Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murosch schreef:Ik had al een foto uit je profiel gepikt sunny44
Inmiddels hebben 5 fotografen hun stemmen uitgebracht en wachten we nog op 2 stemlijsten. Jullie gaan hard!! Hoewel de einduitslag nog even op zich laat wachten, kan ik wel vertellen dat 1 paard met stip op nummer 1 staat en dat is Ardino de Bianco. Dit paard heeft nu al zoveel stemmen en zit er nu al sowieso bij, hoe de laatste 2 fotografen ook gaan stemmen
IsaCalixa schreef:Bij mij stond die niet op 1 (wel ergens bovenin het lijstje hoor), maar ik heb vooral goed gezocht naar allerlei foto's van de paarden. Had wel het idee dat dat paard veel zou worden gekozen, omdat er een heel mooi plaatje bij zat en dit paard daardoor meer kans had dan de rest (die een mobiel foto hadden). Daarom ben ik niet daar vanuit gegaan
IsaCalixa schreef:Ik vind hem ook prachtig hoor, daar niet van![]()
Ik ben alleen zelf wel eens bang een ander prachtig paard te mislopen doordat er geen duidelijke foto van was. Heb zo veel mogelijk dus ook van de rest in profielen gespiekt enzo
_sharonnn schreef:Hooi! Ik ben de leaser van Dino en ga toch meezie een aantal leuke namen die ik graag eens in real zou ontmoeten!
Ik heb er zin in
Hebben de fotografen nog voorkeur voor kleding rijdend te paard en/of setjes? Dan kan ik op zoek gaanheb ook nog wel een jurkje liggen denk ik. Wedstrijd outfit is er ook. Wat zien jullie het liefst?