Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
teiger150 schreef:Ik ga proberen om de 21e al naar huis te komen, zodat we hier toch aan mee kunnen doen omdat ik natuurlijk ook een beetje geholpen heb met modellen zoeken en omdat allebei mijn paardjes door mochten... Ik laat het zsm weten als we toch niet kunnen, maar zoals het er nu naar uit ziet kunnen we toch mee doen.
teiger150 schreef:Ik heb heel veel zonsondergang meeting gedaan en als je al om 7 uur begint en een goede planning maakt kan je gewoon wisselen. Ik heb ook geen zin in 1 fotograaf. .. Krijg ik straks een fotograaf die een totaal andere styl heeft, dan wat ik leuk vind. Ik wil best voor jullie een schema in elkaar zetten, als er niet nog meer fotografen zich afmelden.
eline95enile schreef:teiger150 schreef:Ik heb heel veel zonsondergang meeting gedaan en als je al om 7 uur begint en een goede planning maakt kan je gewoon wisselen. Ik heb ook geen zin in 1 fotograaf. .. Krijg ik straks een fotograaf die een totaal andere styl heeft, dan wat ik leuk vind. Ik wil best voor jullie een schema in elkaar zetten, als er niet nog meer fotografen zich afmelden.
Ik zou het inderdaad ook wel heel erg leuk vinden om meerdere modellen op de foto te zetten. Als het blijft bij 1 model per fotograaf ga ik me denk ik ook afmelden, dat vind ik dan toch wel erg weinig voor een meeting.
teiger150 schreef:In principe is het schema gewoon te doen... Maar als we een half uurtje eerder beginnen dan hebben we veel meer tijd om te wisselen, want die tijd heb ik er nu gewoon niet bijgerekend..Maar ik snap dat dat voor de meeste misschien een beetje vroeg word.. half 7 of kwart over 6 verzamelen