Oh mijn hemel, ik ben dan 3 uur onderweg naar die bushalte vanaf mijn huis haha Reistijd zelf is maar 2 uur, maar ik heb gewoon 1 uur overstaptijd tussendoor, wat erg! Maar vanaf dat punt opgehaald worden is heel fijn
Hoelang is het van Gorinchem naar Strijen Madelon, want dat scheelt me wel bijna een uur aan reistijd naar Gorinchem En Amanda, dat is gewoon de reis, de aansluitingen zijn niet sneller helaas
Volgens google maps 37 minuten vanaf mijn huis en woon tegen Gorinchem en Arkel aan. Maakt Arkel of Gorinchem voor jou veel uit? Arkel scheelt mij namelijk 10 minuten
Ja buienradar geeft nu droog weer op Maar op de radio zeiden ze iets anders
Het maakt volgens mij niks uit, ik moet even vroeg op staan voor beide mogelijkheden, alleen ben ik naar Arkel 20 miuten langer onderweg. Het maakt voor mij ook niet uit qua reistijd of ik naar bushalte Weegje ga of naar Gorinchem/Arkel Ik moet alsnog rond 6:45 weg, of iets in de richting, ligt eraan hoelaat men er wil zijn
Voor mij wel, maar we hebben een aantal die 's middags moeten werken. Dus dat is dan niet zo handig.
Ik ga nog even een nieuw schema maken.
Daihyo
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-15 16:36
Suus, ga jij nog mee?
Als Suus niet meegaat is het wijzer om 1 groep te maken denk ik en dan voor 4 honden 20 minuten achter elkaar. En dan van 11.00-12.30 ongeveer?
Als Suus meegaat kom ik op het volgende schema. Dan is er plaats voor 1 model en anders is het een idee om 2 groepen te maken en de fotografen te verdelen.
MadelonSunny
Geplaatst: 21-12-15 17:58
Ik ben ook bang voor het weer morgen. Gisteren zeiden ze dat het vandaag droog zou zijn maar heeft de hele dag geregend
Ik denk dat ik beter met jou mee kan rijden Madelon, dat is toch sneller En dan vanaf station Arkel. Hopelijk wordt het weer beter... Wind en bewolking is nog te doen, maar regen of ook maar een klein beetje miezer