Nee het is inderdaad een beetje onoverzichtelijk met afmeldingen hier op Bokt en op Facebook. Ik heb daarom op Facebook gevraagd wie er nou zeker weten wel en niet mee gaan. Zodat voor iedereen duidelijk wordt hoeveel fotografen en modellen..
Er gaan dus 5modellen mee de tinker en curly van mij een zwarte en zwartbonte van 2boktloze en solerolove!
Inge heeft ivp priveomstandigheden moeten afzeggen dus hebben we nog 5 fotografen! (als sietske het weer ziet zitten...) Het is er prachtig en gewoon de moeite waard! We lopen nu zonder jas buiten! De zon schijnt hier nu VOLOP!!
PlienR
Geplaatst: 19-02-16 16:54
Parkeren bij de rode pijl.. Dat is een soort zandpad.
Laatst bijgewerkt door PlienR op 19-02-16 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Moor, mag ik jouw nummer in pb? Mocht ik verdwalen
PlienR
Geplaatst: 19-02-16 17:22
Ja volgens mij als je Velingweg intypt in je Tomtom/Navigatie dan is het daar iets voor of iets daarna (ligt eraan van welke kant je komt ) Ben er zelf ook nog niet eerder geweest..
PlienR
Geplaatst: 19-02-16 17:24
Anoniem schreef:
Daar kan je gewoon in rijden met de auto?
Moor, mag ik jouw nummer in pb? Mocht ik verdwalen
Lieve mensen, Ik baal onwijs, maar ben heel de nacht niet lekker geweest en nu barst mijn hoofd van de hoofdpijnen en duizeligheid... Ik moet toch minimaal 1,5 uur (enkele reis) rijden en dat risico met hoe ziek ik mij voel ga ik helaas niet nemen... Ik baal echt super erg! Had alles al klaar gezet Ik vind het echt super vervelend, zeker omdat er onwijs leuke modellen aanwezig zijn... Ik duim voor jullie en hoop dat jullie een droge ochtend hebben!