Marienwaard in beesd(Bloesems) Datum: NOTK

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 13:29

roooooss schreef:
Aankomende zondag kan ik helaas niet. Moet dan werken. Voor het parkeren kan je het beste even contact zoeken met Marienwaerdt vooraf. De parkeerplaatsen bij zijn namelijk voorzien van slagbomen.

Ik heb al contact gehad en we hebben toestemming, maar het lijkt me ook wel netjes als we niet de hele parkeerplaats vol bouwen met auto's en trailers. :')[/quote]
Ik bedoelde het ook in de zin van toestemming voor het gebruik van het parkeerterrein :')
Je zou even kunnen kijken wat het handigste is voor jullie en waar jullie de foto's zouden willen gaan nemen.
Er zijn namelijk 2 parkeerterreinen aanwezig.
Afbeelding
Die bij het pinnetje op de kaart en bij het pannenkoekenhuis.
Je kan er voor kiezen om bij de appeldijk foto's te gaan maken. Echter is dat erg ver van het pannenkoekenhuis. En kan je dus beter voor de andere parkeergelegenheid kiezen.
Wanneer je de notenlaan wilt kan je weer beter bij het pannenkoekenhuis parkeren.
Houd er wel rekening mee dat het op het landgoed altijd erg druk iets met fietsers, wandelaars, motors en etc op zonnige dagen.
Appeldijk
https://www.google.nl/search?q=Appeldij ... uozwMpM%3A
Notenlaan
https://www.google.nl/search?q=Appeldij ... P-vC0aM%3A
Zo heb je ook nog de uiterwaarden(uitgestrekt grasveld, geen bloemen!), de afgraving (water met een strandje) .
De machinedreef https://www.google.nl/search?q=Appeldij ... 4tkyvNM%3A.
En zo nog wat mooie plekjes :)

Vanaf het station is het zo'n 5/10 minuten lopen tot het pannenkoekenhuis. :)
Echt ontzettend jammer dat ik zondag moet werken. Maar volgensmij gaan jullie er een ontzettend mooie fotomeeting van maken. De bloesem staat echt op open gaan namelijk. :D

edit; Je had al antwoord over de parkeergelegenheid. :)[/quote]

Haha! Toch bedankt voor alle uitleg Roos!

Nou heeft iemand voorkeur? Of kijken we gewoon wat de dag brengt?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 13:30

BoschA schreef:
Oh super! zou je mij dan willen meenemen vanaf station Beesd of station Geldermalsen? Geldermalsen kom ik als eerste langs.

Geen probleem, laat maar weten welk station jij het liefste opgehaald word. Voor mij maakt het namelijk niet uit :D

BoschA

Re: Marienwaard in beesd(Bloesems) Datum: NOTK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 13:33

@ Ghostattack
Als het jou niet uitmaakt dan station Geldermalsen, dat scheelt een keertje overstappen :)

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 13:33

TS mocht je nog vragen hebben, stuur maar gerust een pb. :)
Ik kom vrijwel dagelijks op Marienwaerdt. En ben daarnaast werkzaam in het pannenkoekenhuis. :) haha

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 13:36

Gut, kom nu pas tot de conclusie dat ik aantal keer gefietst heb bij Marienwaerdt _O-

BoschA, Geldermalsen is prima! Dan parkeer ik bij de parkeerplaats aan de 'centrum' kant van het station. Dat is als je de trap naar boven loopt naar rechts.

BoschA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 13:44

@Ghostattack
Oke, dat kan ik vast wel vinden. Dan zie ik je daar

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 13:47

Het ligt voor mij wel echt aan de tijd ook. Voor mij zou 1 uur beginnen erg fijn zijn, dan kan ik eerst naar mijn werk, dan naar stal en dan dan nog uur met de trailer richting jullie.

Als er een duidelijk schema komt, waarin staat, wie, wat, wanneer, zou dat top zijn :)
Morgen ben ik de gehele dag weg namelijk.
En in geval van modellen kan ik altijd nog kijken of mijn vriendin mee wil, dat zij de hondjes meepakt. de 2 teckeltjes :)) Maar ik denk dat zij liever een dagje zelf dingen doet ipv halve dag in auto :Y)

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 13:50

wendy1987 schreef:
Het ligt voor mij wel echt aan de tijd ook. Voor mij zou 1 uur beginnen erg fijn zijn, dan kan ik eerst naar mijn werk, dan naar stal en dan dan nog uur met de trailer richting jullie.

Als er een duidelijk schema komt, waarin staat, wie, wat, wanneer, zou dat top zijn :)
Morgen ben ik de gehele dag weg namelijk.
En in geval van modellen kan ik altijd nog kijken of mijn vriendin mee wil, dat zij de hondjes meepakt. de 2 teckeltjes :)) Maar ik denk dat zij liever een dagje zelf dingen doet ipv halve dag in auto :Y)

Voor mij is het een uur rijden zonder trailer... dus als we pas om 13:00 afspreken dan ben ik niet voor het eten thuis... Het kan wel zo dat we de paarden om 13:00 doen en de hondjes al eerder..

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 14:03

Er zijn nog niet veel bloesems.
Hier en daar beginnen de peren wat, verder niet echt veel nog.

Notenlaan is altijd mooi natuurlijk.
Parkeerplaats stapel(b)akker is daar heel dichtbij.

