[FM] Borgerswold Veendam 5 juni 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Re: [FM] Borgerswold Veendam 5 juni 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 18:58

In principe wil ik de mogelijkheid bieden om te beginnen met portretfoto's. Daarna losgooifoto's of longeerfoto's voor wie dat graag wil en afsluiten met onder het zadel / aangespannen

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 19:00

Murosch schreef:
In principe wil ik de mogelijkheid bieden om te beginnen met portretfoto's. Daarna losgooifoto's of longeerfoto's voor wie dat graag wil en afsluiten met onder het zadel / aangespannen

Ben ik helemaal voor in!
Hoop dat ik en dino voor 1 x model mogen zijn :D

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 20:07

Ik was helemaal vergeten om foto's van die van mij neer te zetten. Toen ze 2 was Afbeelding

En op concours :

Afbeelding

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 22:00

Ik had al een foto uit je profiel gepikt sunny44 ;)

Inmiddels hebben 5 fotografen hun stemmen uitgebracht en wachten we nog op 2 stemlijsten. Jullie gaan hard!! Hoewel de einduitslag nog even op zich laat wachten, kan ik wel vertellen dat 1 paard met stip op nummer 1 staat en dat is Ardino de Bianco. Dit paard heeft nu al zoveel stemmen en zit er nu al sowieso bij, hoe de laatste 2 fotografen ook gaan stemmen :)

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:02

Murosch schreef:
Ik had al een foto uit je profiel gepikt sunny44 ;)

Inmiddels hebben 5 fotografen hun stemmen uitgebracht en wachten we nog op 2 stemlijsten. Jullie gaan hard!! Hoewel de einduitslag nog even op zich laat wachten, kan ik wel vertellen dat 1 paard met stip op nummer 1 staat en dat is Ardino de Bianco. Dit paard heeft nu al zoveel stemmen en zit er nu al sowieso bij, hoe de laatste 2 fotografen ook gaan stemmen :)

Vind ik leuk !! *\o/*

(nog even voor de zekerheid, mogen wij in het ochtendprogramma? Ivm concert van mijn moeder en zus in de middag... :+

Rocky1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 23:13

Ik heb ook gestemd! En ook bij mijn lijstje stond Ardino de Bianco op nummer 1! :+
Ben benieuwd wat het lijstje word!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 23:25

Bij mij stond die niet op 1 (wel ergens bovenin het lijstje hoor), maar ik heb vooral goed gezocht naar allerlei foto's van de paarden. Had wel het idee dat dat paard veel zou worden gekozen, omdat er een heel mooi plaatje bij zat en dit paard daardoor meer kans had dan de rest (die een mobiel foto hadden). Daarom ben ik niet daar vanuit gegaan :D

Rocky1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 23:29

Zijn hoofdje spreekt mijn heel erg aan. Vandaar mijn keuze voor hem. Maar heb verder ook een beetje op die manier de paardjes bekeken. :)

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 23:34

IsaCalixa schreef:
Bij mij stond die niet op 1 (wel ergens bovenin het lijstje hoor), maar ik heb vooral goed gezocht naar allerlei foto's van de paarden. Had wel het idee dat dat paard veel zou worden gekozen, omdat er een heel mooi plaatje bij zat en dit paard daardoor meer kans had dan de rest (die een mobiel foto hadden). Daarom ben ik niet daar vanuit gegaan :D

De foto met mij erbij is toen ik dino net gekocht had en gemaakt door iemand die fotografie echt voor hobby deed maar inmiddels redelijke buiten de categorie hobby valt :+
En die andere...tja, prachtige foto van nikki die gemaakt is toen hij 4/5 jaar was...inmiddels is meneer bijna 11 maar nog steeds een ongelooflijk knappe "jonge" god :o
Ik kan nog wel een mobielfotootje uploaden hoor :Y)

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 23:47

Ik vind hem ook prachtig hoor, daar niet van :D

Ik ben alleen zelf wel eens bang een ander prachtig paard te mislopen doordat er geen duidelijke foto van was. Heb zo veel mogelijk dus ook van de rest in profielen gespiekt enzo :)

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 23:52

IsaCalixa schreef:
Ik vind hem ook prachtig hoor, daar niet van :D

Ik ben alleen zelf wel eens bang een ander prachtig paard te mislopen doordat er geen duidelijke foto van was. Heb zo veel mogelijk dus ook van de rest in profielen gespiekt enzo :)

Heel slim, snap het wel hoor.
Daarom heb ik er meteen maar 2 duidelijke foto's bij gezet...beide foto's stralen perfect mijn paard uit...ongelooflijk stoer maar een hart van goud, heeft in het echt ook een heel vriendelijk ogend koppie (heb ik me laten vertellen door iedereen die dino ziet)
Meeste mensen vallen als een blok voor hem :o

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 19:29

Hooi! Ik ben de leaser van Dino en ga toch mee :o zie een aantal leuke namen die ik graag eens in real zou ontmoeten!
Ik heb er zin in :D
Hebben de fotografen nog voorkeur voor kleding rijdend te paard en/of setjes? Dan kan ik op zoek gaan :) heb ook nog wel een jurkje liggen denk ik. Wedstrijd outfit is er ook. Wat zien jullie het liefst?

marleen_a_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 09:23

_sharonnn schreef:
Hooi! Ik ben de leaser van Dino en ga toch mee :o zie een aantal leuke namen die ik graag eens in real zou ontmoeten!
Ik heb er zin in :D
Hebben de fotografen nog voorkeur voor kleding rijdend te paard en/of setjes? Dan kan ik op zoek gaan :) heb ook nog wel een jurkje liggen denk ik. Wedstrijd outfit is er ook. Wat zien jullie het liefst?

