Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Elvirave schreef:Een model is zonder paard toch? Weet niet wat de fotograven liever willen. Hoop snel een tijdsschema ivm vervoer enz.
Dani199764 schreef:Heeft iemand ervaring met een rooster/schema maken? Ik probeer het wel, maar raak er een beetje van in de war![]()
Dacht misschien heeft iemand al wel is zo iets gedaan, die ik ook kan gebruiken zegmaar
Ymediem schreef:Ik zit alleen nog even met een jurken probleem omdat ik nou niet bepaald een 'grote' jurk heb.
Dus daar moet ik even wat op verzinnen
karlli schreef:Nogmaals hoe laat is de exacte tijd dat we verzamelen en het adres?
Ik wil niet te veel aandringen maar moet vandaag nog doorgeven tot hoe laat ik zondag aanwezig kan zijn anders kun je beter de volgende reserve vragen wat dan wordt ik gewoon ingepland voor de gehele dag
Rijden alle modellen met paard ook?
deniseqn schreef:karlli schreef:Nogmaals hoe laat is de exacte tijd dat we verzamelen en het adres?
Ik wil niet te veel aandringen maar moet vandaag nog doorgeven tot hoe laat ik zondag aanwezig kan zijn anders kun je beter de volgende reserve vragen wat dan wordt ik gewoon ingepland voor de gehele dag
Rijden alle modellen met paard ook?
We beginnen om 12.00u met de foto's. Normaal gesproken is het dan een half uur eerder verzamelen, wat mijn ervaring is ten minste. Dan zouden we om 11.30 verzamelen.
Ik had gelezen op pagina 2 dat we konden verzamelen op Foekenlaan 25, Soest.
Zelf ben ik gewend om bij de meeting Soesterduinen voor de paarden te verzamelen op de parkeerplaats aan de Beaufortlaan (dat is de andere kant van de duinen). Daar is ook meer ruimte voor trailers. Foekenlaan wordt heel druk bezocht met honden.
Maar ik zou dus ook graag meer duidelijkheid willen, TS?