Mijn zus en ik sturen uiterlijk zaterdag de make up loze foto's.
Is het de bedoeling dat we meerdere outfits doen?
Graag zou ik een jurkje aan doen maar daar tegenover ook een wat stoerdere look. Wat verschillende stijlen in 1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:xAlice schreef:Heb je van mij genoeg informatie? Wel toch?
Ik heb inmiddels mijn outfit bijna compleet. Ik ga vooral voor stoer. High waist skinny jeans met hoge rode hakken (wss) en een houthakkersbloesje in mijn broek gestopt.
Oh en ik wou dus zo'n sjaaltje en heb gekeken, maar ik heb er geen, dus als ik er eentje zou kunnen lenen zou dat helemaal top zijn.
Foundation en nepwimpers heb ik beide dus dat komt goed
Klinkt gaaf! Je zou dan knal rode lipstick op kunnen doen met die rode schoenen
babli schreef:Tof Alice!
Graag zou ik een jurkje aan doen maar daar tegenover ook een wat stoerdere look. Wat verschillende stijlen in 1
arizonagreen schreef:babli schreef:Tof Alice!
Ze komt waarschijnlijk vrijdag al langs, dus als t voor die tijd kan? Dan weten we t ook zeker dat k alles binnen heb, mocht t toch begin van de week worden dan laat k t even weten...
babli schreef:Tof Alice!
babli schreef:En als nieuwtje 'hoe toevallig' net als bij de vorige meeting is mijn zus weer zwanger![]()
![]()
Niet iedereen weet dit nog, dus haar vraag is om voor die tijd nog niks op fb te zetten hierover![]()
Maar dan kunnen jullie misschien ook alvast mee denken voor wat leuke poses etc.![]()
DShots schreef:Ken je dat niet navragen eventueel? Anders is het eventueel zeker jammer?
En shooten op 2 locatie's? Misschien dan 's ochtends in de buurt een bos in ?
DShots schreef:Het was maar een idee hoor, hoef niet gelijk aangevallen te worden hoor
Maar het was puur omdat je ook met 2 modellen tegelijkertijd fotografeerd, dan kan je nu 2 op 1 fotograaf doen bijvoorbeeld
Maar ik hou dan wel op met ideeën voorstellen!
Anoniem schreef:Oke één moment is prima
DShots schreef:Het was maar een idee hoor..
arizonagreen schreef:Met de visagie van tevoren doen moet ik even gaan overleggen of dit haalbaar is... 1 van de modellen/haarstyliste moet vanaf Almere komen, verder komen visagistes/haarstyliste wel hier uit de buurt dus ik zal het wel even bespreken... Nogmaal stuur mij alsjeblieft zo snel mogelijk even foto's door. Hoeveel modellen hebben nu bevestigd mee te gaan? Ik heb nogsteeds van maar 2 modellen foto's gehad, dus ik mis er nog 4!