De voorkant doet anders wel goed haar best, knappe Sterre! En blitse Qimm, dat is bijna fuchsia zo fel, haha, staat goed! Gefeliciteerd fotografie91, dat is een nette prestatie! En wat een knapperd op de foto
Ik heb er ook veel zin in hoor haha, zal eind deze week het schema maken.. (wil dat nooit te vroeg van te voren doen ivm afmelders en eindeloos verbeteren..)
Haha ja de voorkant doet goed z'n best Amanda! Ben benieuwt naar het schema! Heb er onwijs veel zin in, hoop vooral dat ik Sterre de terugweg de trailer op krijg en dat Sterre niet bezweet de trailer af komt, maar dat moet meevallen denk ik
Ik ook nog iedere dag ze kijkt zo gruwelijk ondeugend maar ook lief dat maakt der zo leuk
_l_amanda_l_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-16 23:27
Goed, de eerste opzet van het schema is klaar.. Ik heb -aangezien we daar zon hebben tot iig 18u (sunset 20:15) - de tijden wat ruim genomen, aangezien bijna elke meeting flink uitloopt en dan hebben we speling... Hierbij het tot-nu-toe schema: Als iemand op/aanmerkingen of tips heeft of het ergens niet mee eens is; geef het a.u.b. aan! De ochtend/middag indeling heb ik met de opgegeven voorkeuren gedaan, daar ga ik niet meer in schuiven.
Dat er af en toe tien minuten tussen dingen zitten, is met heen en weer lopen, kennis maken, je model/fotograaf opzoeken e.d. gerekend.. Dus kan altijd meevallen, moeten we maar denken!
Als hij niet volledig in het water staat wel ik weet niet of mijne het water in wil namelijk
Maar dat zien we wel
_l_amanda_l_
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-16 00:58
Ja, dat snap ik Maar wilde de tijd er toch voor laten staan, misschien wat korter.. Want er zijn maar een paar fotografen van de 9 die in het topic reageren, dus kans dat er mensen zijn die smiddags een paddock op een andere plek willen.. Maar zie het als speling, kunnen we alleen dan ff uitvechten wat er gebeurd, en evt. paaltjes weer rechtop hijsen/iets aanpassen.. Kimley: meestal is het zoiets: (boven aanzicht )
Dan kan de eigenaar opjagen/meerennen zonder te hoeven pootjebaden..