de paarden erg vervelend. Losgooifotos (aan de longe) ook ong 15 min per paard. Let op ,dit zijn richtlijnen
Plaatsnaam is Harich/oudemirdum (Voorlopige) locatie Houtwal oudemirdum Je komt over de sminkewei en je ziet een wit bruggetje. Daar moet je overheen. Einde bruggetje over en rechtdoor rijden. Het is aan de rechterkant iets na de camping
Hilly123 reageerd helaas niet dus we zijn genoodzaakt een andere fotograaf te zoeken
We hebben een andere locatie. Hier kan gereden worden en gelongeerd. Het is bij een ponyclub (die er wel erg verlaten uit ziet ) tip! Kalkoenen onder!
Eerste foto is de parkeerplaats. Graag strak parkeren , naast elkaar Als jullie meer foto's willen zien hoor ik het wel
Portret foto's doen wij een uur. Kwartier per ronde. Anders worden de paarden erg vervelend. Losgooifotos (aan de longe) ook ong 15 min per paard. Let op ,dit zijn richtlijnen
Plaatsnaam is Harich/oudemirdum (Voorlopige) locatie Houtwal oudemirdum Je komt over de sminkewei en je ziet een wit bruggetje. Daar moet je overheen. Einde bruggetje over en rechtdoor rijden. Het is aan de rechterkant iets na de camping
Nz ik zou graag willen weten of je wilt rijden en of je losgooifotos wilt aan de longeerlijn
Fotografen kunnen nogsteeds? Willen jullie ook in dr groepsapp? Is makkelijker
Jullie zochten nog een fotograaf? Ik wil mij wel aanmelden, leuke locatie en divers qua modellen! Alleen ik moet wel met het ov komen dan, dus zou iemand mij dan kunnen oppikken vanaf treinstation Assen?
Nz ik zou graag willen weten of je wilt rijden en of je losgooifotos wilt aan de longeerlijn
Fotografen kunnen nogsteeds? Willen jullie ook in dr groepsapp? Is makkelijker
Bij mij was gaasterland ook veel dichterbij haha , ergens bij appelscha oid Ik wilde mij aanbieden als fotograaf maar dit is niet zo om de hoek als ik dacht..
Awh, zonde dat ik dit topic nu pas voorbij zie komen! Woon er 5 minuten vandaan en wilde super graag met mijn nieuwe paardje een shoot doen... Hoop dat iedereen een leuke dag had en dat er mooie foto's zijn gemaakt. Mocht er nog eens een shoot hier in Gaasterland gedaan worden dan ben ik er bij!