Ik heb geloot en dit is de uiteindelijke lijst geworden. Laat even weten of er evt. animo is voor een deel 2 (op een andere plek of deze plek weet ik nog niet) Dan maak ik daar even een lijstje van!
Ik kan helaas natuurlijk niet iedereen blij maken.. er waren zo onwijs veel aanmeldingen. Ik hoop dat iedereen tevreden is, en als je op de reservelijst staat en je denkt ik meld me af, meld het even! Ook hoor ik graag of de ingelote fotografen nog meegaan! Let op, ook reserves zijn belangrijk!! Ik heb al onwijs vaak meegemaakt dat zomaar de helft afvalt op het laatste moment, wel snap ik dat je zonder zekerheid deze dag niet zomaar vrij gaat houden maar ik zou zeggen hou het even in de gaten!
De fotografen op de 1e lijst zijn willekeurig geloot, de reserves heb ik op volgorde geloot.
Fotografen1. Wildwings | Nikki de Kerf |
Site &
Facebook2. JNSW | JNSW Fotografie |
Site Facebook3. Marjoow | MBShots |
Facebook &
Site4. Marcato | Suus Fotografie |
Site Facebook5. Cchanny | ShootingShots |
Site6. Marlinda |
Site |
Facebook7. KimdeGroot94 | Kim de Groot |
Site Facebook8. xJikke | Jikke Patist |
Site &
Facebook9. Jenne | Silver - emotion |
Site10. Lara | Lara |
SiteReserve1. xbvn | Nine |
Site &
Facebook2. Phiep | Philippine | CreatingMoments Fotografie |
Site3. WildDreams | Sharon |
Site4. Sanne_com | sa-dyoshots |
Site5. FR_Foto | Femke Rowel |
Site6. Eliane000 | Eliane van schaik photography |
Site7. Fem | Femke / FLinders-Fotografie |
Site |
Facebook8. KylaLover | Vivian |
Site9. juulnoah | Julia / JT.Fotografie |
Facebook &
Site10. xWouter | Shirley |
Site &
Facebook11. Larissa96 | Larissa |
Facebook12. sylvana6 | Sylvana de Bruin Fotografie |
Facebook &
Website13. Peca| Natascha |
Site |
Facebook14. Daantjee86 | Danielle hagedoorn |
Facebook15. annikeee19 | annike |
FacebookVoor de modellen geld, ik wacht nog eventjes of er meer modellen aanmelden.
Modellen1. Duality | Justine | Blacky | ras (niet bekend) | Merrie | Kan los in de paddock, kan leuk showen en kan wat vrijheidsdressuur en is volledig tuigloos te rijden (mits ze niet te druk is) anders zowieso zonder zadel en bitloos, maar ook op neckring

En als ze relaxed is en ze heeft er zin in wil ze ook wel op commando liggen. |
Foto 1Foto 2 Foto 32. Miesie22 | Mylene | Sarah | tinker | merrie | Lange manen en sokken en dikke staart. Kan helemaal los gereden worden in de paddock. Kan jambette, flemen, kusje en schudden op commando. Is een grote waterrat!
Foto 1 Foto 2 Foto 33. its_laraa | Miranda (geen bokt) | Sunny |fjord | Merrie | Rijd bitloos (hackemore & touwhalster), kan in de paddock met alles los, kan gereden worden met neckrobe, kan wat vrijheidsdressuur: Kus geven, teruglopen als je erachter staat, jambette, spagaat, klassieke buiging, compliment, flemen, ja knikken, nee schudden, mooi staan, wijken, berggeit, knuffel, omkeren, volgen, voedsel weigeren, en als het rustig is wil Sunny misschien ook wel gaan liggen. |
4. daphiena | Daphne | Bono | oldenburgerXtuiger | Ruin |Kent veel oefeningen uit de vrijheidsdressuur waaronder: steigeren, compliment en buiging (liggen en zitten kan hij ook maar durft hij meestal niet op onbekend terrein)
Zolang de andere paarden in de buurt blijven (dus niet veel verder weg los gaan rijden) kan hij los in een paddock.
Hij kan met en zonder bit gereden worden en eventueel kan ik in de paddock kijken of met alleen een neckrope en zonder zadel (eventueel barebackpad) mogelijk is. |
foto 1 |
Foto 2 |
Foto 35. TinkerBlove | veerle de jager | Rori | vos bonte tinker merrie | Ik doe met mijn paard rori veel aan grond werk
tijdens dat ik haar train heb ik haar altijd los bij me , dit om dat wij het allebij prettiger vinden ,
het is voor mij dan ook geen probleem om haar los in de padock te doen , ook durf ik het wel aan buiten de padock .Rori kan aan tricktraining kunsten het, flemen steigeren liggen zitten compliment en het buigen. |
Foto 1 |
Foto 26. GIandBIlove | Lieve De jager | Aeryn | Tinker merrie | Aan tricktraining kunsten kan ze het Compliment, Steigeren, spaanse pas, klasieke buiging, Om mij heen circelen (nog wat simpele trucjes) |
Foto 1 Foto 2