Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Dat meertje en dat heuveltje zijn tof! Liggen die een beetje bij elkaar?
gebokt schreef:Die hoefafdrukken klopt want sommige rijden er wel maar officieel mag het niet. Ik ga van de week wel even foto's maken iets verder op de ruiterpaden. Daarnaast loopt een fietspad.
Dit is 5 min lopen in het bos
lovelyfiefy schreef:[naam] schreef:Dat meertje en dat heuveltje zijn tof! Liggen die een beetje bij elkaar?
Het is 20 minuten lopen van elkaar denk ik.
Dus ik weet niet of het te doen is in 1 dag.
Het is namelijk ook niet zo dat je met alle paarden op dat heuveltje kan.
Dat is max 1 paard of 2 die bij elkaar kunnen, dan heb je ook nog ruimte om foto's te maken.
Maar dan is het heuveltje toch wel vol
Anoniem schreef:Dat meertje en dat heuveltje zijn tof! Liggen die een beetje bij elkaar?
sunnybellami schreef:gevonden!
https://www.google.nl/maps/@52.7172162, ... 56!6m1!1e1
https://www.google.nl/maps/place/''t+Sc ... ce385353bf
was echt een leuke locatie! Als je een stuk doorloopt heb je en soort mini stuifduintje. Zitten een paar mooie plekjes bij.
ilonamandjes schreef:Of anders is misschien Hargen aan Zee nog een optie? Daar heb je wel voldoende gelegenheid om te parkeren en mooie plekken om te fotograferen..
Maar dat is voor degenen die stappend willen komen waarschijnlijk nóg verder
lovelyfiefy schreef:Fotomeeting in het bos van Schoorl ter hoogte van de Achterweg.
Inschrijven kan tot 1 maart!
De meeting zal in maart/april zijn omdat dan alles weer mooi in de bloei komt.
De datum zal gekozen worden door jullie zelf.
Er is plek voor 5/6 paarden en 5/6 fotografen, buten mij om(ik ga zelf mee als fotograaf).
1 maart kies ik fotografen uit die mee mogen.
Deze kies ik op basis van ervaring zodat er een mooie mengel is en er ook fotografen zijn
die van andere weer wat kunnen leren.
De fotografen mogen zelf stemmen welke modellen ze mee willen voor de fotoshoot.
Per model worden er 5 foto's op webformaat geleverd voorzien van een logo.
Nabestellingen gaan via de fotograaf.
Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen tussen fotografen en bemiddel hier ook niet in.
Uiteraard komt er een lijst met reserve fotografen en paarden.
Deze krijgen van mij bericht dat ze reserve zijn voor als er iemand uitvalt
en dit zal ook in het bericht verschijnen.
__________________________________________________________________________________________________________
De data's:
zat: 12 / zon: 13 maart
zat: 19 / zon: 20 maart
zat: 26 / zon: 27 maart
zat: 2 / zon: 3 april
zat: 9 / zon: 10 april
zat: 16 / zon: 17 april
zat: 23 / zon: 24 april
Invul lijstje voor modellen:
Bokt naam:
Naam:
Naam paard:
Geslacht paard:
Bijzonderheden:
(2 foto's van je paard)
Invul lijstje voor fotografen:
Boktnaam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website/Facebookpagina:
Celine_Famke schreef:Hetzelfde voor mij, mijn paard staat dichtbij de Duinridders gestald dus ik ga dan rijdend heen
lovelyfiefy schreef:Celine_Famke schreef:Hetzelfde voor mij, mijn paard staat dichtbij de Duinridders gestald dus ik ga dan rijdend heen
Weet jij of het pad waar ik dus geweest ben met de fiets, ruiterpad het bos in vanaf dat fietspad.
Of dat uiteindelijk een mooiere plek wordt?
Ik was nu zelf niet heel ver gelopen omdat het al donker werd en ik ook nog naar huis moest weer vanaf daar
Maar als het daar mooier wordt kunnen we ook daar het duin/bos in.
Celine_Famke schreef:Hetzelfde voor mij, mijn paard staat dichtbij de Duinridders gestald dus ik ga dan rijdend heen