Liebje_ schreef:Velp is goed te bereiken met ov, rozendaalseveld niet, maar je kan vast wel met iemand meerijden. Met mij zou evt kunnen
oke. Dat zou fijn zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMaxxiee schreef:Ik denk dat ik via Arnhem naar Velp rij, dus ik denk dat ik ook wel mensen in Arnhem op kan pikken
mzara schreef:even een vraagje;
Dit is mijn eerste meeting. Vragen jullie als fotografen een vergoeding voor de foto's of de shoot? Of is het puur portfolio en mogen de modellen de foto's gewoon hebben?
xjessiesl schreef:mzara schreef:even een vraagje;
Dit is mijn eerste meeting. Vragen jullie als fotografen een vergoeding voor de foto's of de shoot? Of is het puur portfolio en mogen de modellen de foto's gewoon hebben?
Voor een fotomeeting vraag je in principe geen vergoeding, dit is puur om portfolio uit te breiden.
Hier de voorwaarden die ik op had gesteld;
- Iedereen op tijd aanwezig op de dag van de meeting, tijd is nog niet bekend maar zodra dat wel is houd er rekening mee.
- Houd de datum vrij, ook als je op de reservelijst staat.
- Probeer zo min mogelijk op het laatste moment af te melden, tenzij het écht niet anders gaat. Aangezien ik binnenkort het schema ga maken voor de meeting.
- Nabestellingen gaan via dit fotografen, die kosten bepalen zij dan ook zelf.
- Per model minimaal 5 foto's en maximaal 10 foto's op webformaat.
Mochten de modellen eventueel nog na willen bestellen/op hoge resolutie, dan kost dat wel geld.
xjessiesl schreef:xMaxxiee schreef:Ahh super! Fijn ook dat Lily in de middag staat!
Had het topic even opnieuw doorgelezen en zag dat jouw schoonzus in de ochtend puppy cursus had. Dus vandaar maar meteen in de middag gezet haha
Joeppower schreef:Heee, ik heb net mijn werkrooster gekregen en ik moet zondag werken dus ik moet me helaas afmeldenIk wens jullie allemaal nog veel plezier en ik had er graag bij willen zijn!