Fotomeetings in België

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LeenJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:39

Chimello, ik heb even die van jou wat overzichtelijker gemaakt, kijkt wat makkelijker als we er uiteindelijk meer hebben.
Citaat:
Fotografen (boktnaam | fotografienaam | link naar website | voorkeur locatie)

- billionache | Joyce Pauwels Fotografie | website | Antwerpen, Oost-Vl, Limburg
- JewEmm | Irene Lantman Fotografie | Flickr | Antwerpen, Oost-Vl, West-Vl
- chimello | sk | website | regio Limburg
- Leen | Leen Schaessens Fotografie | website | regio Limburg (max 2u van Hasselt)

Citaat:
Modellen (naam paard | naam eigenaar | kan los of niet, extra bijzonderheden... | voorkeur locatie | link naar foto's)

- zoe_97 - Olaf van het biezenhof - eigenaar Zoë - kan los binnen omheining, niet zonder omheining - schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens - locatie: limbur of max een uur rijden vanaf alken - foto's zie profiel (foto's gemaakt door leen)
- chimello - Bones - chimello - Kan onder het zadel en aan de longe, liefst als laatste als model - Hij is cremello, blauwe maanogen (foto's op ykw-gypsyhorses.com)

Catnip

Re: Fotomeetings in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:51

Hier ook een Limburger :D ik heb geen paard, en geen camera :+ maar het lijkt me wel gezellig om die dag te komen helpen. Paarden vasthouden, vieze vlekjes wegpoetsen, een soort fotomeeting-groom zeg maar :Y)

LeenJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 18:01

Reflectieschermhouder? :D
Extra hulp is altijd zeker welkom!

Edit: Ben je goed in organiseren? Anders is het wel makkelijk om iemand te hebben die de tijd in het oog kan houden, wat organisatie doen wat betreft welk model bij welke fotograaf(en), plaats,... Dan gaat het eens zo vlot, tegen dat iemand van de fotografen of modellen daar voor zorgt.

Tenzij je natuurlijk liever bij de kleinere klusjes houdt, ook zeker welkom :)
Laatst bijgewerkt door Leen op 02-12-15 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 18:02

Dankje, mobiel werkt het allemaal niet zo makkelijk mee :P

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 18:08

Citaat:
Modellen (naam paard | naam eigenaar | kan los of niet, extra bijzonderheden... | voorkeur locatie | link naar foto's)

- zoe_97 - Olaf van het biezenhof - eigenaar Zoë - kan los binnen omheining, niet zonder omheining - schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens - locatie: limbur of max een uur rijden vanaf alken - foto's zie profiel (foto's gemaakt door leen)
- chimello - Bones - chimello - Kan onder het zadel en aan de longe, liefst als laatste als model - Hij is cremello, blauwe maanogen (foto's op ykw-gypsyhorses.com)
- Jackytje - Boris, Tinky & Jacky - Allen OHZ, B: Longe, T: Evt. los mits goed omheind, J: Ingespannen, VD - Vlaams-Brabant/Oost-Vlaanderen/Evt. net over Waalse grens - B: Bont, maanoog, lange manen T: Bont, aansprekend hoofdje, koel in 't koppie J: Vosbont, lange manen - Foto's zie profiel

En dus eventueel onze hond, Ophélia - Welsh Cardigan Corgi (4mnd oud)
Afbeelding

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 18:14

Ik wil me ook zeker aanmelden als fotograaf, kan zowat overal komen, maar ben op dit moment nog afhankelijk van het OV :)

sylviel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 18:21

ik heb van in het begin mee gelezen en wil me ook graag aanmelden indien het in Limburg is.
Mijn man gaat mee ( is chauffeur)en kan best meehelpen die dag.

ik neem mijn arabier mee of mijn appiepony

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 18:22

damn mijn topic gaat hard ineens _O- _O-

Citaat:

- billionache | Joyce Pauwels Fotografie | website | Antwerpen, Oost-Vl, Limburg
- Leen | Leen Schaessens Fotografie | website | regio Limburg (max 2u van Hasselt)
- Art_Ificious | Marico-Graphy | recente foto's: [ITP] Zon, Herfst en Harley in het bos | Limburg en eventueel ook Vlaams Brabant

Citaat:

- Jackytje - Boris, Tinky & Jacky - Allen OHZ, B: Longe, T: Evt. los mits goed omheind, J: Ingespannen, VD - Vlaams-Brabant/Oost-Vlaanderen/Evt. net over Waalse grens - B: Bont, maanoog, lange manen T: Bont, aansprekend hoofdje, koel in 't koppie J: Vosbont, lange manen - Foto's zie profiel
- Art_Ificious | Harley | Marijke | Los als er voldoende mensen naast de omheining staan en als omheining best hoog is (kan goed springen) | Limburg | [ITP] Zon, Herfst en Harley in het bos
Laatst bijgewerkt door Art_Ificious op 02-12-15 18:26, in het totaal 5 keer bewerkt

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 18:23

Graag de lijstjes quoten en jezelf invullen, zo blijft het overzichtelijk :-)

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 18:25

sorry . Is aangepast

Kan je zowel model als fotograaf zijn eigenlijk?
Harley kan ik eventueel wel in een trailer of afgezet stuk laten staan als ik moet fotograferen.

LeenJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 18:51

Silkaay schreef:
Ik wil me ook zeker aanmelden als fotograaf, kan zowat overal komen, maar ben op dit moment nog afhankelijk van het OV :)

Ik kan je altijd wel op een station uithalen als je met de trein komt :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 18:53

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:00

Voor jullie in midden Belgie is dat mss wel wat ja

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:03

is leuk voor degene midden belgië maar voor de (meerderheid) limburgers is dat denk ik wat ver? :p

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 19:12

idd en dan de files meegerekend ben je al snel 2u of langer onderweg, dat wil ik mijn kleintje niet aandoen.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:18

Helaas, die locatie van Jackytje is te ver weg. Dan is naar Nederland rijden voor een zandvlakte interessanter en dichterbij voor mij. Naar het Hallerbos is voor mij al anderhalfuur rijden, en dat ligt vlakbij de Waalse grens.

Citaat:

- Art_Ificious | Marico-Graphy | recente foto's: [ITP] Zon, Herfst en Harley in het bos | Limburg en eventueel ook Vlaams Brabant

Citaat:
Modellen (naam | naam paard | kan los of niet, extra bijzonderheden... | voorkeur locatie | link naar foto's)

- zoe_97 (Zoë) | Olaf van het biezenhof | kan los binnen omheining, niet zonder omheining | schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens | limburg of max een uur rijden vanaf alken | profiel (foto's gemaakt door leen)
- chimello | Bones | Kan onder het zadel en aan de longe, liefst als laatste als model | Hij is cremello, blauwe maanogen | foto's op ykw-gypsyhorses.com
- Jackytje | Boris, Tinky & Jacky | Allen OHZ, B: Longe, T: Evt. los mits goed omheind, J: Ingespannen, VD | Vlaams-Brabant/Oost-Vlaanderen/Evt. net over Waalse grens | B: Bont, maanoog, lange manen T: Bont, aansprekend hoofdje, koel in 't koppie J: Vosbont, lange manen | Foto's zie profiel
- Art_Ificious (Marijke) | Harley | Los als er voldoende mensen naast de omheining staan en als omheining best hoog is (kan goed springen) | Limburg | [ITP] Zon, Herfst en Harley in het bos
- xAnthea (Anthea) | Ferdo | Kan los, kan VD waaronder steigeren | Limburg of Antwerpen | Foto 1 Foto2
- xAnthea (Anthea) | Hyrano | Kan hoogstwss wel los, heeft namelijk veel respect voor een draadje, imposant paard van 1m80, zwarte parel | Limburg of Antwerpen | Foto 1 Foto 2

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:22

-
Laatst bijgewerkt door Snollygoster op 02-12-15 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:23

Ik had ook graag eens een fotomeeting gedaan in Belgie, maar helaas Limburg is voor mij 2 uur rijden. Dus mochten er nog mensen van Oost Vlaanderen iets willen doen?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:23

Snollygoster: best de meest recente lijst overnemen. Die je nu hebt mist een heel deel :P

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:24

Snollygoster, wil je de juiste lijst quoten? :D

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:28

Hier maar even opnieuw, zag het net :)

Citaat:

Citaat:
Modellen (naam | naam paard | kan los of niet, extra bijzonderheden... | voorkeur locatie | link naar foto's)

- zoe_97 (Zoë) | Olaf van het biezenhof | kan los binnen omheining, niet zonder omheining | schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens | limburg of max een uur rijden vanaf alken | profiel (foto's gemaakt door leen)
- chimello | Bones | Kan onder het zadel en aan de longe, liefst als laatste als model | Hij is cremello, blauwe maanogen | foto's op ykw-gypsyhorses.com
- Jackytje | Boris, Tinky & Jacky | Allen OHZ, B: Longe, T: Evt. los mits goed omheind, J: Ingespannen, VD | Vlaams-Brabant/Oost-Vlaanderen/Evt. net over Waalse grens | B: Bont, maanoog, lange manen T: Bont, aansprekend hoofdje, koel in 't koppie J: Vosbont, lange manen | Foto's zie profiel
- Art_Ificious (Marijke) | Harley | Los als er voldoende mensen naast de omheining staan en als omheining best hoog is (kan goed springen) | Limburg | [ITP] Zon, Herfst en Harley in het bos
- xAnthea (Anthea) | Ferdo | Kan los, kan VD waaronder steigeren | Limburg of Antwerpen | Foto 1 Foto2
- xAnthea (Anthea) | Hyrano | Kan hoogstwss wel los, heeft namelijk veel respect voor een draadje, imposant paard van 1m80, zwarte parel | Limburg of Antwerpen | Foto 1 Foto 2
- Snollygoster | Yutah | Kan los binnen omheining | Speciaal kleurtje (grullo bont), aansprekend hoofd en kijkt vrijwel altijd vrolijk op foto | Limburg | Foto's -> memberlist.php?mode=viewprofile&u=261617

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:38

Misschien 2 lijsten maken een voor limburg en een voor overig op het einde?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:44

Ik heb intresse als het niet te ver weg is, ben ook Limburger.

Kan zowel Blue als Tika meenemen.
Afbeelding
Blue

Tika
Afbeelding
Bij Tika hangt het af van het tijdstip , welke kleur ze heeft, voorjaar en najaar is ze roan.
Afbeelding

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:50

Wordt het een paardenmeeting of ook hondenmeeting?
Als het ook voor honden wordt heb ik evt. Nog wel 2 modellen mits het niet te ver is (Woon in Nederland, Veldhoven)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:53

Snollygoster schreef:
Wat is dit topic hard gegaan ineens zeg :P
Hierbij ook wat foto's van mijn vriendje :)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

En indien er zich ook eens een fotomeeting van honden zou voordoen ben ik meteen kandidaat om dit monster ook mee te nemen :D
[ Afbeelding ]

heey! :P ik ken jou :o je rijd LRV toch met je paard, we hebben eens naast elkaar met de trailers gestaan hihi :D