Ik vind setjes wel leuk, maar overdrijf dat niet. Een jurkje is altijd leuk, haalt het serieuze eraf wat een wedstrijd outfit zou geven. :D

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-16 09:30

Ik vind setjes mooi in een neutrale kleur, niet van die knalkleuren eigenlijk.. Wedstrijdoutfit of jurk, wat voor foto's zou je zelf graag willen? Enneh.. wat leuk dat jij de leaser bent, kan ik je eens in het echt ontmoeten!!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 09:43

Ik ben fan van donkerblauw! Steekt ook mooi op m af vind ik zelf :)
Niet de meest duidelijke foto :=
Afbeelding
En t jurkje
Afbeelding

Maar goed om te weten wat jullie ongeveer willen, heb nog tot 5 juni om t bekijken :D

Jaa Murosch leuk, verheug me erop!

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 12:05

Toch nog een mobielfoto van dino hahaha, hoe dan ook blijft zijn uitdrukkign hetzelfde...gewoon een waanzinnig dier!

Blauw.misstaat dino idd absoluut niet...heb de keuze aan sharon gelaten, afgesproken dat ik grotendeels portretfoto's doe dat sharon de rijfoto's doet...uiteraard mag sharon ook wat mooie portretfoto's hebben hoor ;P en stap ik ook heel even op dino just for the picture ;)

We gaan proberen jullie niet teleur te stellen

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-16 13:19

Helaas heeft fotografe Mellanie_ afgezegd omdat ze een andere afspraak had. Dat betekent dat de stemmen nu van iedereen nu binnen zijn.

De volgende 8 modellen mogen mee op 5 juni:
Ardino de Bianco
Goldwinhoeve's Valerion
Endless Day
Ewout
Arenso van de Haflingerhoeve
Tiemen
Eclipse of a Moon
Halivia

Op reserve staan:
1. Marjan
2. Chuckie
3. Mara
4. Romy

anniekasaur, kunnen Chuckie en Marjan, mochten we aanspraak maken op de reserveplekken, alleen samen komen of ook eventueel los van elkaar? Even voor de duidelijkheid.

Voor Miralda en Tess waren helaas niet genoeg stemmen.

Ik ga zo snel mogelijk bezig met het schema voor de dagindeling. Hiervoor heb ik nog wat vragen aan de deelnemers:

Wie van jullie wil zijn of haar paard:
- losgooien OF longeren (en welke van de 2)?
- rijden of aanspannen (en welke van de 2)?

Voor het losgooien hebben we nog prikpaaltjes nodig en lint. Is er iemand die dit heeft?

Annienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 14:00

:D

Losgooien ga ik niet doen want mijn paard kan nogal een lompe dodo zijn. Longeren weet ik niet of dat zin heeft want waarschijnlijk loopt hij veel te braaf zijn rondjes te sloffen maar zal voor de zekerheid een lijn meenemen.

Portretfotos helemaal oke en ik ga zoiezo rijden

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 14:06

De pony die ik mee zou nemen kan helaas niet komen. Inmiddels is wel het veulen geboren en zou ik merrie met veulen mee kunnen nemen. Hier heb ik wel vervoer en hulp bij nodig. Dit probeer ik nu te regelen.
AfbeeldingAfbeelding

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 14:14

Als er een mogelijkheid is om een paddock af te zetten wil ik wel losgooien, draad en paaltjes heb ik eventueel zelf! Rijden wil ik ook wel :)

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 14:54

Leuk dat we mee mogen! :)

Ik durf losgooien niet zo goed aan. Longeren prima. En rijden uiteraard :)

Oblivion

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 16:20

Super leuk dat we mee mogen!!
Ik denk dat Ella wel los kan, heb alleen geen lint oid..

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-16 20:28

SummerRemedy als het je zou lukken om dat mee te nemen dan heel graag!

Elfje72 wanneer denk je zeker te weten of je vervoer en hulp hebt?

Ik zou van de modellen ook nog graag willen weten of jullie een specifieke voorkeur hebben voor ochtend of middag?

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 20:50

Ik heb als voorkeur de ochtend.

Thorn2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 21:16

Haal mij maar van de lijst.

En o ja trouwjurk paste nog prima en mijn man had zijn pak ook alweer klaar gelegd. We gaan nu wat anders samen doen en heb al iemand gevonden die graag ons wol vast leggen.

Heel veel plezier allemaal.