Let op, op een mooie zonnige zondagmiddag kan het wel gruwelijk druk zijn met wandelaars, fietsers, motors, oldtimers etcetera!

Misschien kom ik nog even kijken als jullie bezig zijn.

[ITP] Valk Lusitano op stand, landgoed-shoot

Dit zijn wat foto's van Tweet op Mariënwaerdt.
(ik sta daar op stal, die meeting heb ik toen georganiseerd. Ken de omgeving dus aardig...)

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 14:11

Femke_Tweety schreef:
Er zijn nog niet veel bloesems.
Hier en daar beginnen de peren wat, verder niet echt veel nog.

Notenlaan is altijd mooi natuurlijk.
Parkeerplaats stapel(b)akker is daar heel dichtbij.

Let op, op een mooie zonnige zondagmiddag kan het wel gruwelijk druk zijn met wandelaars, fietsers, motors, oldtimers etcetera!

Misschien kom ik nog even kijken als jullie bezig zijn.

[ITP] Valk Lusitano op stand, landgoed-shoot

Dit zijn wat foto's van Tweet op Mariënwaerdt.
(ik sta daar op stal, die meeting heb ik toen georganiseerd. Ken de omgeving dus aardig...)

Oke leuk! Gezellig.

Meiden:

Hieronder een rooster, mochten jullie iets anders zien. zeg het maar!
Afbeelding

Brenda_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 14:31

Aankomende zondag kan ik helaas ook niet, volgende week wel.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 14:50

Qua tijd lijkt me dit inderdaad wel fijn. Niet al te lang, gewoon even lekker bezig zijn, zo houden ze ook de aandacht wat meer erbij.

Is het ook de bedoeling dat ze onder het zadel gaan? Ik heb op het moment even geen zadel, en een jonge gup waar ik nog niet op heb gezeten op vreemd terrein. Ik verwacht geen problemen als ik haar gewoon longeer, maar echt rijden weet ik niet hoe ze doet. Ik kan iig altijd kijken of ik zadel mee kan nemen.

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 15:05

wendy1987 schreef:
Qua tijd lijkt me dit inderdaad wel fijn. Niet al te lang, gewoon even lekker bezig zijn, zo houden ze ook de aandacht wat meer erbij.

Is het ook de bedoeling dat ze onder het zadel gaan? Ik heb op het moment even geen zadel, en een jonge gup waar ik nog niet op heb gezeten op vreemd terrein. Ik verwacht geen problemen als ik haar gewoon longeer, maar echt rijden weet ik niet hoe ze doet. Ik kan iig altijd kijken of ik zadel mee kan nemen.

Denk dat het daar ook niet echt de ruimte is om echt te rijden.. Mensen die erop willen kan altijd natuurlijk!

Jammer Brenda..

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 15:08

Dat is opzich ook wel fijn. Dan is het idd gewoon portret.. Als ze nou heel braaf was, had ik gewoon nog even een buitenrit gedaan daar, hele mooie omgeving. Maar dat laten we nog maar even :=

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 16:16

Helaas kan ik zondag ook niet..
ben wel geweest net.

Wat jullie het beste kunnen doen is verzamelen op het station (beesd) en dan met zn allen doorijden. er zijn inderdaad slagbomen en daar kun je niet doorheen.
Ook is er nog geen bloesem. Wel veel gele bloempjes enz.

Je kunt het best richting het restaurant rijden, als je deze ziet de doodlopende weg in en daar langs de rand parkeren. Daar kun je dan ''het bos'' in en kun je een heel leuk rondje doen en foto's maken.
Afbeelding

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 17:16

Wat mij betreft prima! Is er een overzichtje van de modellen met foto's? :)

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 20:35

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatste is van 5 weken terug.
Ende eerste 3 weken terug

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 23:05

Ik kom er net achter dat ik zondag om 2 uur les heb! := Ik moet dus ruim op tijd weg, om 13:00 al. Dat is natuurlijk niet handig voor degene die met mij meerijdt en ik kan dan geen paarden op de foto zetten..

BETUWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 23:29

Ik kan de gene die jij op haalt van het station anders wel op het station afzetten.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 23:41

Hebben we beetje duidelijkheid over het wel of niet aanwezig zijn van iedereen? Zou het namelijk balen vinden als ik morgen aan t wassen ben, zondag paard uur op de trailer heb, en er dan weer niet echt iemand is... Haha.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 23:53

Ik wil me nog aanmelden als (reserve) model(len) woon naast beesd :)) zou kunnen met mijn hond, of pony('s)

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 23:58

Ik kom sowieso Wendy, of het moet heel hard regenen

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 08:42

Ik zie dat de locatie veranderd is, dus dan moet ik me helaas afmelden als model ivm wedstrijd

BoschA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 12:47

wendy1987 schreef:
Hebben we beetje duidelijkheid over het wel of niet aanwezig zijn van iedereen? Zou het namelijk balen vinden als ik morgen aan t wassen ben, zondag paard uur op de trailer heb, en er dan weer niet echt iemand is... Haha.

Ik ben er ook sowieso, tenzij alle treinen opeens uitvallen ofzo :P Maar daar ga ik niet van uit ;)

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 12:55

Ik zou graag voor vanavond even dan een duidelijk schema hebben met waar we ook heen moeten..
:))
Staart eb benen zijn iig schoon.